Go down
Syriusz Black
Oczekujący
Syriusz Black

Syriusz "Łapa" Black  Empty Syriusz "Łapa" Black

Nie Gru 08, 2013 10:44 pm

Karta postaci



Imię i nazwisko: Syriusz Orion III Black
Data urodzenia: 03.11.1959 r.
Znak zodiaku: Skorpion
Imiona i nazwiska rodziców: Orion i Walburgia Black
Krew: Czysta
Miejsce zamieszkania: Aktualnie pomieszkuje w domu rodzinnym Potterów w Dolinie Godryka.
Wykształcenie: Hogwart, Gryffindor.
Miejsce pracy/wyuczony zawód: Próbuje dostać się na kurs aurorski.

Cechy wyglądu


Wzrost: 184 cm
Waga: 75 kg
Kolor włosów: Czarne.
Kolor oczu: Szare.
Budowa ciała i postura: W miarę wysoki i całkiem szczupły. Porusza się energicznie, krok ma sprężysty, choć wiele osób powtarza, że pomimo tego wiele w tym gracji.  
Znaki szczególne: Zwykle rozczochrane włosy w artystycznym nieładzie. Poza tym nic szczególnego, kilka małych blizn w różnych częściach ciała, jedna całkiem ciekawa, bo kształtem przypominająca półksiężyc.
Preferowany ubiór: Gdyby ktoś zapytał, to odpowie, że nie przywiązuje do ubioru większej wagi. Jednak prawda jest taka, że to tylko rzekomy nieład. Nonszalancko, na luzie, zwykle w ciemnych bądź szarych kolorach. Koszul unika jak ognia, pstrokatych kolorów też.


Umagicznienie


Specyfikacja różdżki: Jedenaście i pół cala, olcha z łuską wywerny. Smukła i bardzo sztywna.  

Bogin: Może to dziwne i bardzo prozaiczne, ale boginem Syriusza są aż trzy postacie najlepszych przyjaciół. Każdy z nich patrzy mu prosto w oczy z zawodem wymalowanym na twarzy. Po krótkiej chwili zaczynają ze sobą walczyć, zabijając się wzajemnie.

Amortencja: Jak pachnie wolność? Dla niego jest to zapach lasu i jodłowych igieł. Dym dogasającego ogniska, ostra i drażniąca woń ognistej whisky. Dziwna mieszanina i sam ze zdziwieniem przyjął fakt co poczuł, gdy stał jak dureń przed tym kociołkiem z perłoworóżową substancją. Nie dał wtedy po sobie niczego poznać, rzucił Slughornowi jakimś banałem podobnym do tego co powiedzieli inni. Skrzywił się dopiero po wyjściu z klasy i powiedział o tym tylko przyjaciołom, bo komu innemu?

Widok z Ain Eingarp: Stając przed zwierciadłem zobaczyłby długi stół w małym, dość ciasnym pomieszczeniu. Stół ten uginałby się od najróżniejszych potraw, w kominku znajdującym się obok wesoło trzaskałby ogień, a ludzie ledwo mieściliby się wokół niego. Wszyscy w średnim wieku. Rogacz z jakąś kobietą żywiołowo gestykulujący. Lunatyk, przyglądający się wszystkiemu z pewną rezerwą, szepczący coś na ucho jakiejś blondynce. I Glizdogon z frytką w ustach, strojący te swoje miny. Do tego kilka osób, mniej lub bardziej lubianych przez siebie i na szczycie stołu on sam. Przyglądający się wszystkim, ale nic nie mówiący. Szczęśliwy.

Zwierzę totemiczne: Pies.


Przeszłość i przyszłość


Podsumowanie posiadanej wiedzy i umiejętności:
Gdyby nie wrodzone lenistwo i zdolność do migania się od wszelkich obowiązków, to pewnie byłby jednym z lepszych uczniów swojego rocznika. Syriusz nie lubił jednak gdy coś mu narzucano, nie lubił czytać akurat tych rozdziałów historii magii, które im kazano. Jak już się czymś zainteresował, wolał sam sprawdzać, kierując się własną ciekawością. Pomimo tego nigdy nie miał specjalnych problemów w Hogwarcie. Miał Remusa, który często pomagał mu w pracach domowych z tych nudniejszych przedmiotów. I Glizdogona, zaskakująco uważnego na lekcjach opieki nad magicznymi zwierzętami oraz zielarstwie. Z Jamesem, mógł natomiast ćwiczyć zaklęcia. Wraz z całą czwórką narzekał na eliksiry, do których nie miał talentu, głowy, a w szczególności nerwów. Zawsze irytował go widok Smarkerusa, którego stanowisko znajdowało się przed nim. Ciężko było pogodzić się z faktem, że w czymś jest lepszy ten tłustowłosy gnojek.
Za to świetnie szło mu pojedynkowanie się! Te zaklęcia uważał za przydatne i mało nudne. Zwykle testowali je wraz z Rogaczem, bo taka wiedza była przydatna. Szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę prowadzony przez nich tryb życia i łatwość pakowania się we wszelkie tarapaty. Z transmutacją radził sobie bardzo dobrze, w końcu w raz z przyjaciółmi opanował trudną sztukę przemiany, w swoim przypadku w psa. Z zaklęciami także nie miał problemów. Zawsze brzydził się Czarną Magią, więc wraz z Jamesem i Remusem brylowali na zajęciach ochrony przed nią. Większość wspominała o tym, że zapisali się z Potterem na astronomię po to, by podrywać dziewczyny. I... w jego przypadku mieli racje. Chociaż przyznać trzeba, że z biegiem czasu nawet nocne, rozgwieżdżone niebo zyskało więcej jego zainteresowania i uwagi.  

Koncepcja gracza: Syriusz jest żądnym przygód lekkoduchem, który najchętniej przebywałby w ogniu najciekawszych wydarzeń. Ma o sobie wysokie mniemanie i uważa, że jest w wielu rzeczach najlepszy. Już w czasach nauki w Hogwarcie często wpadał w kłopoty wraz ze swoimi przyjaciółmi, z których w większości przypadków wychodził z gracją bez większego szwanku. Przyzwyczajony jest do popularności i tego, że ludzie o nim mówią, nieważne czy dobrze czy źle. Bywa arogancki i złośliwy, a jego słowa często przesycone są ironią i sarkazmem. Zdecydowanie zyskuje przy bliższym poznaniu, chociaż nie każdemu pozwala się poznać. To tak jak z psem, który nie każdemu pozwala się oswoić. Bywa lekkomyślny, ale usprawiedliwia to swoją chęcią do działania, bo nie potrafi usiedzieć w miejscu gdy dzieją się rzeczy ciekawe i ważne. Działa wtedy pochopnie i lekkomyślnie. Na każdym kroku chce się wykazać i sprawdzić. Jest lojalnym przyjacielem, który stara się dotrzymywać danego słowa kierując się honorem. Dumbledore powiedział kiedyś, że bystry i utalentowany z niego chłopak, choć chwilę później McGonagall wspomniała o wybuchowym temperamencie, który może wpędzać go w kłopoty. Chcę by Syriusz był rozrabiaką i awanturnikiem, który młodość chce przeżyć na własnych warunkach. Pewnie będzie postacią wielu sprzeczności, nie zawsze działającą według chłodnej logiki, a częściej podążającą gorącym sercem.


Ostatnio zmieniony przez Syriusz Black dnia Nie Sty 06, 2019 10:31 am, w całości zmieniany 6 razy
Caroline Rockers
Oczekujący
Caroline Rockers

Syriusz "Łapa" Black  Empty Re: Syriusz "Łapa" Black

Pon Sty 07, 2019 7:56 pm

Witaj na Magicznej Kołysance!



Twoja karta została właśnie zaakceptowana. Dobra robota! Możesz odetchnąć, zacząć tworzyć inne tematy techniczne i rozpoczynać pierwsze sesje. Poniżej wrzucam ci listę przydatnych linków oraz przydzielone twojej postaci atuty i słabości. Przypominam również, że gdybyś miał jakiś problem, możesz zawsze zgłosić się do mnie na PW!

Kliknij aby rozwinąć listę przydatnych linków:




Na podstawie karty przydzielam ci 5 atutów  i 2 słabości:

Atuty


Wyciągnę różdżkę zanim policzysz do pięciu - postać jest dobra w zaklęciach, błyskawicznie wyrecytuje zasady jakimi rządzą się pojedynki i nie boi się wciągnąć w wir walki. Warto zaznaczyć, że preferuje ona czarodziejskie sposoby rozwiązywania swoich spraw.
Królowa jest tylko jedna - postać wyróżnia się na tle innych. Wszyscy liczą się z jej zdaniem, jest wybierana na przewodniczącego szkolnego koła, kapitana drużyny, prefekta, czy choćby lidera grupy na zajęciach. Rozpoznawalna w całej szkole, wysyłana w delegacje przez pracodawców, bo któż prezentuje się lepiej?
To coś - postać ma w sobie to coś, jakiś urok, magnetyzm, który przyciąga. Niektórzy myślą, że tylko wile mogą wpływać na innych w tak silny sposób, ale kiedy spojrzy się na tę postać... Może to urodziwa twarz, może ponętne kształty... A nade wszystko te oczy... Achhh, temu spojrzeniu nie naprawdę ciężko odmówić.
Hazardzista - postać zna różne gry, a w dodatku jest w nich całkiem niezła. Potrafi wykiwać niejednego pokerowego wygę. Czy to spryt? A może zwinne palce? Wszystko jedno. Grunt, że wygrywa, prawda?
Stworzę ci tęczę - postać zna się na zaklęciach transmutacyjnych jak mało kto. Zmienić widelec w sztylet? Wyczarować z kapelusza królika? A może sprawić, że zamiast rąk ktoś będzie miał skrzydła? Najlepiej uderzyć do niej.

Słabości


Ja nie skoczę?! - postać ma skłonność do ryzykownych, nieraz głupich zachowań, mających na celu udowodnić jej wartość. W końcu nie może pozwolić na to, by ktoś ją uważał za tchórza, prawda?
Typ niepokorny - postać lubiła, bądź nadal lubi się buntować, jednak czasem obraca się to przeciwko niej - odruchowo zaprzecza, nawet jeśli chce się zgodzić, bądź dokonuje innych czynności godnych rebelianta, których żałuje kilka sekund później.
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach