- Morgana Hooch
Morgana Hooch
Wto Lis 29, 2016 10:41 am
Imię i Nazwisko: Morgana Hooch
Rok/Stanowisko: VI rok
Genetyka i Zdolności: -
Ilość fasolek: 16
Fasolki otrzymane za:
• 60 | postać na VI roku |
• 3 | postać pochodzenia mugolskiego |
• 4 |Poprawne uzupełnienie wszystkich pól w profilu|
• 1 + 1 |wpis w pamiętniku |
• 10 |mini wyzwanie grudzień |
Fasolki zabrane za:
○ 63 |7 x 9 zaklęcia z roku niżej |
Opanowane zaklęcia:
Alohomora: zaklęcie otwierające zamki i skrzynie – I rok
Accio: Zaklęcie przywołujące rozmaite przedmioty
Lumos: zaklęcia, które powoduje zapalenie się niebieskiego światła o zasięgu ok. trzech metrów.
Finite Icantatem: zaklęcie neutralizujące inne zaklęcia.
Expelliarmus: Zaklęcie rozbrajające, które wytrąca z ręki przeciwnika to, co trzyma w tym czasie. Daje to automatyczną przewagę nad przeciwnikiem.
Drętwota: Zaklęcie pojedynkowe znane także jako zaklęcie oszołamiające lub oszołamiacz powodujące - w zależności od okoliczności użycia - utratę przytomności lub zatrzymanie poruszających się obiektów
Avifors: zaklęcie to powoduje wylatywanie czarnych ptaków z różdżki, które mogą zaatakować wybrany cel.
Protego:Zaklęcie tarczy; nie chroni przed zaklęciami pradawnymi i niewybaczalnymi.
Episkey: zaklęcie uzdrawiające uszkodzenie ciała np. złamany nos lub skaleczenie
Opanowane eliksiry: ---
Oceny z egzaminów: ---
Wymyślone eliksiry: ---
Wymyślone zaklęcia: ---
Rok/Stanowisko: VI rok
Genetyka i Zdolności: -
Ilość fasolek: 16
Fasolki otrzymane za:
• 60 | postać na VI roku |
• 3 | postać pochodzenia mugolskiego |
• 4 |Poprawne uzupełnienie wszystkich pól w profilu|
• 1 + 1 |wpis w pamiętniku |
• 10 |mini wyzwanie grudzień |
Fasolki zabrane za:
○ 63 |7 x 9 zaklęcia z roku niżej |
Opanowane zaklęcia:
Alohomora: zaklęcie otwierające zamki i skrzynie – I rok
Accio: Zaklęcie przywołujące rozmaite przedmioty
Lumos: zaklęcia, które powoduje zapalenie się niebieskiego światła o zasięgu ok. trzech metrów.
Finite Icantatem: zaklęcie neutralizujące inne zaklęcia.
Expelliarmus: Zaklęcie rozbrajające, które wytrąca z ręki przeciwnika to, co trzyma w tym czasie. Daje to automatyczną przewagę nad przeciwnikiem.
Drętwota: Zaklęcie pojedynkowe znane także jako zaklęcie oszołamiające lub oszołamiacz powodujące - w zależności od okoliczności użycia - utratę przytomności lub zatrzymanie poruszających się obiektów
Avifors: zaklęcie to powoduje wylatywanie czarnych ptaków z różdżki, które mogą zaatakować wybrany cel.
Protego:Zaklęcie tarczy; nie chroni przed zaklęciami pradawnymi i niewybaczalnymi.
Episkey: zaklęcie uzdrawiające uszkodzenie ciała np. złamany nos lub skaleczenie
Opanowane eliksiry: ---
Oceny z egzaminów: ---
Wymyślone eliksiry: ---
Wymyślone zaklęcia: ---
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach