Go down
Magic Lullaby
Mistrz Gry
Magic Lullaby

kod Empty kod

Nie Sty 31, 2016 8:43 pm
będzie
Archibald Gamp
Oczekujący
Archibald Gamp

kod Empty Re: kod

Czw Lut 18, 2016 9:03 pm
Zaklęcia Transmutacyjne
dzfg
ggds
ggd
sf
ds

Antrospis -  transmutacja mniejszych części roślin w jakieś małe obiekty, takie jak guziki, spinki, kamienie. Wszystko zależy od tego, co czarodziej sobie wyobraża.

Angelo Ali - skomplikowane zaklęcie, które sprawia, że osobie, na którą się je rzuci wyrastają czarne skrzydła.
Przeciwzaklęcie: Finite.

Alkohomore - zamienia wodę w dowolny, wybrany przez czarodzieja alkohol wysokiej jakości.

Auditio - zaklęcie zwiększające znacznie słuch czarującego, pozwala usłyszeć bicie serca każdej, żyjącej osoby z okolicy kilku metrów oraz inne, normalnie niesłyszalne dźwięki.
Czas działania: przez dłuższą chwilę (4 posty).

Austteo - zaklęcie transmutacyjne zamieniające pluszaka w krzesło.

Avis - zaklęcie, które wyczarowuje małe stado ptaków z końca różdżki. Nie są to jednak prawdziwe zwierzęta, a jedynie widma. Im czarodziej lepiej opanuje zaklęcie, tym bardziej będą one bardziej realnie wyglądać.
Czas działania: przez krótki czas (2-4 posty).

Aperacjum - zaklęcie ujawnia niewidzialny tusz. Nie dotyczy to jednak przedmiotów na które zostały nałożone szczególnie silne zaklęcia ochronne.
Czas działania: tekst jest widoczny przez 15 minut (2-3 posty).

Aranedacium - tworzy iluzję od dwóch do dziesięciu małych pająków, których nie da się w żaden sposób rozgnieść ani pozbyć.
Przeciwzaklęcie: znikają same po wpełznięciu do ust osoby w której stronę wymierzone zostało zaklęcie.

Bąblogłowy - zaklęcie tworzące wokół głowy bańkę powietrza. Przydatne pod wodą.

Bespridusz - transmutacja grubszych małych rzeczy  w cieńsze. Na przykład książki, piłki, torby, etc. Dzięki temu można łatwiej coś schować.

Billowio - zaklęcie, które zamienia wybraną osobę w śnieżnego bałwana, jednak nie na długo.
Czas działania: przez 40 minut (5 postów).

Bracchium Emendo - powoduje zanik kości.

Baubillious - zaklęcie, której uwalnia jasny, żółty, biały piorun. To może być potencjalnie szkodliwe dla każdego, w kogo uderzy.

Butterflio - zaklęcie, które wyczarowuje stado motyli, które otaczają tego, kto je przywołał.  
Czas działania: znikają po krótkim czasie (2-3 posty).

Caught - zaklęcie, które przemienia najbliższe obiekty w łańcuchy w których zostaje zamknięty przeciwnik.  Nie pozwalają się mu poruszyć.

Cauldieve - zaklęcie, które zmienia kociołek w sitko, sprawiając że jego zawartość  „wypływa” z tysiąca małych dziurek.

Colovaria — zaklęcie, które zmienia kolor danego obiektu. Na człowieka działa w taki sposób, że całe ciało zostaje pokryte wybraną barwą.
Czas działania: cały dzień (od 2-3 sesji).

Crinus Muto - zaklęcie, które zmienia kolor i styl włosów rzucającego – może dojść do przypadku, gdy jedna część włosów jest np. różowa, a druga niebieska.  
Czas działania: dopóki nie zostanie użyte przeciwzaklęcie.

Densaugeo - wydłuża przednie zęby, zarówno u zwierząt, jak i ludzi.
Przeciwzaklęcie: Reducio.

Deroplaw - zmienia kształt wybranego mniejszego przedmiotu (np. kształt łyżki w kształt widelca).

Draconifors - przekształca posążki smoka w małe, żywe, latające smoki, którymi można przez krótki czas kierować.

Ducklifors - przekształca magiczne stworzenie w gumową kaczkę, która później wybucha i wtedy zwierze wraca do swojej pierwotnej postaci - jest jednak zdezorientowane.

Duro - zaklęcie, które zamienia przedmioty w kamień.
Czas działania: przez jakiś czas (1 sesja).

Egere Sigarellum - pozwala na transmutowanie patyka w papierosa. Sztuczny papieros nie zaspokaja głodu fizycznego, pozwalając jedynie na chwilową ulgę. W razie nieprawidłowo rzuconego czaru -  śmierdzi wręcz niewyobrażalnie i zdarza mu się wybuchać.

Engorgio - zaklęcie powiększające dane przedmioty.
Czas działania: dopóki nie użyje się przeciwzaklęcia.
Przeciwzaklęcie: Reducio.

Epoximise - zaklęcie, które łączy dwa obiekty razem.

Evanesco -  zaklęcie, które pozwala wyczyścić jakiś przedmiot lub go zwinąć.

Fera Alteratio - pozwala na zmianę jednego zwierzęcia w inne, mieszczące się w tej samej grupie gatunkowej: np. kota w lwa, wilka w yorka, papużkę w jastrzębia, anakondę w zaskrońca etc. Nie działa na zwierzęta magiczne. Tylko dla mistrzów transmutacji.

Firematio – zaklęcie, które zamienia ogniste fale w kształt jakiegoś stworzenia, które jest pod kontrolą rzucającego.

Fountine – sprawia, że z końca różdżki wystrzeliwuje fontanna wina.

Fraterium Animis - zaklęcie łączące jaźnie dwóch, bądź więcej wybranych istot. Delikwenci, których dotknie to zaklęcie muszą się zgodzić dobrowolnie na jego użycie. Urok sprawiający, że kilka różnych umysłów może działać, jak jeden wspólny. Działanie na zwierzętach jest nieznane. Żeby zdjąć z delikwentów to zaklęcie, to każdy z nich po prostu musi tego szczerze chcieć, a urok znika. Po prostu.

Fumus Species - rzucone na dym sprawia, że na chwilę formuje się w zamierzony przez rzucającego obraz, przedmiot, zwierzę etc. Bardzo szybko się rozmywa, jak to zwykle dym.
Czas działania: przez krótki czas (1 post).

Geminio - zaklęcie powielające - tworzy duplikaty obiektów. Ilość wytworzonych duplikatów zależy od stopnia zaawansowania czarodzieja. Pieniądze stworzone za pomocą tego zaklęcia są fałszywe, a jedzenie niejadalne. 

Glassando - zamienia odłamki zmierzające w stronę czarodzieja w pył.

Glisseo - zaklęcie wygładzające (np. powierzchnię schodów).

Homorphus - zaklęcie, które sprawia, że animag staje się z powrotem człowiekiem.  Czarodzieje, którzy znają się na zaawansowanej transmutacji mogą go też użyć na wilkołakach; działa to na nich uspokajająco, osłabiając wilcze cechy. Zaklęcie te jednak bardzo męczy czarodzieja – chyba, że rzuca je kilka osób, to wtedy oprócz zwiększonych efektów, zmniejsza się też ryzyko zmęczenia.

Humering - zaklęcie zmienia wybranego człowieka w jakieś zwierzę, które wyobrazi sobie dany czarodziej. Musi on się jednak mocno skoncentrować na swoim celu i być pewnym wyboru zwierzęcia.

Igilais - służy do przemienienia malutkich przedmiotów, np. garści piasku w garść pyłu.

Igitur Evanesink - zaklęcie pozwala na usunięcie tuszu z kartki w postaci kleksów, bez uszkadzania notatek, które kleksy zalały, lub po prostu pojedynczych słów, czy liter. Działa tylko na atrament!

Incarcifors – zamienia dany przedmiot w klatkę i pozwala na uwięzienie w niej magicznego stworzenia, czy też czarodzieja.

Lapifors - przekształca posążki królika w małe, żywe króliki, którymi można przez krótki czas kierować. Działa też na salamandry, które kiedy się zamienią w króliki to wybuchają.

Levinoxi - transmutacja kilku konkretnych przedmiotów w losowe rzeczy. Nigdy nie wiadomo, co też może się trafić.

Librotionem - zaklęcie, które zamienia daną książkę w inną. Można tego zaklęcia użyć też na pergaminie.  Przydatny czar by nikt nie odkrył właściwej treści.

Mostruss - zamiana cienkiego materiału/pergaminu w sprężyste ciało stałe, takie jak piłka, sprężyna, gąbka.

Melofors - zaklęcie, które zamieszcza na głowie magicznego stworzenia dynię, przez którą nic nie widać.
Czas działania: działa przez godzinę (1 sesja).

Nundu Esteria - zamiana dwóch danych produktów spożywczych w dwa zupełne różne.

Oculus Animalis - zaklęcie pozwalające zyskać cechy danego, zwierzęcego oka na dany czas. Przykładowo ludzkie oko zyskuje wygląd i właściwości kociego oka, jeśli takowe sobie wyobrazi czarujący. W tym momencie zyskuje widzenie w ciemności.
Czas działania: przez 30 minut (5-6 postów).

Obscuro - na czyichś oczach pojawia się czarna opaska, przez którą nic nie widać.

Oowolda - transmutacja elementu drewnianego w metalowy.
Przeciwzaklęcie: Pinepa.

Orchideus - zaklęcie tworzące na końcu różdżki wiązkę kwiatów lub zamieniające niektóre magiczne stworzenia w płatki różowych róż.

Pinepa - zamiana elementu metalowego w drewniany.
Przeciwzaklęcie: Oowolda.

Pripendo - transmutacja wybranego przedmiotu w dowolną księgę. Treść, którą czarodziej w niej znajdzie, zależy od jego mocy i pragnień, które w tym momencie nim targają. Uczniowie jednak otrzymują jedynie pustą książkę lub ewentualnie z przepisami kuchennymi, czy też z śmiesznymi historiami.

Piertotum Locomotor - zaklęcie ożywiające posągi, zbroje, rzeźby itp.

Piscifors - polega na przemienieniu danego obiektu w rybę. Nie trwa to jednak długo i ryba nie jest jadalna, jeśli zaklęcia nie używa zaawansowany adept Transmutacji.
Czas działania: przez kilka godzin (1-2 sesje).

Pirkaulus Dugulus - służy do transmutacji obiektów występujących parami, np. rękawiczek w skarpetki. Najbardziej działa na ubrania i rośliny.

Pracidimento - zamienia wielkie przedmioty w małe.

Pullus - zaklęcie przemieniające cel w gęś. Źle rzucone może sprawić, że czarodziej, który próbował je rzucić sam zamienia się w gęś.
Czas działania: cały dzień (3-4 sesje).

Reducio - zaklęcie pomniejszające dane przedmioty.
Czas działania: dopóki nie zostaje użyte przeciwzaklęcie.
Przeciwzaklęcie: Engorgio.

Reparifarge — zaklęcie cofające skutki błędnej transmutacji.

Repleo- zaklęcie wypełniające puchar ponownie tym, co było w nim poprzednio.

Roctio - zaklęcie, które transmutuje kamień w wybrane zwierzę. Zaklęcie jednak nie trwa długo.
Czas działania: przez 30 minut (3-4 posty).

Scribblifors - zaklęcie transmutacyjne umożliwiające przekształcenie dowolnego przedmiotu nieożywionego w gęsie pióro, którym można bez problemu pisać. Bardzo przydatne, jeśli nie ma się pod ręką niczego do pisania.

Serpensortia - wyczarowuje węża, który atakuje wybrany cel.

Silvshiel – zaklęcie, które transmutuje jakiś obiekt w srebrną tarczę, zdolną ochraniać czarodzieja przed większością ataków fizycznych i magicznych.
Czas działania: tarcza znika po jakimś czasie (po 2 postach).

Smogione – zamienia dym w hordę sztyletów, które zmierza w stronę przeciwnika.
Czas działania: dopóki w coś nie trafi.

Steelclaw - zaklęcie, które transmutuje pazury zwierzęcia w  długie stalowe szpony.

Snufflifors  - transmutuje średniej wielkości przedmioty w wybrane przez czarodzieja małe stworzenie, które nie posiada żadnych magicznych zdolności.

Tilematafora - zaklęcie o pojedynczym działaniu, podobne do teleportacji, z tym, że zamiast teleportować, powoduje przyśpieszenie ciała, które dla ludzkich oczu staje się niemożliwe do zanotowania, pozwala w niewyobrażalnym tempie przebiec spory kawałek drogi – jego wadą jest duże nadwyrężenie organizmu, może prowadzić nawet do rozerwania mięśni, czy zapaści, używane zbyt często lub przez niewprawnego czarodzieja. W  zależności od mocy magicznej działa przez parę sekund. Może służyć zarówno do ataku, jak i błyskawicznej ucieczki.
Czas działania: trwa bardzo krótko (1 post).

Troublis - zaklęcie sprawia, że powierzchnia stołu zmienia się w kwas.

Vera Verto - przemienia zwierzęta w puchar w wybrany przez czarodzieja puchar - musi go jednak sobie wyobrazić.
Czas działania: dopóki nie zostanie użyte przeciwzaklęcie.

Vermiculus -  zaklęcie zamieniające dowolnego większego owada w małego robaka, na którego żeby zniknął należy rzucić dowolne zaklęcie. Jeśli się tego nie zrobi, ten po jakimś czasie wraca do swojej poprzedniej formy.
Czas działania: przez krótki okres czasu (od 3 do 4 postów).

Visio Tenebri - możliwość widzenia w ciemności oraz zauważania istot ukrytych fizycznie, bądź magicznie. Zaklęcie mocno wysysające siły magiczne z czarującego. Skala jest tak duża, że utalentowany uczeń szkoły magicznej w VII roku użyje go najdłużej na 30 minut przy pełnej energii.
Czas działania: od 10 minut do godziny (od 1 do 6 postów). 

Voiris -  rzucone zaklęcie jest w stanie przechwycić głos drugiej osoby czy też magicznego stworzenia i zamknąć go w naczyniu (musi ono posiadać przykrycie!). Wykonuje się to poprzez wskazanie na przełyk czarodzieja, a następnie poprowadzenie głosu do otwartego wylotu naczynia. 
Przeciwzaklęcie: zaklęciem chroniącym może być nawet zwykłe Protego, w innym wypadku, by odzyskać głos trzeba rozbić lub otworzyć naczynie.
Archibald Gamp
Oczekujący
Archibald Gamp

kod Empty Re: kod

Czw Lut 18, 2016 10:39 pm
Zaklęcia
Poniżej podany został spis zaklęć, które obowiązują na naszym forum. Jeśli zauważysz, że jakiegoś zaklęcia brakuje, lub też jakieś wymyślisz to napisz do Administracji, a być może umieści je ona w spisie. Wymyślone zaklęcie powinno zostać opracowane poprzez uzupełnienie tegoż wzoru:

Kod:
[b]Nazwa zaklęcia: [/b][tutaj podajemy nazwę naszego zaklęcia]
[b]Działanie:[/b] [podajemy, co dokładnie te zaklęcie powoduje]
[b]Przeciwzaklęcie*:[/b] [podajemy przeciwzaklęcie dla naszego zaklęcia. Nie jest to jednak obowiązkowe]
[b]Dostępność:[/b] [tutaj podajemy, kto może korzystać z danego zaklęcia: wszyscy/wybrani(podajemy wtedy grupę docelową/tylko ja]
*Nieobowiązkowe

zaklęcia transmutacyjne
Zaklęcia Użytkowe
Zaklęcia Niewybaczalne
Zaklęcia Czarnomagiczne
Zaklęcia Ochronne
Zaklęcia Ofensywne
Zaklęcia Defensywne
Zaklęcia Uzdrawiające
Zaklęcia Pradawne
Magia Rytualna
Zaklęcia Białomagiczne

Legenda
Kursywa → Zaklęcie przez kogoś wymyślone
Błękitny → Każdy może poznać wybrane zaklęcie
Morski → Tylko wybrani mogą poznać dane zaklęcie
Niebieskozielony → Zaklęcie znają tylko te osoby, które dostąpiły tego zaszczytu od twórcy lub osoby, która już je poznała
Archibald Gamp
Oczekujący
Archibald Gamp

kod Empty Re: kod

Nie Lut 21, 2016 6:41 pm
Zajęte wizerunki
1. Postać może posiadać max. dwa wizerunki. Warunkiem jest to, aby były do siebie w miarę podobne i dobrze odwzorowywały postać. Istnieje też możliwość zmiany wizerunku w trakcie gry, o ile nie jest to zmiana drastyczna. Żeby jednak zmienić swój wizerunek, należy wypełnić kod, który znajduje się poniżej i wstawić pod tym postem. Po zmianie wizerunku na liście, post zostanie usunięty.
2. Dozwolone jest stosowanie randomów – byleby orientować się, aby nikt nie miał tego samego.
3. Kiedy postać jest nieaktywna jej wizerunek może zostać przejęty przez innego gracza.
4. Jeśli postać ma wygląd modela/modelki z deviantarta dobrze byłoby podać link do strony.
5. Dwie postacie nie mogą mieć tego samego wyglądu (wyjątkiem są bliźniaki).
6. Można też zarezerwować wybrany wizerunek dla postaci, której jeszcze nie ma na liście. Wystarczy uzupełnić odpowiedni kod, który znajduje się poniżej i wstawić posta w tym temacie. Dotyczy to również tych postaci, które chcą mieć drugi wizerunek.

Strony, które mogą być przydatne w szukaniu wizerunków:
facebank.za.pl, models.com, fm-faces.tumblr.com.
Jeśli masz problem ze znalezieniem wizerunku, który pasuje do Twojej postaci możesz napisać tutaj - Pomocna Dłoń lub tutaj - Help me, help you.

Przy dobieraniu wizerunku pamiętajmy, że mamy przełom lat 70-tych i 80-tych. Co za tym idzie - panują trendy z tego okresu.
Temat uzupełniany na podstawie rubryki w profilu zaraz po zaakceptowaniu karty. Osoby, które dobierają sobie drugi wizerunek/zmieniają, niech poinformują o tym w tym temacie, wstawiając odpowiedniego posta.

Rezerwowanie Wizerunku:

Zmiana Wizerunku:




A
Aaron Johnson - James Potter
Abigail Liskova - Elaine Cardamone
Adelaide Kane - Kathleen Wright
Alina Kovalenko - Lily Evans
Andrew VanWyngarden - Vladimir Smirnoff
Annasophia Robb - Kim Miracle
Asa Butterfield - Theodor Walker
Ashley Greene - Alice Hughes
Astrid Bergès - Frisbey - Alice Star

B
Ben Barnes - Syriusz Black
Blanca Suárez - Liv Mendez

C
Caleb Landry Jones - Fabian Prewett
Carey Mulligan - Alice Star
Charly Thorn - Peggy Brown
Chord Overstreet - Luthias & Aberacius Lovegood
Colin Firth - Trevor MacDougall
Colin O'Donoghue - Killian Rackham
Conor McLain - Raphael Bulstrode





D
Daisy Lowe - Hestia Jones
Daniel Sharman - Ciril Hootcher
Dylan O'Brien - Jeffrey Woods

E
Ebba Zingmark - Pandora Portendorfer
Emilia Clarke - Neve Collins
Emilie de Ravin - Ellie Griffith
Emily Rudd - Birdie Fleur
Emma Roberts - Rapunzel Calina Grimm
Emma Stone - Florence Frederica Floyd
Ezra Miller - Severus Snape


F
Frances Cobain - Caroline Rockers





G
Gaspard Ulliel - Colette Warp
Gerard Way - Sahir Nailah

H
Hattie Watson - Caoilfhionn Ormonde
Hayden Christensen - Giotto Nero
Hiro Mizushima - Minabi Izumi
Hugh Laurie - Percival Flint

I
Imogen Poots - Lorelei Lorraine





J
Jaco van den Hoven - Zack Raven
Jared Leto - Sahir Nailah
Jenna Coleman - Elizabeth Cook
Johnny Depp - Charles Myrnin Hucksberry
Julie Kennedy - Florence Frederica Floyd

K
Kamenashi Kazuya - Kyohei Takano
Kaya Scodelario - Caroline Rockers

L
La Esmeralda - Bellatrix Black
Lauren Cohan - Patricia Crafword
Lena Meyer - Landrut - Ellie Griffith
Liam Hemsworth - Chris Sørensen
Lily Collins - Liv Mendez
Lou Taylor - Pucci - Jasper Larsson
Luke Mitchell - Enzo Nero
Lydia Graham - Birdie Fleur





M
Mahafsoun - Esmeralda Moore
Marilhea Peillard - Octavia Wels
Mathias Lauridsen - Remus Lupin
Matt Smith - Vakel Bułhakow
Matthew Gray - Gubler - Joshua Hope
Max Krieger - Isaac Blackwill
Mila Kunis - Kayleigh Phate

N
Natsya Kumarova - Lavena Whisper
Nastya Kusakina - Elladora Macmillan
Nina Dobrev - Alexandra Grace

O





P
Pedro Pascal - Iwan Ranskahov

R
Ralph Fiennes - Lord Voldemort
Reeve Carney - Ventus Zabini
Rory Torrens - Archibald Gamp

S
Sharon Rooney - Sharon Gallagher
Simone Nobili - Maverick Mulciber





T
Taylor Kitsch - Aaron Burke
Taylor Swift - Lorelei Lorraine
Tinashe - Asmita Wels
Tyler Blackburn - Lex Knightly

U

V
Ville Valo - Charles Myrnin Hucksberry





W
Willa Holland - Prudence Grisham

Y
Yon González - Nolan Fawley

Z


Archibald Gamp
Oczekujący
Archibald Gamp

kod Empty Re: kod

Nie Lut 21, 2016 7:25 pm


I'll stop the whole world
but I'm not the villain
Archibald Gamp
Oczekujący
Archibald Gamp

kod Empty Re: kod

Wto Kwi 12, 2016 12:55 am
Riley Acquart


Włamanie do Skrzydła Szpitalnego w poszukiwaniu spirytusu.
Picie alkoholu na terenie szkoły.
Włamanie do biblioteki szkolnej i kradzież ksiąg z Zakazanego Działu.
Dewastacja ławek przy pomocy mugolskiego cholerstwa zwanego cyrikielmem.
Posiadanie ostrych narzędzi.
Skłonność do niepokojących objawów miłości na terenie szkoły. Podejrzana najprawdopodobniej interesuje się podejrzanymi czynnościami, o których nie należy wspominać w kartotece.
Nocne wędrówki po szkole.
Sponsored content

kod Empty Re: kod

Powrót do góry
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach