Zapraszamy serdecznie do przyłączenia się do przygody!


CalendarCalendar  IndeksIndeks  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  GrupyGrupy  FAQFAQ  

Share | 
 

 James "Rogacz" Potter

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
James Potter
avatar


avatar
Dojrzały

PisanieTemat: James "Rogacz" Potter    Pią Lip 25, 2014 2:52 pm

Imię i Nazwisko: James Potter
Rok/Stanowisko: VII
Genetyki i zdolności: animag: jeleń, specjalizacja z latania

Ilość fasolek: 175

________________________________________

Fasolki otrzymane za:


Kreowanie postaci:

- Karta postaci: +80 fasolek
- Klub Pojedynków: +5 fasolek
- Klub Magii Nut: +5 fasolek
- Postać kanoniczna: +11 fasolek
- Postać męska: +7 fasolek


Techniczne:

- Off-top: +118 fasolek
- Udział w Plebiscycie Halloweenowym: +10 fasolek
- Oddany w dogrywce głos: +10 fasolek
- Wygrana w kategorii "Rowling approved": +30 fasolek
- Event Disneyowski: +30 fasolek
- Zwrot za podwójne wykupienie jednego zaklęcia: +7 fasolek
- Loterie: +50 fasolek
- Poprawne uzupełnienie wszystkich pól w profilu: +4 fasolki
- Opinia na stronach poświęconych pbf'om: +15 fasolek
- Pomoc w pisaniu gazetki szkolnej: +9 fasolek
- Za bycie gumiakiem z eliksirów: +126 fasolek
- Aktualizacja karty postaci: +20 fasolek
- Niezwykle odpowiedzialna posada grafika: +10 fasolek


Fabularne:

- Listy: +9 fasolek

- Zaklęcia (lekcja): +10 fasolek
- Pokój Wspólny: +10 fasolek
         ^ z Lily Evans, Dorcas Meadowes, Erin Potter
- Grządki: +10 fasolek
         ^ z Lily Evans, Evan Rosier, Arianna Jemare, Remus Lupin
- Posąg jednookiej czarownicy: +10 fasolek
         ^ z Lily Evans
- Stół Gryfonów: +10 fasolek
         ^ z Lily Evans
- Dormitorium chłopców z VII roku: +10 fasolek
         ^ z Remus Lupin, Syriusz Black
- Pokój Wspólny: +10 fasolek
         ^ z Mary McDonald
- Próba walca przed Balem Zimowym w Sali Wejściowej +10 fasolek
         ^ z Erin Potter, Lily Evans, Syriusz Black, Remus Lupin
- Lodowy Stolik na Balu Zimowym: +10 fasolek
         ^ z Lily Evans
- Walentynki przy gobelinie: +10 fasolek
         ^ z Lily Evans
- Labirynt: +10 fasolek
         ^ z Remus Lupin
- Hogsmeade: +10 fasolek
         ^ z Lily Evans
- Trening: +20 fasolek
- Pokój Życzeń: +20 fasolek
         ^ z Lily Evans
- ONMS (lekcja): +6 fasolek
- Transmutacja (lekcja): +10 fasolek
- Astronomia (lekcja): +15 fasolek
- Ławki: +10 fasolek
         ^ z Elizabeth Cook
- Wypad do Hogsmeade: +10 fasolek
- Pub pod Trzema Miotłami: +10 fasolek
         ^ z Syriusz Black, Dorcas Meadowes, Lily Evans
- Eliksiry (lekcja): +12 fasolek
- Dzień kobiet w dormitorium dziewczat z VII roku: +10 fasolek
         ^ z Remus Lupin, Lily Evans, Erin Potter
- Przemówienie Dumbledore'a: +10 fasolek

- Trening: +10 fasolek
         ^ z Alice Hughes
- Skrzydło szpitalne: +10 fasolek
         ^ z Alice Hughes, Lily Evans, Cornelia Selwyn
- Balkon widokowy: +10 fasolek
         ^ z Alice Star, Irytek
- Biblioteka: +10 fasolek
         ^ z Remus J. Lupin

- Zaklęcia; poniedziałek, 30 marca 1978: 15 fasolek  + zaklęcie Orbis
- ONMS; środa, 1 kwietnia 1978: 14 fasolek
- Huśtawka na drzewie; środa, 1 kwietnia 1978: 10 fasolek
- Przemówienie Dumbledore'a; czwartek, 2 kwietnia 1978: 10 fasolek
- Transmutacja; czwartek, 2 kwietnia 1978: 11 fasolek
- Stary Dąb; sobota, 4 kwietnia 1978: 10 fasolek
- Rozmowa z McGonagall; sobota, 4 kwietnia 1978: 10 fasolek
- Event w Hogsmeade; niedziela, 5 kwietnia 1978:  10 fasolek
- Eliksiry; wtorek, 7 kwietnia 1978: 8 fasolek
- Teleportacja, lekcja pierwsza; wtorek, 7 kwietnia 1978: 10 fasolek
- Portret Tobiasa Misslethorpe; wtorek-środa, noc z 7 na 8 kwietnia 1978:20 fasolek
- Sala wejściowa; środa, noc z 7 na 8 kwietnia 1978: 10 fasolek
- Spiralne schody; środa, noc z 7 na 8 kwietnia 1978: 10 fasolek

- Pokój Wspólny Ravenclaw: +10 fasolek
         ^ z Syriusz Black, Dasza Mietanowa, Sherisse Rhian, Irytek
- Sprawdzanie dormitorium: +10 fasolek
        ^ z Charles Myrnin Hucksberry
- Dormitorium Huncwotów
        ^ z Irytek
- Transmutacja (lekcja)

- Uczta pożegnalna: +10 fasolek
         ^ z Lily Evans, Szara Dama
- Zakończenie ostatniego roku w Hogwarcie: +50 fasolek
- Stary Dąb "Oczyszczanie świata zaczyna się od małych rzeczy": +30 fasolek
         ^ z Enzo Nero, Giotto Nero, Marlene McKinnon, Minabi Izumi, duchy poległych
- Powrót Hogwartem Express: +20 fasolek
         ^ z Marlene McKinnon, Evan Rosier
- Stacja King’s Cross: +10 fasolek
        ^ z Syriusz Black, Lily Evans, Severus Snape, Ismael Blake
- Ognisko u Potterów: +TRWA
        ^ z Syriusz Black, Charlotte Macmillan, Ismael Blake
- Przyspieszony kurs teleportacji: +TRWA
        ^ z
- Rzeka Łez "Czarownico, spłoniesz": +TRWA
        ^ z Nathalie Powell


________________________________________

Fasolki zabrane za:

- Specjalizacja z latania na miotle: -250 fasolek
- Przysługi: -18 fasolek
- Zaklęcia i eliksiry: -578 fasolek


________________________________________

Posiadam:

- Peleryna niewidka (kanon)
- Lusterko dwukierunkowe, nie zawsze działa, szczególnie szwankuje gdy jest zimno i lubi robić psikusy np. odwracając obraz (kanon)
- Mapa huncwotów (kanon)
- Magiczny gramofon (loteria marzec)
- Gra „pijana magiczna ruletka” (loteria maj/czerwiec)
- Mały zestaw magicznych zjawiskowych fajerwerków, którym towarzyszyć będzie wybrana przez ciebie piosenka (wzory na niebie będą odpowiadać wyśpiewanym słowom) (loteria Czara Ognia)
- Łańcuszek ze Złotym Zniczem od Lily Evans, gdy ktoś bliski twemu sercu znajdzie się w niebezpieczeństwie, znicz da ci znać, zmieni kolor i zacznie delikatnie pulsować (fabuła)
- Nimbus 1000 (zakup)
- Kupon na 10 darmowych przejazdów Błędnym Rycerzem (loteria czerwiec)
- Mały wystrugany z drewna ruszający się jeleń, który świeci się w ciemnościach (nałożone najpewniej zaklęcie Lumos) + ręcznie robiona torba z suszonymi kwiatami (event ‘Oczyszczanie świata zaczyna się od małych rzeczy’)
- Eliksiry:
2x Eliksir Wiggenowy
1x Eliksir Vermiculo
4x Eliksir Neelama
1x Enelya Aldarion
- Zaklęte Muszelki które w połączeniu z wodą przyklejają się do wybranej osoby i doprowadzają ją do niesamowitej gorączki, podczas której musi jak najszybciej wskoczyć do morza, inaczej zamieni się na kilka dni w kraba (loteria wrzesień)


________________________________________

Wyróżnienia:

- "Rowling approved - najlepsza postać kanoniczna"

________________________________________

Opanowane zaklęcia:

► Event Disneyowski – zaklęcie, które sprawia, że twój cień zaczyna się sam ruszać i ostrzega Cię przed niebezpieczeństwem, które na ciebie czyha.


Zaklęcia Transmutacyjne:

Opanowana transmutacja własnego ciała w jelenia.

► Antrospis – transmutacja mniejszych części roślin w jakieś małe obiekty, takie jak guziki, spinki, kamienie. Wszystko zależy od tego, co czarodziej sobie wyobraża.

► Auditio – zaklęcie zwiększające znacznie słuch czarującego, pozwala usłyszeć bicie serca każdej, żyjącej osoby z okolicy kilku metrów oraz inne, normalnie niesłyszalne dźwięki.
Czas działania: przez dłuższą chwilę (4 posty).

► Baubillious – zaklęcie, której uwalnia jasny, żółty, biały piorun. To może być potencjalnie szkodliwe dla każdego, w kogo uderzy.

► Bąblogłowy – zaklęcie tworzące wokół głowy bańkę powietrza. Przydatne pod wodą.

► Bespridusz – transmutacja grubszych małych rzeczy  w cieńsze. Na przykład książki, piłki, torby, etc. Dzięki temu można łatwiej coś schować.

► Caught – zaklęcie, które przemienia najbliższe obiekty w łańcuchy w których zostaje zamknięty przeciwnik.  Nie pozwalają się mu poruszyć.
Przeciwzaklęcie: Finite.

► Duro –  zaklęcie, które zamienia przedmioty w kamień.
Czas działania: przez jakiś czas (1 sesja).

► Evanesco – zaklęcie, które sprawia, że jakiś przedmiot, ożywiony lub nieożywiony, znika. Poprawne rzucenie zaklęcia staje się coraz trudniejsze wraz z większą złożonością zwierzęcia lub rzeczy, która ma zniknąć. Tego zaklęcia nie można stosować na ludziach.

► Glassando – zamienia odłamki zmierzające w stronę czarodzieja w pył.

► Glisseo – zaklęcie wygładzające (np. powierzchnię schodów).

► Homorphus – zaklęcie, które sprawia, że animag staje się z powrotem człowiekiem.  Czarodzieje, którzy znają się na zaawansowanej transmutacji mogą go też użyć na wilkołakach; działa to na nich uspokajająco, osłabiając wilcze cechy. Zaklęcie te jednak bardzo męczy czarodzieja – chyba, że rzuca je kilka osób, to wtedy oprócz zwiększonych efektów, zmniejsza się też ryzyko zmęczenia.

► Orchideus – zaklęcie tworzące na końcu różdżki wiązkę kwiatów lub zamieniające niektóre magiczne stworzenia w płatki różowych róż.

► Reparifarge – zaklęcie cofające skutki błędnej transmutacji.

► Scribblifors – zaklęcie transmutacyjne umożliwiające przekształcenie dowolnego przedmiotu nieożywionego w gęsie pióro, którym można bez problemu pisać. Bardzo przydatne, jeśli nie ma się pod ręką niczego do pisania.

► Vermiculus – zaklęcie zamieniające dowolnego większego owada w małego robaka, na którego, żeby zniknął, należy rzucić dowolne zaklęcie. Jeśli się tego nie zrobi, ten po jakimś czasie wraca do swojej poprzedniej formy.
Czas działania: przez krótki okres czasu (od 3 do 4 postów).

► Visio Tenebri – możliwość widzenia w ciemności oraz zauważania istot ukrytych fizycznie, bądź magicznie. Zaklęcie mocno wysysające siły magiczne z czarującego. Skala jest tak duża, że utalentowany uczeń szkoły magicznej w VII roku użyje go najdłużej na 30 minut przy pełnej energii.
Czas działania: od 10 minut do godziny (od 1 do 6 postów).



Zaklęcia Użytkowe:

► Aqua Eructo – działanie podobne do Aquamenti, jednak w przypadku tego zaklęcia można lepiej kontrolować strumień wody i jest on zdecydowanie większy.

► Accio – zaklęcie przywołujące rozmaite przedmioty. Należy się jednak bardzo skupić na swoim celu. Warto też wiedzieć, gdzie dany przedmiot się znajduje. Nie da się nim przywoływać żywych istot - jeśli nie licząc prymitywnych stworzeń, takich jak gumochłony. Nie działa także na budynki. Coraz częściej stosowane są przeciwzaklęcia na Accio na różnych przedmiotach.
Przeciwzaklęcie: wszystko, co broni dany przedmiot przed zaklęciem przywołującym.

► Alohomora – zaklęcie otwierające zamki i skrzynie. Nie działa jednak na potężniejsze czary zamykające.
Przeciwzaklęcie: Colloportus.

► Bombarda Maxima -  zaklęcie powodujące dużą eksplozję przedmiotu wskazanego różdżką.

► Cantis – zaklęcie sprawiające, że obrany cel zaczyna śpiewać. Jeśli jest nim przedmiot bądź posąg, to nuci on cały czas, w przypadku człowieka muzyka wydobywa się z jego ust, gdy ten chce coś powiedzieć.
Czas działania: dopóki nie zostanie użyte przeciwzaklęcie.

► Chłoszczyść – zaklęcie domowe, które czyści i porządkuje. Można go też używać na ludziach, jednak nie zawsze daje to pożądany efekt i nie jest przyjemne.

► Colloportus – zaklęcie, które służy do zamykania zamków drzwi, okien, skrzyń.
Przeciwzaklęcie: Alohomora.

► Defodio – zaklęcie odłamujące część przedmiotu, na który zostało rzucone. Używane jest zazwyczaj podczas drążenia w ziemi czy w kamieniach.

► Depulso – czar służący do odpychania przedmiotów.

► Dissendium (opanowane samodzielnie) – zaklęcie, które umożliwia otworzenie się danego tajnego przejścia.

► Ebublio – ofiara zaklęcia (stworzenie) nadmuchuje się, a potem rozpada na tysiące bąbelków. Może też zamknąć danego czarodzieja w dużej bańce, która nie może być zdjęta przez siły fizyczne.
Czas działania: duża bańka utrzymuje się przez 5 postów.
Przeciwzaklęcie: Finite.

► Finite Incantatem – zaklęcie, które neutralizuje działanie innych zaklęć. Może być używane pojedynczo lub też na danym obszarze, by ściągnąć jakieś większe uroki. Wymaga to jednak od danego czarodzieja większego nakładu mocy.

► Flipendo – zaklęcie, które jest podobne do Depulso. Działa tak samo, tylko to zaklęcie rani przeciwnika. Służy także do przesuwania przedmiotów.

► Impervius – zaklęcie, które rzucone na jakiś przedmiot powoduje, że ten staje się wodoodporny lub umożliwia lepszą widoczność w złych warunkach pogodowych. Chroni także przed oparzeniami rzeczami na które rzucony został urok Flagrante.
Czas działania: niecała godzina (około 4 postów).

► Incendio – zaklęcie, którym wyczarowuje się snop iskier, który po chwili zmienia się w ogień.

► Inflatus – zaklęcie do nadmuchiwania magicznych stworzeń.
Czas działania: stworzenia wracają do swojej formy po jakimś czasie (1 sesja).

► Lacarnum Inflamarae – tworzy mały płomień, który "wyskakuje" z różdżki.

► Lumos – powoduje, że na końcu różdżki zapala się światło o zasięgu ok. trzech metrów.
Czas działania: aż ktoś nie użyje przeciwzaklęcia.
Przeciwzaklęcie: Nox.

► Mobilicorpus – zaklęcie używane do lewitacji roślin i drzew. Przypomina Wingardium Leviosa, ale jest zdecydowanie efektywniejsze, jeśli chodzi o florę. Nie ma też żadnych większych ograniczeń.

► Nox – powoduje zgaśnięcie niebieskawego światła na końcu różdżki powstałego w związku użyciem zaklęcia oświetlającego Lumos. Może zostać użyte także do pozbawienia światła części pomieszczenia.

► Obliterate – usuwa ślady zwierząt i człowieka na jakimkolwiek podłożu.

► Periculum – zaklęcie pozwalające wysłać snopy czerwonych iskier z różdżki czarodzieja. Iskry w wyglądzie przypominają fajerwerki i mają szeroki zasięg.
Czas działania: czerwony pocisk widać przez krótki czas, w zależności od mocy czarującego (1-3 posty).

► Reducto – zaklęcie używane między innymi do niszczenia różnych przedmiotów (także oszołamiania ludzi).

► Relashio – zaklęcie, które zmusza dany obiekt do uwolnienia czarodzieja lub też odpycha kogoś od drugiej osoby.

► Reparo – zaklęcie reperujące uszkodzone przedmioty. Zaklęciem tym nie można naprawiać rzeczy, które zostały zniszczone przez czarną magię.

► Silencio – zaklęcie uciszające; odbiera głos temu, na kogo zostało rzucone.
Czas działania: dopóki ktoś nie użyje przeciwzaklęcia - zazwyczaj jednak mija samo po dwóch dniach (około 6 sesji).

► Skarpineo – zaklęcie, które umożliwia ujawnienie składników eliksiru.

► Tarantallegra – zaklęcie zmuszające przeciwnika do niekontrolowanych pląsów nóg.
Czas działania: do czasu, aż ktoś rzuci przeciwzaklęcie.

► Ventus – przede wszystkim stosuje się do pchania i usuwania przedmiotów z drogi, służy również do wytwarzania podmuchu wiatru, który może być użyty do ataku obiektów.

► Wingardium Leviosa – zaklęcie dzięki któremu rzeczy unoszą się w powietrze.
Czas działania: dopóki dany czarodziej kontroluje lot przedmiotu za pomocą swojej różdżki.



Zaklęcia Czarnomagiczne:

Slugulus Eructo – zaklęcie niewerbalne, które wywołuje plucie ślimakami, lub ich spożywanie. Nie zna się dokładnego przeciwzaklęcia, najprawdopodobniej zaklęcie samo znika po wyrzuceniu z siebie dużej ilości ślimaków.
I stopień trudności



Zaklęcia Ochronne:

► Cave Inimicum – wyczarowuje barierę, która sygnalizuje pojawienie się w okolicy innych osób.
Czas działania: zaklęcie należy odnawiać po jednym dniu (2 - 3 sesje).

► Homenum Revelio – zaklęcie, który wykrywa obecność ludzi w najbliższym otoczeniu. Zaklęcie wskazuje na ciało poprzez znacznik, którego przyczyna pojawiania się jest jeszcze nieznana. Rzucony może być wyczuty przez wykrywanego jako coś „spadającego” na niego lub na nią.

► Protego Totalum – zaklęcie chroniące, używane na małych obszarach. Sprawia, że miejsce jest trudniejsze do wykrycia i odporne na większość zaklęć.

Czas działania: dopóki zaklęcie nie zostanie złamane.



Zaklęcia Ofensywne:

► Acusdolor – proste zaklęcie powodujące ostry ból i puchnięcie w jakimś miejscu ciała ofiary; przypomina to użądlenie owada.
Czas działania: przez godzinę (cała sesja).

► Avifors – zaklęcie to powoduje wylatywanie czarnych ptaków z różdżki, które następnie atakują przeciwnika.
Czas działania: dopóki ktoś nie sprawi, że ptaszki znikną, albo też nie dolecą one do swojego celu i nie zaatakują (przez 2-3 posty).
Przeciwzaklęcie: Finite.

► Confringo – zaklęcie służące do stworzenia silnej eksplozji raniącej ludzi stojących w miejscu wybuchu lub niszczeniu zapór np. z kamieni. Zaklęcie jest bardzo niebezpieczne, może być nawet śmiertelne.

► Conjunctivitis – oślepia ofiarę, na którą rzucono zaklęcie.  Działa dobrze także na stworzenia gruboskóre, takie jak smoki czy też olbrzymy. Kilkakrotnie użyte na jednym czarodzieju może doprowadzić do utraty wzroku.
Czas działania: przez kilkanaście minut (2 posty).

► Desmaio – zaklęcie uderzające przeciwnika z dużą siłą.

► Entomorphis – zaklęcie pojedynkowe, które na krótki czas zamienia przeciwnika w tarzającego się po podłodze owada.
Czas działania: przez krótki czas (od 2 do 4 postów).

► Everte Statum – zaklęcie wyrzuca w powietrze tego, w kogo było wycelowane.

► Expulso – zaklęcie odrzucające o działaniu odśrodkowym (gdy trafi pomiędzy grupę osób, wszystkie zostają odrzucone) bazujące na zasadzie działania bomby, z tym że nie powoduje większych obrażeń.

► Glacius Duo – wzmocniona wersja zaklęcia Glacius, wykorzystywana w pojedynkach. Zaklęcie te sprawia, że przeciwnik zamienia się w bryłę lodu.
Czas działania: przez godzinę (cała sesja).

► Incarcerous – zaklęcie powodujące pojawienie się pęt krępujących ofiarę, które ją duszą.
Czas działania: dopóki ktoś nie użyje przeciwzaklęcia, albo ofiara nie zostanie uduszona.
Przeciwzaklęcie: Finite.

► Oppugno – zaklęcie, które kieruje obiekt lub osoby do ataku na ofiarę. Klątwa ta powoduje kontrole wyczarowanych stworzeń do ataku na cel.
Czas działania: przez pół godziny (5-6 postów).

► Orbis – zaklęcie to atakuje ciało specjalną mocą opanowującą, jest to niezwykle silny urok na stworzenia magiczne. Służy do pętania przeciwnika świetlistymi promieniami.
Czas działania: przez jakiś czas (około 3 posty).

► Petrificus Totalus – zaklęcie,  które powoduje zamrożenie i pełne porażenie ciała przeciwnika, sprawiając, że nie ma on możliwości, by wykonać ruch, czy nawet coś powiedzieć.
Czas działania: trwa do czasu, aż ktoś nie użyje przeciwzaklęcia, albo nie przeczeka z godziny (przez całą sesję).
Przeciwzaklęcie: Finite.

► Rictusempra – zaklęcie zniewalającej łaskotki; powoduje silny skurcz mięśni w miejscu trafienia, a tym samym łaskotki. Czasem też prowadzi do oszołomienia.
Czas trwania: trwa kilkanaście minut (1-2 posty).

► Riddiculus – zaklęcie używane do pokonania bogina. Pozwala na zmianę  tego stworzenia w coś śmiesznego.

► Somno – zaklęcie, które sprawia, że nasza ofiara zapada w głęboki sen.
Czas działania: przez kilka godzin (1-2 sesje).

► Verdillious – zaklęcie, które sprawia że z końca różdżki wydobywa się zielone światło złożone z iskier i dymu atakujące wroga.
Czas działania: działa przez krótki okres czasu (1 post).



