- Areum Yang
Karta Rozwoju
Czw Maj 03, 2018 10:23 am
Imię i Nazwisko: Areum Yang
Rok: VI rok
Genetyka i Zdolności:
Ilość fasolek: 60
Fasolki otrzymane za: 6 lat w szkole
Fasolki zabrane za:
Wykupione progi:
Opanowane zaklęcia: [wpisujemy zaklęcia, które opanowaliśmy na lekcjach, lub też wykupiliśmy za fasolki]
Opanowane eliksiry: [wpisujemy eliksiry, które opanowaliśmy na lekcjach, lub też wykupiliśmy za fasolki]
Oceny z egzaminów:
Wymyślone eliksiry: [tutaj wypisujemy eliksiry, które wymyśliliśmy]
Wymyślone zaklęcia: [tutaj wpisujemy zaklęcia, które wymyśliliśmy]
Atuty:
~ Świat stoi otworem - postać jest ciekawa, głodna informacji na temat otaczającego ją świata i zjawisk. Nie odpuszcza, dopóki nie dowie się czegoś więcej.
~ Wielkie serce - świadczy o wrażliwości i o sile przywiązywania się do innych. Postać nie potrafi być obojętna, gdy widzi że komuś dzieje się krzywda.
~ Puszek - postać ma rękę do zwierząt. Budzi w nich zaufanie, może je dotknąć, uspokoić, nakarmić z większą szansą, że uniknie ugryzień i tym podobnych.
Słabości:
~ Arachnofobia - postać panicznie się boi pająków. Gdy tylko jakiegoś zauważy blednie, zaczyna się pocić i najczęściej ucieka jak najdalej.
Rok: VI rok
Genetyka i Zdolności:
Ilość fasolek: 60
Fasolki otrzymane za: 6 lat w szkole
Fasolki zabrane za:
Wykupione progi:
Opanowane zaklęcia: [wpisujemy zaklęcia, które opanowaliśmy na lekcjach, lub też wykupiliśmy za fasolki]
Opanowane eliksiry: [wpisujemy eliksiry, które opanowaliśmy na lekcjach, lub też wykupiliśmy za fasolki]
Oceny z egzaminów:
Wymyślone eliksiry: [tutaj wypisujemy eliksiry, które wymyśliliśmy]
Wymyślone zaklęcia: [tutaj wpisujemy zaklęcia, które wymyśliliśmy]
Atuty:
~ Świat stoi otworem - postać jest ciekawa, głodna informacji na temat otaczającego ją świata i zjawisk. Nie odpuszcza, dopóki nie dowie się czegoś więcej.
~ Wielkie serce - świadczy o wrażliwości i o sile przywiązywania się do innych. Postać nie potrafi być obojętna, gdy widzi że komuś dzieje się krzywda.
~ Puszek - postać ma rękę do zwierząt. Budzi w nich zaufanie, może je dotknąć, uspokoić, nakarmić z większą szansą, że uniknie ugryzień i tym podobnych.
Słabości:
~ Arachnofobia - postać panicznie się boi pająków. Gdy tylko jakiegoś zauważy blednie, zaczyna się pocić i najczęściej ucieka jak najdalej.
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach