Zapraszamy serdecznie do przyłączenia się do przygody!


CalendarCalendar  IndeksIndeks  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  GrupyGrupy  FAQFAQ  

Share | 
 

 James "Rogacz" Potter

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
James Potter
avatar


avatar
VII rok

PisanieTemat: James "Rogacz" Potter    Pią Lip 25, 2014 2:52 pm

Imię i Nazwisko: James Charles Potter
Rok/Stanowisko: VII
Genetyki i zdolności: animag: jeleń, specjalizacja z latania

Ilość fasolek: 54

________________________________________

Fasolki otrzymane za:


Kreowanie postaci:

- Karta postaci: +80 fasolek
- Klub Pojedynków: +5 fasolek
- Klub Magii Nut: +5 fasolek
- Postać kanoniczna: +11 fasolek
- Postać męska: +7 fasolek


Techniczne:

- Off-top: +118 fasolek
- Udział w Plebiscycie Halloweenowym: +10 fasolek
- Oddany w dogrywce głos: +10 fasolek
- Wygrana w kategorii "Rowling approved": +30 fasolek
- Event Disneyowski: +30 fasolek
- Zwrot za podwójne wykupienie jednego zaklęcia: +7 fasolek
- Loterie: +50 fasolek
- Poprawne uzupełnienie wszystkich pól w profilu: +4 fasolki
- Opinia na stronach poświęconych pbf'om: +15 fasolek
- Pomoc w pisaniu gazetki szkolnej: +9 fasolek


Fabularne:

- Zaklęcia (lekcja): +10 fasolek
- Pokój Wspólny: +10 fasolek
         ^ z Lily Evans, Dorcas Meadowes, Erin Potter
- Grządki: +10 fasolek
         ^ z Lily Evans, Evan Rosier, Arianna Jemare, Remus Lupin
- Posąg jednookiej czarownicy: +10 fasolek
         ^ z Lily Evans
- Stół Gryfonów: +10 fasolek
         ^ z Lily Evans
- Dormitorium chłopców z VII roku: +10 fasolek
         ^ z Remus Lupin, Syriusz Black
- Pokój Wspólny: +10 fasolek
         ^ z Mary McDonald
- Próba walca przed Balem Zimowym w Sali Wejściowej +10 fasolek
         ^ z Erin Potter, Lily Evans, Syriusz Black, Remus Lupin
- Lodowy Stolik na Balu Zimowym: +10 fasolek
         ^ z Lily Evans
- Walentynki przy gobelinie: +10 fasolek
         ^ z Lily Evans
- Labirynt: +10 fasolek
         ^ z Remus Lupin
- Hogsmeade: +10 fasolek
         ^ z Lily Evans
- Trening: +20 fasolek
- Pokój Życzeń: +20 fasolek
         ^ z Lily Evans
- ONMS (lekcja): +6 fasolek
- Transmutacja (lekcja): +10 fasolek
- Astronomia (lekcja): +15 fasolek
- Ławki: +10 fasolek
         ^ z Elizabeth Cook
- Wypad do Hogsmeade: +10 fasolek
- Pub pod Trzema Miotłami: +10 fasolek
         ^ z Syriusz Black, Dorcas Meadowes, Lily Evans
- Eliksiry (lekcja): +12 fasolek
- Dzień kobiet w dormitorium dziewczat z VII roku: +10 fasolek
         ^ z Remus Lupin, Lily Evans, Erin Potter
- Przemówienie Dumbledore'a: +10 fasolek

- Trening; środa, 25 marca 1978: 10 fasolek
- Skrzydło szpitalne; 25-26 marca 1978: 10 fasolek
- Balkon; piątek, 27 marca 1978: 10 fasolek
- Biblioteka; niedziela, 29 marca 1978: 10 fasolek
- Zaklęcia; poniedziałek, 30 marca 1978: 15 fasolek  + zaklęcie Orbis
- ONMS; środa, 1 kwietnia 1978: 14 fasolek
- Huśtawka na drzewie; środa, 1 kwietnia 1978: 10 fasolek
- Przemówienie Dumbledore'a; czwartek, 2 kwietnia 1978: 10 fasolek
- Transmutacja; czwartek, 2 kwietnia 1978: 11 fasolek
- Stary Dąb; sobota, 4 kwietnia 1978: 10 fasolek
- Rozmowa z McGonagall; sobota, 4 kwietnia 1978: 10 fasolek
- Event w Hogsmeade; niedziela, 5 kwietnia 1978:  10 fasolek
- Eliksiry; wtorek, 7 kwietnia 1978: 8 fasolek
- Teleportacja, lekcja pierwsza; wtorek, 7 kwietnia 1978: 10 fasolek
- Portret Tobiasa Misslethorpe; wtorek-środa, noc z 7 na 8 kwietnia 1978:20 fasolek
- Sala wejściowa; środa, noc z 7 na 8 kwietnia 1978: 10 fasolek
- Spiralne schody; środa, noc z 7 na 8 kwietnia 1978: 10 fasolek
- Pokój Wspólny Ravenclaw; środa noc z 7 na 8 kwietnia 1978:  10 fasolek
- Sprawdzanie dormitorium: 10 fasolek
- Dziedziniec; xx maj 1978: trzeba wkleić
- Dormitorium Huncwotów; noc z 11 na 12 maja: trwa
- Transmutacja; xx maj 1978: trwa

- Uczta pożegnalna: +10 fasolek
         ^ z Lily Evans, Szara Dama
- Zakończenie ostatniego roku w Hogwarcie: +50 fasolek
- Stary Dąb "Oczyszczanie świata zaczyna się od małych rzeczy": +TRWA
         ^ z Enzo Nero, Giotto Nero, Marlene McKinnon, Minabi Izumi, duchy poległych
- Powrót Hogwartem Express: +TRWA
         ^ z Marlene McKinnon


________________________________________

Fasolki zabrane za:

- Specjalizacja z latania na miotle: -250 fasolek
- Przysługi: -18 fasolek
- Zaklęcia i eliksiry: -600 fasolek


________________________________________

Posiadam:

- Peleryna niewidka (kanon)
- Lusterko dwukierunkowe (kanon)
- Mapa huncwotów (kanon)
- Magiczny gramofon (loteria marzec)
- Gra „pijana magiczna ruletka” (loteria maj/czerwiec)
- Mały zestaw magicznych zjawiskowych fajerwerków, którym towarzyszyć będzie wybrana przez ciebie piosenka (wzory na niebie będą odpowiadać wyśpiewanym słowom) (loteria Czara Ognia)
- Łańcuszek ze Złotym Zniczem od Lily Evans, gdy ktoś bliski twemu sercu znajdzie się w niebezpieczeństwie, znicz da ci znać, zmieni kolor i zacznie delikatnie pulsować (fabuła)
- Nimbus 1000 (zakup)
- Kupon na 10 darmowych przejazdów Błędnym Rycerzem (loteria czerwiec)


________________________________________

Wyróżnienia:

- "Rowling approved - najlepsza postać kanoniczna"

________________________________________

Opanowane zaklęcia:

Event Disneyowski – zaklęcie, które sprawia, że twój cień zaczyna się sam ruszać i ostrzega Cię przed niebezpieczeństwem, które na ciebie czyha.


Zaklęcia Transmutacyjne:

Opanowana transmutacja własnego ciała w jelenia.

Antrospis – transmutacja mniejszych części roślin w jakieś małe obiekty, takie jak guziki, spinki, kamienie. Wszystko zależy od tego, co czarodziej sobie wyobraża.

Baubillious – zaklęcie, której uwalnia jasny, żółty, biały piorun. To może być potencjalnie szkodliwe dla każdego, w kogo uderzy.

Bąblogłowy – zaklęcie tworzące wokół głowy bańkę powietrza. Przydatne pod wodą.

Bespridusz – transmutacja grubszych małych rzeczy  w cieńsze. Na przykład książki, piłki, torby, etc. Dzięki temu można łatwiej coś schować.

Caught – zaklęcie, które przemienia najbliższe obiekty w łańcuchy w których zostaje zamknięty przeciwnik.  Nie pozwalają się mu poruszyć.
Przeciwzaklęcie: Finite.

Duro –  zaklęcie, które zamienia przedmioty w kamień.
Czas działania: przez jakiś czas (1 sesja).

Evanesco – zaklęcie, które sprawia, że jakiś przedmiot, ożywiony lub nieożywiony, znika. Poprawne rzucenie zaklęcia staje się coraz trudniejsze wraz z większą złożonością zwierzęcia lub rzeczy, która ma zniknąć. Tego zaklęcia nie można stosować na ludziach.

Glassando – zamienia odłamki zmierzające w stronę czarodzieja w pył.

Glisseo – zaklęcie wygładzające (np. powierzchnię schodów).

Orchideus – zaklęcie tworzące na końcu różdżki wiązkę kwiatów lub zamieniające niektóre magiczne stworzenia w płatki różowych róż.

Reparifarge – zaklęcie cofające skutki błędnej transmutacji.

Scribblifors – zaklęcie transmutacyjne umożliwiające przekształcenie dowolnego przedmiotu nieożywionego w gęsie pióro, którym można bez problemu pisać. Bardzo przydatne, jeśli nie ma się pod ręką niczego do pisania.

Vermiculus – zaklęcie zamieniające dowolnego większego owada w małego robaka, na którego, żeby zniknął, należy rzucić dowolne zaklęcie. Jeśli się tego nie zrobi, ten po jakimś czasie wraca do swojej poprzedniej formy.
Czas działania: przez krótki okres czasu (od 3 do 4 postów).

Visio Tenebri – możliwość widzenia w ciemności oraz zauważania istot ukrytych fizycznie, bądź magicznie. Zaklęcie mocno wysysające siły magiczne z czarującego. Skala jest tak duża, że utalentowany uczeń szkoły magicznej w VII roku użyje go najdłużej na 30 minut przy pełnej energii.
Czas działania: od 10 minut do godziny (od 1 do 6 postów).



Zaklęcia Użytkowe:

Aqua Eructo – działanie podobne do Aquamenti, jednak w przypadku tego zaklęcia można lepiej kontrolować strumień wody i jest on zdecydowanie większy.

Accio – zaklęcie przywołujące rozmaite przedmioty. Należy się jednak bardzo skupić na swoim celu. Warto też wiedzieć, gdzie dany przedmiot się znajduje. Nie da się nim przywoływać żywych istot - jeśli nie licząc prymitywnych stworzeń, takich jak gumochłony. Nie działa także na budynki. Coraz częściej stosowane są przeciwzaklęcia na Accio na różnych przedmiotach.
Przeciwzaklęcie: wszystko, co broni dany przedmiot przed zaklęciem przywołującym.

Alohomora – zaklęcie otwierające zamki i skrzynie. Nie działa jednak na potężniejsze czary zamykające.
Przeciwzaklęcie: Colloportus.

Cantis – zaklęcie sprawiające, że obrany cel zaczyna śpiewać. Jeśli jest nim przedmiot bądź posąg, to nuci on cały czas, w przypadku człowieka muzyka wydobywa się z jego ust, gdy ten chce coś powiedzieć.
Czas działania: dopóki nie zostanie użyte przeciwzaklęcie.

Colloportus – zaklęcie, które służy do zamykania zamków drzwi, okien, skrzyń.
Przeciwzaklęcie: Alohomora.

Defodio – zaklęcie odłamujące część przedmiotu, na który zostało rzucone. Używane jest zazwyczaj podczas drążenia w ziemi czy w kamieniach.

Depulso – czar służący do odpychania przedmiotów.

Dissendium (opanowane samodzielnie) – zaklęcie, które umożliwia otworzenie się danego tajnego przejścia.

Ebublio – ofiara zaklęcia (stworzenie) nadmuchuje się, a potem rozpada na tysiące bąbelków. Może też zamknąć danego czarodzieja w dużej bańce, która nie może być zdjęta przez siły fizyczne.
Czas działania: duża bańka utrzymuje się przez 5 postów.
Przeciwzaklęcie: Finite.

Finite Incantatem – zaklęcie, które neutralizuje działanie innych zaklęć. Może być używane pojedynczo lub też na danym obszarze, by ściągnąć jakieś większe uroki. Wymaga to jednak od danego czarodzieja większego nakładu mocy.

Flipendo – zaklęcie, które jest podobne do Depulso. Działa tak samo, tylko to zaklęcie rani przeciwnika. Służy także do przesuwania przedmiotów.

Impervius – zaklęcie, które rzucone na jakiś przedmiot powoduje, że ten staje się wodoodporny lub umożliwia lepszą widoczność w złych warunkach pogodowych. Chroni także przed oparzeniami rzeczami na które rzucony został urok Flagrante.
Czas działania: niecała godzina (około 4 postów).

Incendio – zaklęcie, którym wyczarowuje się snop iskier, który po chwili zmienia się w ogień.

Inflatus – zaklęcie do nadmuchiwania magicznych stworzeń.
Czas działania: stworzenia wracają do swojej formy po jakimś czasie (1 sesja).

Jęzlep – zaklęcie powodujące przyklejenie się języka do podniebienia, co uniemożliwia mówienie. Działa zarówno na ludzi, jak i na duchy.
Czas działania: dopóki ktoś nie użyje przeciwzaklęcia, ew. przeczeka kilka godzin (około 2 sesji).

Lacarnum Inflamarae – tworzy mały płomień, który "wyskakuje" z różdżki.

Lumos – powoduje, że na końcu różdżki zapala się światło o zasięgu ok. trzech metrów.
Czas działania: aż ktoś nie użyje przeciwzaklęcia.
Przeciwzaklęcie: Nox.

Mobilikorpus – zaklęcie używane do lewitacji roślin i drzew. Przypomina Wingardium Leviosa, ale jest zdecydowanie efektywniejsze, jeśli chodzi o florę. Nie ma też żadnych większych ograniczeń.

Nox – powoduje zgaśnięcie niebieskawego światła na końcu różdżki powstałego w związku użyciem zaklęcia oświetlającego Lumos. Może zostać użyte także do pozbawienia światła części pomieszczenia.

Obliterate – usuwa ślady zwierząt i człowieka na jakimkolwiek podłożu.

Periculum – zaklęcie pozwalające wysłać snopy czerwonych iskier z różdżki czarodzieja. Iskry w wyglądzie przypominają fajerwerki i mają szeroki zasięg.
Czas działania: czerwony pocisk widać przez krótki czas, w zależności od mocy czarującego (1-3 posty).

Relashio – zaklęcie, które zmusza dany obiekt do uwolnienia czarodzieja lub też odpycha kogoś od drugiej osoby.

Reducto – zaklęcie używane między innymi do niszczenia różnych przedmiotów (także oszołamiania ludzi).

Silencio – zaklęcie uciszające; odbiera głos temu, na kogo zostało rzucone.
Czas działania: dopóki ktoś nie użyje przeciwzaklęcia - zazwyczaj jednak mija samo po dwóch dniach (około 6 sesji).

Skarpineo – zaklęcie, które umożliwia ujawnienie składników eliksiru.

Tarantallegra – zaklęcie zmuszające przeciwnika do niekontrolowanych pląsów nóg.
Czas działania: do czasu, aż ktoś rzuci przeciwzaklęcie.

Wingardium Leviosa – zaklęcie dzięki któremu rzeczy unoszą się w powietrze.
Czas działania: dopóki dany czarodziej kontroluje lot przedmiotu za pomocą swojej różdżki.



Zaklęcia Czarnomagiczne:

Slugulus Eructo – zaklęcie niewerbalne, które wywołuje plucie ślimakami, lub ich spożywanie. Nie zna się dokładnego przeciwzaklęcia, najprawdopodobniej zaklęcie samo znika po wyrzuceniu z siebie dużej ilości ślimaków.
I stopień trudności



Zaklęcia Ochronne:

Cave Inimicum – wyczarowuje barierę, która sygnalizuje pojawienie się w okolicy innych osób.
Czas działania: zaklęcie należy odnawiać po jednym dniu (2 - 3 sesje).

Homenum Revelio – zaklęcie, który wykrywa obecność ludzi w najbliższym otoczeniu. Zaklęcie wskazuje na ciało poprzez znacznik, którego przyczyna pojawiania się jest jeszcze nieznana. Rzucony może być wyczuty przez wykrywanego jako coś „spadającego” na niego lub na nią.



Zaklęcia Ofensywne:

Acusdolor – proste zaklęcie powodujące ostry ból i puchnięcie w jakimś miejscu ciała ofiary; przypomina to użądlenie owada.
Czas działania: przez godzinę (cała sesja).

Avifors – zaklęcie to powoduje wylatywanie czarnych ptaków z różdżki, które następnie atakują przeciwnika.
Czas działania: dopóki ktoś nie sprawi, że ptaszki znikną, albo też nie dolecą one do swojego celu i nie zaatakują (przez 2-3 posty).
Przeciwzaklęcie: Finite.

Entomorphis – zaklęcie pojedynkowe, które na krótki czas zamienia przeciwnika w tarzającego się po podłodze owada.
Czas działania: przez krótki czas (od 2 do 4 postów).

Everte Statum – zaklęcie wyrzuca w powietrze tego, w kogo było wycelowane.

Expulso – zaklęcie odrzucające o działaniu odśrodkowym (gdy trafi pomiędzy grupę osób, wszystkie zostają odrzucone) bazujące na zasadzie działania bomby, z tym że nie powoduje większych obrażeń.

Oppugno – zaklęcie, które kieruje obiekt lub osoby do ataku na ofiarę. Klątwa ta powoduje kontrole wyczarowanych stworzeń do ataku na cel.
Czas działania: przez pół godziny (5-6 postów).

Orbis – zaklęcie to atakuje ciało specjalną mocą opanowującą, jest to niezwykle silny urok na stworzenia magiczne. Służy do pętania przeciwnika świetlistymi promieniami.
Czas działania: przez jakiś czas (około 3 posty).

Petrificus Totalus – zaklęcie,  które powoduje zamrożenie i pełne porażenie ciała przeciwnika, sprawiając, że nie ma on możliwości, by wykonać ruch, czy nawet coś powiedzieć.
Czas działania: trwa do czasu, aż ktoś nie użyje przeciwzaklęcia, albo nie przeczeka z godziny (przez całą sesję).
Przeciwzaklęcie: Finite.

Somno – zaklęcie, które sprawia, że nasza ofiara zapada w głęboki sen.
Czas działania: przez kilka godzin (1-2 sesje).

Verdillious – zaklęcie, które sprawia że z końca różdżki wydobywa się zielone światło złożone z iskier i dymu atakujące wroga.
Czas działania: działa przez krótki okres czasu (1 post).



Zaklęcia Defensywne:

Ascendio – zaklęcie polegające na tym, że różdżka z ogromną siłą pociąga rzucającego w górę. Prawdopodobnie te zaklęcie może też pociągnąć w inne strony.

Colloshoo – zaklęcie przyklejające buty do podłoża.
Czas działania: przez godzinę (9 postów).

Confundus – zaklęcie służące do zmylenia lub wprowadzenia w błąd czarodzieja, stworzenia lub przedmiotu magicznego. Może mieć różne skutki, w zależności co rzucający czarodziej chce osiągnąć. Aby czar zadziałał należy skupić się na celu, lub przyłożyć do niego różdżkę.
Czas działania: przez jakiś czas (2-3 posty).

Diminuendo – zaklęcie, które zmniejsza i unieszkodliwia ofiarę. Działa nie tylko na ludzi, ale także na zwierzęta i przedmioty.
Czas działania: przez kilka godzin (1-2 sesje).

Expelliarmus – zaklęcie rozbrajające, które wytrąca z ręki przeciwnika to, co trzyma w tym czasie. Użyte w momencie rzucania przez innego czarodzieja uroku, Expelliarmus jest w stanie je odbić (o ile są to mniejsze zaklęcia).
Przeciwzaklęcie: Expelliarmus, Protego.

Fumos – zaklęcie obronne, za jego pomocą można wyczarować chmurę podobną do zasłony dymnej.
Czas działania: przez jakiś czas (od 2 do 4 postów).

Locomotor Mortis – zaklęcie zwierające, czy też paraliżujące nogi.
Czas działania: działa do czasu, aż ktoś nie rzuci przeciwzaklęcia, chyba że ofiara woli czekać, wtedy trwa około godziny (przez całą sesję).
Przeciwzaklęcie: Finite.

Mimblewimble – zaklęcie noszące nazwę Czaru Związanego Języka, zazwyczaj używane w pojedynkach. Sprawia ono, że przeciwnik nie może poprawnie rzucić zaklęcia.
Czas działania: przez kilkanaście minut (1-2 posty).

Protego – zaklęcie obronne, wyczarowujące niewidzialną tarczę chroniącą przed urokami i zaklęciami; nie chroni przed zaklęciami pradawnymi i niewybaczalnymi, a także przed częścią zaklęć czarnomagicznych i białomagicznych.
Czas działania: jako bariera magiczna działa przez kilka minut (2 posty).



Zaklęcia Uzdrawiające:

Episkey – zaklęcie uzdrawiające niewielkie uszkodzenia ciała np. złamany nos lub skaleczenia.

Rennervate – formuła zaklęcia ożywiającego, budzącego z omdlenia (np. po użyciu zaklęcia oszałamiającego). Zaklęcie to nie działa w przypadku próby wskrzeszenia kogoś.

Tergeo – zaklęcie czyszczące, zwane też oczyszczającym. Usuwa takie substancje jak krew, kurz, tłuszcz oraz pewnie kilka innych. Bardzo przydatne w przypadku oczyszczenia jakieś rany.


________________________________________

Opanowane eliksiry:


Eliksiry Klasyczne:

Blixt – zwiększa moc rzucanych zaklęć, nawet o połowę. Nie trwa jednak zbyt długo i bardzo wyczerpuje czarodzieja, który ten eliksir zażyje.

Eliksir Postarzający – eliksir, który powoduje postarzenie się w danym momencie o kilka lub wiele lat. Ma działanie czasowe, które ustaje.

Eliksir Zapomnienia – jedna kropelka tego eliksiru potrafi sprawić, że zapomina się o wszystkim, co wydarzyło się ówczesnego dnia. Im większa ilość, tym więcej rzeczy się zapomina.

Wywar dla spetryfikowanych – ożywia osoby, które zostały spetryfikowane przez stworzenie lub zaklęcie.



Eliksiry Transmutacyjne:

Eliksir Zwinności – ten eliksir pomaga w wypadku niskiej sprawności fizycznej. Może jednak również sprawić, że osoba zażywająca ten eliksir będzie jak z gumy i nie będzie w stanie się poruszać.


Eliksiry Mentalne:

Eliksir Euforii – eliksir, który powoduje przypływ energii. Może też niestety uzależniać. Ma kolor niebieskawy, zapach przypominający zapach kobiecych perfum, a nad nim unoszą się wirujące sprężynki.

Eliksir Spokoju – eliksir, mimo, że nie jest uważany za eliksir czarnomagiczny – może mieć właściwości nieodwracalne. Jeśli zostanie źle uwarzony (drżenie ręki podczas ważenia eliksiru) przyczyni się do śpiączki, z której osoba pijąca eliksir nie jest w stanie się wybudzić. Eliksir ma za zadanie pomóc osobie pijącej go w wyzbyciu się lęku i strachu.



Eliksiry Zdrowotne:

Eliksir Neelama – dodaje żywotności i przyspiesza gojenie ran.

Eliksir Tasardur – dodaje energii i możliwe jest rzucanie zaklęć bez zmęczenia.

Eliksir Vermiculo – eliksir tamujący krwawienie i wspomagający gojenie się głębokich ran.



Eliksiry Czarnomagiczne:

Eliksir Nienawiści – ten eliksir zasiewa w spożywającym niezwykłą nienawiść do wszystkiego lub do jednej wybranej osoby - niemniej skutkuje to tym, że efekt jest bardziej dosadny. Życie celu zamienia się w najgorsze piekło, zwłaszcza, jeśli była ona bliska człowiekowi, który tę miksturę wypił.

Eliksir Rozpaczy – eliksir ma za zadanie sprawić by ofiara, który go wypiła poczuła ból, rozpacz i by wszystkie najgorsze wspomnienia wróciły do niej. Mówi się, że czarnoksiężnicy stosują go do torturowania ofiar. Zbyt duża dawka eliksiru może zabić.

Wywar Żywej Śmierci – eliksir powodujący omdlenia, które dla niedoświadczonych czarodziejów mogą być podobne do śmierci. Jest też wykorzystywany jako środek łagodzący ból. Lecz nie należy używać go w dużych ilościach, gdyż może spowodować uszkodzenie mózgu lub nawet śmierć.



Eliksiry Miłosne:

Amortencja – najsilniejszy eliksir miłosny na świecie. Nie wzbudza prawdziwej miłości, powoduje jedynie silne zauroczenie albo obsesję. Łatwo poznać ją po szczególnym, przypominającym macicę perłową połysku i oparach tworzących charakterystyczne spirale. Siła tego eliksiru zależy od długości jego przetrzymywania. Zapach Amortencji każdy odczuwa inaczej, w zależności od tego, co go najbardziej pociąga.

Eliksir Miłosny na absyncie – wzbudza mocne zauroczenie, ale nie aż takie jak Amortencja. Danej osobie wydaje się, że ma skrzydła na których się unosi w powietrzu, a to wszystko za sprawą tego uczucia. Ukradkowo obserwuje obiekt swojego uniesienia, wręcza tajemnicze liściki i tym podobne. Eliksir sprawia, że ofiara "zakochuje się" w tym, komu pośle swoje pierwsze spojrzenie po wypiciu mikstury.



________________________________________

Oceny z egzaminów:

________________________________________

Wymyślone eliksiry:

________________________________________

Wymyślone zaklęcia:
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
James "Rogacz" Potter
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Diana Potter- Londyn, Grimmauld Place 12
» Podpułkownik James Rhodes / War Machine
» James Potter
» James Potter
» Mały salon

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Biblioteka :: Kroniki :: Rozwój Postaci-