Zaklęcia Defensywne:

► Ascendio – zaklęcie polegające na tym, że różdżka z ogromną siłą pociąga rzucającego w górę. Prawdopodobnie te zaklęcie może też pociągnąć w inne strony.

► Colloshoo – zaklęcie przyklejające buty do podłoża.
Czas działania: przez godzinę (9 postów).

► Confundus – zaklęcie służące do zmylenia lub wprowadzenia w błąd czarodzieja, stworzenia lub przedmiotu magicznego. Może mieć różne skutki, w zależności co rzucający czarodziej chce osiągnąć. Aby czar zadziałał należy skupić się na celu, lub przyłożyć do niego różdżkę.
Czas działania: przez jakiś czas (2-3 posty).

► Diminuendo – zaklęcie, które zmniejsza i unieszkodliwia ofiarę. Działa nie tylko na ludzi, ale także na zwierzęta i przedmioty.
Czas działania: przez kilka godzin (1-2 sesje).

► Expelliarmus – zaklęcie rozbrajające, które wytrąca z ręki przeciwnika to, co trzyma w tym czasie. Użyte w momencie rzucania przez innego czarodzieja uroku, Expelliarmus jest w stanie je odbić (o ile są to mniejsze zaklęcia).
Przeciwzaklęcie: Expelliarmus, Protego.

► Fumos – zaklęcie obronne, za jego pomocą można wyczarować chmurę podobną do zasłony dymnej.
Czas działania: przez jakiś czas (od 2 do 4 postów).

► Immobulus – spowalnia/zamraża ofiarę (kiedy rzucamy zaklęcie, gdy jest ona w powietrzu - nie spada).
Czas działania: trwa przez kilka godzin (cała sesja).

► Locomotor Mortis – zaklęcie zwierające, czy też paraliżujące nogi.
Czas działania: działa do czasu, aż ktoś nie rzuci przeciwzaklęcia, chyba że ofiara woli czekać, wtedy trwa około godziny (przez całą sesję).
Przeciwzaklęcie: Finite.

► Mimblewimble – zaklęcie noszące nazwę Czaru Związanego Języka, zazwyczaj używane w pojedynkach. Sprawia ono, że przeciwnik nie może poprawnie rzucić zaklęcia.
Czas działania: przez kilkanaście minut (1-2 posty).

► Protego – zaklęcie obronne, wyczarowujące niewidzialną tarczę chroniącą przed urokami i zaklęciami; nie chroni przed zaklęciami pradawnymi i niewybaczalnymi, a także przed częścią zaklęć czarnomagicznych i białomagicznych.
Czas działania: jako bariera magiczna działa przez kilka minut (2 posty).



Zaklęcia Uzdrawiające:

► Episkey – zaklęcie uzdrawiające niewielkie uszkodzenia ciała np. złamany nos lub skaleczenia.

► Rennervate – formuła zaklęcia ożywiającego, budzącego z omdlenia (np. po użyciu zaklęcia oszałamiającego). Zaklęcie to nie działa w przypadku próby wskrzeszenia kogoś.

► Tergeo – zaklęcie czyszczące, zwane też oczyszczającym. Usuwa takie substancje jak krew, kurz, tłuszcz oraz pewnie kilka innych. Bardzo przydatne w przypadku oczyszczenia jakieś rany.


________________________________________

Opanowane eliksiry:


Eliksiry Klasyczne:

► Blixt – zwiększa moc rzucanych zaklęć, nawet o połowę. Nie trwa jednak zbyt długo i bardzo wyczerpuje czarodzieja, który ten eliksir zażyje.


________________________________________

Oceny z egzaminów:

________________________________________

Wymyślone eliksiry:

________________________________________

Wymyślone zaklęcia:
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
James "Rogacz" Potter
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Diana Potter- Londyn, Grimmauld Place 12
» Podpułkownik James Rhodes / War Machine
» James Potter
» James Potter
» Mały salon

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Biblioteka :: Rzeczy Znalezione :: Rozwój Postaci -