Go down
Daphne Fawley
Ministerstwo Magii
Daphne Fawley

Karta rozwoju Empty Karta rozwoju

Sro Sty 09, 2019 4:18 pm
Karta rozwoju Tumblr_phbsh1qAVP1qfn43to8_540
Miss her,
kiss her,
love her,
wrong move you're dead
That girl is poison






Imiona i nazwisko: Daphne Adele Fawley  
Stanowisko: konsultantka ds. prawa magicznego | adwokat w magicznej kancelarii
Genetyka: półwila, specjalizacja: uwodzenie
Zdolności:

Ilość fasolek: 161 fasolek

Fasolki otrzymane za:
+ 20 do Wybitnej Karty Postaci
+ 7 za postać dorosłą
+ 100 za wiek postaci
+ 30 za kartę postaci w wiki
+ 4 za wpisanie pół w profilu

Fasolki zabrane za: chwilowo brak handlu wymiennego.

Wykupione progi: chwilowo brak wykupionych progów


Opanowane zaklęcia: zostaną uzupełnione jeszcze dzisiaj <:


Opanowane eliksiry:
6 eliksirów na start zgodnie z przedziałek wiekowym
Eliksiry Klasyczne


[1] ► Eliksir Powój - eliksir zapewnia odporność na kwas. Bardzo przydatny w walce z potworami z trującymi wydzielinami. Zmniejsza również ryzyko innych obrażeń.
VI

Eliksiry mentalne


[2] ► Bełkoczący Napój -  powoduje, że osoba mówi bez ładu i składu, zupełnie nie można zrozumieć o co jej chodzi.

V
[3] × ► Eliksir Czuwania - eliksir, który powoduje, że człowiek nie czuje się senny i przez jakiś czas nie musi spać. Stosowany za często powoduje ogromne zmęczenie, omdlenia, senność lub wycieńczenie.
V

[4] × ► Eliksir Spokoju – eliksir, mimo, że nie jest uważany za eliksir czarnomagiczny – może mieć właściwości nieodwracalne. Jeśli zostanie źle uwarzony (drżenie ręki podczas ważenia eliksiru) przyczyni się do śpiączki, z której osoba pijąca eliksir nie jest w stanie się wybudzić. Eliksir ma za zadanie pomóc osobie pijącej go w wyzbyciu się lęku i strachu.
VI

Eliksiry zdrowotne


[5] × Enelya Aldarion - natychmiast usuwa skutki upojenia alkoholowego i przywraca trzeźwość bez kaca.
V

[6] × Wywar Tojadowy - wywar ten przydaje się osobom zarażonym likantropią, czyli wilkołactwem. Przez tydzień poprzedzający pełnię, taka osoba zażywa eliksir. Kiedy najdzie noc, kiedy to księżyc ukazuje się w całej swej okazałości, zarażony człowiek przemienia się w wilkołaka, aczkolwiek zachowuje świadomość. Nie jest wtedy groźny dla otoczenia i panuje nad sobą. Jest niesamowicie trudny do wykonania, a na dodatek dopiero co pojawił się na rynku. Tylko nieliczni Mistrzowie Eliksirów mają dostęp do tego przepisu.
XIII


Wymyślone eliksiry:
Wymyślone zaklęcia:


Atuty:
Adwokat diabła - mało kto wie jak niebezpieczni i podstępni bywają magiczni prawnicy. Postać z tym atutem zdaje sobie jednak z tego sprawę - jest w końcu jedną z nich. Potrafi cytować artykuły z różnych kodeksów karnych czy to czarodziejów czy mugoli, po prostu łatwiej jej to wchodzi do głowy niż zwykłym śmiertelnikom.
Francuski szyk - savoir-vivre w małym palcu, a elegancja bije od postaci na kilometr. Potrafi się ubrać, panować nad tonem i wie jak skrytykować kogoś tak, by nie urazić czyjś uczuć.
Whisky w żyłach - postać niełatwo upić. Może szybki metabolizm, a może nabyte doświadczenie jest przyczyną, grunt, że postać ma naprawdę mocny łeb do alkoholu.
Eliksirowy świr - jeśli szukasz kogoś, kto wie co robi, potrafi równo kroić korzeń mandragory i z pamięci wyrecytuje ci przepis na Eliksir Niewidzialności to dobrze trafiłeś. Postać z tym atutem zna się na eliksirach, potrafi poświęcać na nie mnóstwo swojego czasu, czasem nawet zdarza jej się z nimi eksperymentować.
Hazardzista - postać zna różne gry, a w dodatku jest w nich całkiem niezła. Potrafi wykiwać niejednego pokerowego wygę. Czy to spryt? A może zwinne palce? Wszystko jedno. Grunt, że wygrywa, prawda?
Potrzymaj moją bagietkę - postać zna dobrze dania, najlepsze miejsca i ciekawostki na temat danego państwa. Z zamkniętymi oczami potrafi się w nim znaleźć i zacząć recytować najczęściej używane słówka czy listę najpopularniejszych utworów muzycznych.


Słabości: [wypisujemy to, co otrzymaliśmy przy akcepcie karty lub zdobyliśmy w trakcie fabuły]
Och, no nie mogę się oprzeć - jest coś, co wyjątkowo osłabia wolę postaci. Być może ma nadmierny pociąg do czekolady albo zaprzeda duszę za najświeższe ploteczki? Jeśli się użyje jej słabostki jako argumentu, łatwiej ją przekonać, dużo łatwiej niż rzeczą, którą po prostu lubi. Taki drobny, niewinny nałóg, któremu nie można się oprzeć.
To Leviosa czy Leviosaaa? - postać nie jest dobra w przyswajaniu zaklęć, niezależnie jakiej kategorii. Zazwyczaj zajmuje jej to sporo czasu i energii; to wymowa nie ta, to nadgarstkiem źle poruszy... no po prostu koszmar.
Zaślepienie - postać ma swój pogląd na dany temat i za nic w świecie nie przyzna, że się myli. Może to być twierdzenie o wyższości czarodziejów czystokrwistych, może przekonanie o tym, że centaury są bezrozumnymi zwierzętami, a może zwyczajnie nie przyjmuje do wiadomości, że ktoś woli smarować bułkę najpierw masłem, a dopiero potem dyniowym dżemem. Żadne logiczne tłumaczenia nie są dla postaci wiarygodne, a nawet widzą na własne oczy, że się mylą, próbują dowieść swojej racji.
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach