- David o'Connell
David o'Connell
Wto Kwi 21, 2015 8:33 pm
Mam:
100PŻ w aktualnym czasie fabularnym
100PŻ w aktualnym czasie fabularnym
Imię i Nazwisko: David o’Connell
Rok/Stanowisko: Rok piąty
Genetyka i Zdolności:
Specjalizacja z zaklęć transmutacyjnych
Animag
Ilość fasolek: 195,5
Fasolki otrzymane za:
- karta postaci (10)
- zrobienie męskiej postaci (7)
- poprawne uzupełnienie wszystkich pól w profilu (4)
- za V rok nauki (50)
- zapisanie się do Klubu Pojedynków i Kółka Korepetycji (10)
- posty fabularne (160)
- lekcje (147)
- listy (7)
- wymyślone zaklęcia (30)
- uzupełnienie swojej wiki (30)
- opinia na stronie poświęconej pbf (15)
- Loterie itp.:
- urodziny ML (50)
- loteria grudniowa (60)
- loteria sierpień/wrzesień (10)
- EVENTY:
- mini-event (na doczepkę) w rurach (30)
- dodatkowe fasolki spod Wrzeszczącej Chaty (12)
- WYZWANIA:
- mini-wyzwanie lipcowe (10)
- mini-wyzwanie sierpniowe (10)
- mini-wyzwanie wrześniowe (10)
Fasolki zabrane za:
- zaklęcia (216,5)
- specjalizacja z zaklęć transmutacyjnych (250)
Do wykorzystania:
- Kupon Rabatowy (10 zaklęć 50% ceny - 8 wykorzystanych)
- odkrycie jednego ze specjalnych tajnych przejść
- wizyta w Pokoju Nagród
Opanowane zaklęcia:
- Accio
- Alohomora
- Ascendio
- Cistem Aperio
- Homenum Revelio
- Incendio
- Lumos
- Nox
- Portus
- Relashio
- Reparo
- Ventus
- Wskaż mi (nagroda z loterii)
- Confundus
- Drętwota
- Enervate
- Expelliarmus
- Finite Incantatem
- Ponduturo (nagroda z loterii)
- Riddiculus
- Silencio
- Alkohomore
- Badgering
- Colovaria
- Combiacro
- Duro
- Entomorphis
- Evanesco
- Fera Alteratio
- Fumus Species
- Glassando
- Humering (nagroda z loterii)
- Librotionem
- Oculus Animalis
- Oowolda
- Pinepa
- Piscifors
- Pullus
- Reparifarge
- Repleo
- Spoiler:
- - Accio - zaklęcie przywołujące.
- Alohomora - zaklęcie otwierające zamki.
- Ascendio - Zaklęcie polegające na tym, że różdżka z ogromną siłą pociąga rzucającego w górę.
- Cistem Aperio - zaklęcie zdolne otworzyć dobrze zabezpieczone skrzynie, bagażniki i pudełka za pomocą strumienia białego światła.
- Homenum Revelio - wykrywa ludzi w najbliższym otoczeniu.
- Incendio - wyczarowuje ogień.
- Lumos - zaklęcie, które powoduje zapalenie się niebieskiego światła o zasięgu ok. trzech metrów.
- Nox - przeciwzaklęcie Lumos; powoduje zgaśnięcie niebieskawego światła na końcu różdżki powstałego w związku użyciem zaklęcia oświetlającego Lumos.
- Portus - zaklęcie zmieniające jakąś rzecz w świstoklik.
- Relashio - zaklęcie uwalniające lub odrzucenie kogoś od drugiej osoby.
- Reparo - zaklęcie reperujące uszkodzone przedmioty.
- Ventus - Przede wszystkim stosuje się do pchania i usuwania przedmiotów z drogi, służy również do wytwarzania podmuchu wiatru, który może być użyty do ataku obiektów.
- Wskaż mi - zaklęcie powodujące obrócenie się różdżki w kierunku północnym, jest to odpowiednik mugolskiego kompasu.
- Confundus - Zaklęcie służące do zmylenia lub wprowadzenia w błąd czarodzieja, stworzenia lub przedmiotu magicznego.
- Drętwota - zaklęcie pojedynkowe znane także jako zaklęcie oszołamiające lub oszołamiacz powodujące - w zależności od okoliczności użycia - utratę przytomności lub zatrzymanie poruszających się obiektów.
- Enervate - zaklęcie przywracające przytomność.
- Expelliarmus - zaklęcie rozbrajające.
- Finite Incantatem - zaklęcie kończące skutki innych zaklęć.
- Ponduturo - zaklęcie powodujące, że nogi stają się tak ciężkie, że uniemożliwione jest nawet chodzenie.
- Riddiculus - Zaklęcie obronne pozwalające nałożyć lub zmienić bogina w coś śmiesznego.
- Silencio - Zaklęcie uciszające; odbiera głos temu, na kogo zostało rzucone.
- Alkohomore - zamienia pitną wodę w wybrany alkohol (nauczone od Colette)
- Badgering - Zaklęcie zmieniające wybrany cel lub przedmiot w borsuka.
- Colovaria - zaklęcie, które zmienia kolor danego obiektu.
- Combiacro - pozwala zamienić jedno zwierzę w drugie tej samej wielkości.
- Duro - zaklęcie, które zamienia przedmioty w kamień.
- Entomorphis - zaklęcie pojedynkowe, które na krótki czas zamienia przeciwnika w tarzającego się po podłodze owada.
- Evanesco - sprawia, że przedmiot znika
- Fera Alteratio - pozwala na zmianę jednego zwierzęcia w inne, mieszczące się w tej samej grupie gatunkowej: np. kota w lwa, wilka w yorka, papużkę w jastrzębia, anakondę w zaskrońca etc. Nie działa na zwierzęta magiczne.
- Fumus Species - rzucone na dym sprawia, że na chwilę formuje się w zamierzony przez rzucającego obraz, przedmiot, zwierzę etc. Bardzo szybko się rozmywa, jak to zwykle dym.
- Glassando - zamienia odłamki zmierzające w stronę czarodzieja w pył.
- Humering - zaklęcie zmienia wybranego człowieka w jakieś zwierzę, które wyobrazi sobie dany czarodziej. Musi on się jednak mocno skoncentrować na swoim celu i być pewnym wyboru zwierzęcia.
- Librotionem - zaklęcie, które zamienia daną książkę w inną. Można tego zaklęcia użyć też na pergaminie. Przydatny czar by nikt nie odkrył właściwej treści.
- Oculus Animalis - Zaklęcie pozwalające zyskać cechy danego, zwierzęcego oka na dany czas. Przykładowo ludzkie oko zyskuje wygląd i właściwości kociego oka, jeśli takowe sobie wyobrazi czarujący. W tym momencie zyskuje widzenie w ciemności.
- Oowolda - Transmutacja elementu drewnianego w metalowy.
- Pinepa - Zamiana elementu metalowego w drewniany.
- Piscifors - polega na przemienieniu danego obiektu w rybę. Nie trwa to jednak długo i ryba nie jest jadalna, jeśli zaklęcia nie używa zaawansowany adept Transmutacji.
- Pullus - zaklęcie przemieniające cel w gęś. Źle rzucone może sprawić, że czarodziej, który próbował je rzucić sam zamienia się w gęś.
- Reparifarge - zaklęcie cofające skutki błędnej transmutacji.
- Repleo - zaklęcie wypełniające puchar ponownie tym, co było w nim poprzednio.
Opanowane eliksiry:
Brak
Oceny z egzaminów:
-
Wymyślone eliksiry:
Brak
Wymyślone zaklęcia:
- Ostium
- Fera Alteratio
- Combiacro
- Fumus Species
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach