Go down
Charles Myrnin Hucksberry
Nauka
Charles Myrnin Hucksberry

Charles Myrnin Empty Charles Myrnin

Sro Kwi 16, 2014 6:21 pm
Imię i Nazwisko: Sir Charles Myrnin Von Hucksberry III


Rok/Stanowisko: Nauczyciel OPCM, póki co.


Genetyka i Zdolności:
Zaklęcia Niewerbalne
Zaklęcie Patronusa (szop)
Specjalizacja Przedmiotowa - OPCM


Ilość fasolek: 153  fasolek - 90 fasolek = 63 fasolek + 2 + 10 = 75 fasolek - 60 fasolek = 15 fasolek + 25 = 40 fasolek + 10 + 10 = 60 fasolek + 30 = 90 + 10 + 20 = 120 + 321 = 441 - 420 = 21 fasolek + 200 fasolek = 221 fasolek + 51 fasolek = 272 fasolek + 10 fasolek = 282 fasolek + 20 fasolek = 302 fasolki + 94 fasolki = 396 fasolek - 250 fasolek = 146 fasolek + 10 fasolek = 156 fasolek - 15 fasolek = 141 fasolek + 195 fasolek = 336 fasolek


Fasolki otrzymane za:

↔ Za napisanie Karty Postaci - 85 fasolek
↔ Za zrobienie postaci męskiej nauczyciela - 7+7=14 fasolek
↔ Poprawne uzupełnienie wszystkich pól w profilu - 4 fasolki
↔ Zadawanie prac domowych - 10 + 10 = 20 fasolek + 10 = 30 fasolek
↔ Wymyślenie wyzwania - 16 fasolek
↔  5 zakończonych sesji (Drzwi?, Wahadło, Ulica, Gospoda, Event Walentynkowy)   - 4x5 = 20 fasolek + 6x5 = 20 + 30 = 50
↔ Pisanie w Off-Topie - 6 fasolek
↔  Stworzenie zaklęcia "Zumrenclose" - 10 fasolek
↔  Prezent z okazji urodzin ML - 25 fasolek
↔ Przeprowadzenie lekcji (bogin) - 10 fasolek
↔ Loteria Październikowa - 10 fasolek
↔ Lekcja OPCM z VII rokiem - 20 fasolek
↔ Loteria Marcowa - 10 fasolek
↔ Loteria Grudniowa - 10 fasolek
↔ Wywiązywanie się z obowiązków nauczyciela - 4 x 20 = 80 fasolek
↔ Pisanie listów - 1 fasolka
↔ Pomieszczenie z lekarstwami - 10 fasolek
↔ Przeprowadzenie lekcji (Conjunctivitis) - 20 fasolek
↔ Przeprowadzenie lekcji (Oppugno) - 20 fasolek
↔ Sesja w gabinecie dyrektora - 10 fasolek
↔ Sesja w pubie pod Trzema Miotłami - 10 fasolek
↔ Sesja przy łóżkach w Skrzydle Szpitalnym - 10 fasolek
↔ Sesja w gabinecie Vincenta - 30 fasolek
↔ Przeprowadzenie lekcji (Protego) - 10 fasolek
↔ Event Disneyowski - 100 fasolek
↔ Sesja w herbaciarni u pani Puddifoot - 10 fasolek
↔ Sesja przy Starym Dębie (porządki) - 10 fasolek
↔ Sesja przy Starym Dębie (pogrzeb) - 10 fasolek
↔ Sesja w klasie OPCM (szlaban dla uczniów) - 10 fasolek
↔ Przeszukiwanie dormitorium V roku Gryffindoru - 10 fasolek
↔ Przeszukiwanie dormitorium VI roku Gryffindoru - 10 fasolek
↔ Przeszukiwanie dormitorium VII roku Gryffindoru - 10 fasolek
↔ Przeszukiwanie dormitorium V roku Hufflepuffu - 10 fasolek
↔ Przeszukiwanie dormitorium VI roku Hufflepuffu - 10 fasolek
↔ Przeszukiwanie dormitorium VII roku Hufflepuffu - 10 fasolek
↔ Prawidłowe wykonywanie swojej pracy - 5x20 = 100 fasolek (żeby nie było, że jestem nieuczciwy - liczę sobie za 5 ostatnich rzeczywistych miesięcy)
↔  Sesja w swoim gabinecie (sprawdzenie różdżek poległych) - 10 fasolek
↔  Sesja w gabinecie profesor Wróżbiarstwa - 10 fasolek
↔  Przesłuchanie Alice Hughes - 10 fasolek
↔  Lekcja OPCM - 19 fasolek
↔  Pisanie listów (w sprawie przesłuchań) - 2 fasolki
↔  Zadanie pracy domowej - 10 fasolek
↔  Pisanie listów (w sprawie przesłuchań) - 4 fasolki
↔  Przesłuchanie Ventusa Zabiniego - 10 fasolek
↔  Przesłuchanie Colette'a Warpa - 10 fasolek
↔  Przesłuchanie Riley Acquart - 10 fasolek
↔  Przesłuchanie Esmeraldy Moore - 10 fasolek
↔  Event dla dorosłych (Chata Druida) - 50 fasolek
↔ Pisanie listów (w sprawie przesłuchań) - 1 fasolka
↔ Propozycja odnośnie pola profilu - 10 fasolek
↔ Loteria Listopad - 10 fasolek
↔ Miniwyzwanie lipcowe - 10 fasolek
↔ Miniwyzwanie sierpniowe - 10 fasolek
↔ Pomoc przy egzaminach - 50 fasolek
↔ Dni Kariery - 20 fasolek
↔ Świąteczna loteria - 15 fasolek
↔ Pisanie listów - 4 fasolki
↔ Event w muzeum - 10 fasolek
↔ Lekcja OPCM - 16 fasolek
↔ Sesja z Emmeliną w Dziurawym Kotle - 20 fasolek
↔ Spotkanie rady pedagogicznej - 20 fasolek


Fasolki zabrane za: Nietypowy przedmiot - 90 fasolek, Punkty dla Hufflepuffu - 60 fasolek, Zaklęcia - 420 fasolek, Specjalizacja Przedmiotowa - OPCM, Zaklęcie - 15 fasolek

(do wykorzystania mam wizytę w Pokoju Nagród za Event dla Dorosłych)


Ostatnio zmieniony przez Charles Myrnin Hucksberry dnia Pon Gru 26, 2016 1:14 am, w całości zmieniany 7 razy
Charles Myrnin Hucksberry
Nauka
Charles Myrnin Hucksberry

Charles Myrnin Empty Re: Charles Myrnin

Pią Kwi 10, 2015 1:23 pm
Opanowane zaklęcia:
1. Avifors - zaklęcie to powoduje wylatywanie czarnych ptaków z różdżki, które następnie atakują przeciwnika.
2. Aquamenti - zaklęcie wytwarza strumień czystej wody lub innej cieczy tryskający z różdżki.
3. Mimblewimble - zaklęcie noszące nazwę Czaru Związanego Języka, zazwyczaj używane w pojedynkach. Sprawia ono, że przeciwnik nie może poprawnie rzucić zaklęcia.
4. Aperacjum - zaklęcie ujawnia niewidzialny tusz. Nie dotyczy to jednak przedmiotów na które zostały nałożone szczególnie silne zaklęcia ochronne.
5.  Accio - zaklęcie przywołujące rozmaite przedmioty. Należy się jednak bardzo skupić na swoim celu. Warto też wiedzieć, gdzie dany przedmiot się znajduje. Nie da się nim przywoływać żywych istot - jeśli nie licząc prymitywnych stworzeń, takich jak gumochłony. Nie działa także na budynki. Coraz częściej stosowane są przeciwzaklęcia na Accio na różnych przedmiotach.
6. Alohomora - zaklęcie otwierające zamki i skrzynie. Nie działa jednak na potężniejsze czary zamykające.
7. Arania Exumai -  zaklęcie wywołujące duży ból u pająków, dzięki temu stają się one nieszkodliwe.
8. Ascendio - zaklęcie polegające na tym, że różdżka z ogromną siłą pociąga rzucającego w górę. Prawdopodobnie te zaklęcie może też pociągnąć w inne strony.
9. Avis - zaklęcie, które wyczarowuje małe stado ptaków z końca różdżki. Nie są to jednak prawdziwe zwierzęta, a jedynie widma. Im czarodziej lepiej opanuje zaklęcie, tym bardziej będą one bardziej realnie wyglądać.
10. Acidum - z końca różdżki wytryskuje żrący kwas, który powoduje stały uszczerbek na zdrowiu, jeśli dotknie skóry lub dostanie się do organizmu. Oczywiście jest możliwość leczenia za pomocą wywaru z gumochłonów, ale jest ono skuteczne jedynie przy niewielkich poparzeniach.
11. Bąblogłowy - zaklęcie tworzące wokół głowy bańkę powietrza. Przydatne pod wodą.
12. Bombarda - zaklęcie niszczące zamki w drzwiach, ściany i tym podobne przesuwające obiekty.
13. Bombarda Maxima - zaklęcie powodujące dużą eksplozję przedmiotu wskazanego różdżką.
14. Baubillious - zaklęcie, której uwalnia jasny, żółty, biały piorun. To może być potencjalnie szkodliwe dla każdego, w kogo uderzy.
15. Carpe Retractum - rzuca magiczny, przypominający lasso, świetlny sznur na dane obiekty i przyciąga je do rzucającego zaklęcie (lub odwrotnie).
16. Chłoszczyść - zaklęcie domowe, które czyści i porządkuje. Można go też używać na ludziach, jednak nie zawsze daje to pożądany efekt i nie jest przyjemne.
17. Colloportus - zaklęcie, które służy do zamykania zamków drzwi, okien, skrzyń.
18. Confundus - zaklęcie służące do zmylenia lub wprowadzenia w błąd czarodzieja, stworzenia lub przedmiotu magicznego. Może mieć różne skutki, w zależności co rzucający czarodziej chce osiągnąć. Aby czar zadziałał należy skupić się na celu, lub przyłożyć do niego różdżkę.
19. Confringo - zaklęcie służące do stworzenia silnej eksplozji raniącej ludzi stojących w miejscu wybuchu lub niszczeniu zapór np. z kamieni. Zaklęcie jest bardzo niebezpieczne, może być nawet śmiertelne.
20. Conjunctivus - oślepia ofiarę, na którą rzucono zaklęcie.  Działa dobrze także na stworzenia gruboskóre, takie jak smoki czy też olbrzymy. Kilkakrotnie użyte na jednym czarodzieju może doprowadzić do utraty wzroku.
21. Locomotor Mortis - zaklęcie zwierające, czy też paraliżujące nogi.
22. Slugulus Eructo - zaklęcie niewerbalne, które wywołuje plucie ślimakami, lub ich spożywanie. Nie zna się dokładnego przeciwzaklęcia, najprawdopodobniej zaklęcie samo znika po wyrzuceniu z siebie dużej ilości ślimaków.
23. Colloshoo - zaklęcie przyklejające buty do podłoża.
24. Deletrius - usuwa widmo zaklęcia wywołane czarem Priori Incantatem.
25. Densaugeo - wydłuża przednie zęby.
26. Depulso - czar służący do odpychania przedmiotów.
27. Locomotor Wibbly - zaklęcie sprawia, że nogi drżą jak galareta. Aby rzucić czar należy wycelować dokładnie w przeciwnika.  Czar uniemożliwia ruch poprzez zwiotczenie nóg.
28. Drętwota - zaklęcie pojedynkowe znane także jako zaklęcie oszołamiające lub oszołamiacz powodujące - w zależności od okoliczności użycia - utratę przytomności lub zatrzymanie poruszających się obiektów.
29. Desmaio - zaklęcie uderzające przeciwnika z dużą siłą.
30. Expecto Patronum - jest zaklęciem obronnym, używanym do wyczarowania patronusa - tarczy, która jest zmaterializowaną postacią pozytywnej energii, o kształcie charakterystycznym dla każdego czarodzieja; stosowany m.in. do obrony przed dementorami i śmierciotulami.

31. Evanesco - ???
32. Expelliarmus - zaklęcie rozbrajające przeciwnika.
33. Acusdolor - proste zaklęcie powodujące ostry ból i puchnięcie w jakimś miejscu ciała ofiary; przypomina to użądlenie owada.
34. Entomorphis - zaklęcie pojedynkowe, które na krótki czas zamienia przeciwnika w tarzającego się po podłodze owada.
35. Everte Statum - zaklęcie pojedynkowe, które na krótki czas zamienia przeciwnika w tarzającego się po podłodze owada.
36. Lumos - powoduje, że na końcu różdżki zapala się światło o zasięgu ok. trzech metrów.
37. Ferula - zaklęcie opatrujące uszkodzenia ciała (bandażujące złamania, itp.).
38. Finite Incantatem -   zaklęcie, które neutralizuje działanie innych zaklęć. Może być używane pojedynczo lub też na danym obszarze, by ściągnąć jakieś większe uroki. Wymaga to jednak od danego czarodzieja większego nakładu mocy.
39. Furnunculus - zaklęcie powodujące pokazywanie się białych krost na twarzy.
40. Finite - zaklęcie kończące dany urok (dotyczy tylko pojedynczych przypadków).
41. Flipendo - zaklęcie, które jest podobne do Depulso. Działa tak samo, tylko to zaklęcie rani przeciwnika. Służy także do przesuwania przedmiotów.
42. Fumos - zaklęcie obronne, za jego pomocą można wyczarować chmurę podobną do zasłony dymnej.
43. Homenum Revelio - zaklęcie, który wykrywa obecność ludzi w najbliższym otoczeniu. Zaklęcie wskazuje na ciało poprzez znacznik, którego przyczyna pojawiania się jest jeszcze nieznana. Rzucony może być wyczuty przez wykrywanego jako coś „spadającego” na niego lub na nią.
44. Impedimenta - zaklęcie spowalniające ofiarę, które daje nieznaczną przewagę nad przeciwnikiem.
45. Obliviate - zaklęcie usuwające pamięć danej osoby.
46. Memcium - zaklęcie, które „wczepia” ofierze fałszywe wspomnienia.





Opanowane eliksiry: Eliksir Pieprzowy, Napój z czyraków, Eliksir Pazur, Eliksir Blixt


Wymyślone zaklęcia: Zumrenclose (dostępne dla wszystkich)


Ostatnio zmieniony przez Charles Myrnin Hucksberry dnia Pon Gru 26, 2016 1:02 am, w całości zmieniany 1 raz
Charles Myrnin Hucksberry
Nauka
Charles Myrnin Hucksberry

Charles Myrnin Empty Re: Charles Myrnin

Sro Cze 15, 2016 10:51 pm
Nagrody Techniczno-Fabularne:


1. Plebiscyt numer II:
Filch w stroju kąpielowym.
Już nie wiem co tam było i zgubiłem link do statuteki Smutek, rzal i rozpa.

2. Plebiscyt numer III:
Charles Myrnin 67a044bb83750
Otrzymujesz darmową magiczną wycieczkę (obojętnie jakim transportem)!


Za co jestem odpowiedzialny i co mam do zrobienia:
1. Nauczyciel OPCM - policzyć sobie ile miesięcy robiłem to wszystko (piniądze i fasole).
2. Jeden z opiekunów Klubu Pojedynków.
3. Prowadzący sprawy morderstw w Hogwarcie.
4. Rozwiązanie sprawy klątwy na moim stanowisku.
5. Egzaminy, zakończenie roku i inne takie pierdoły.
6. Opracowanie podręcznika do OPCM (nadal trzeba go podrasować).



To mam na pewno do dodania:
Oddaję: 150 fasolek.
Przeznaczam je na: Anthisi Fotia, Raven Claws (bo to były Krukon nie), Zaklęcie Jedwabnika, Aequs, Glacius Tria, Freeze, Tegraraki, Protego Sangum, Curabitur Exprime i Nonsomni Oppus.
Powód: wybrane zaklęcia z dziedziny czarnej magii i białej magii są I poziomu (czyli dość słabe), będą mnie kosztowały sporo energii i to jakiś wstęp do badań Cool.
Sponsored content

Charles Myrnin Empty Re: Charles Myrnin

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach