Go down
Will Cursebell
Sztuka
Will Cursebell

Will Cursebell Empty Will Cursebell

Czw Paź 04, 2018 9:00 pm

Karta postaci



Imię i nazwisko: Will Cursebell
Data urodzenia: 11.12.1956
Znak zodiaku: Strzelec
Imiona i nazwiska rodziców: Kurt Cursebell, Eva Deucetwice, obydwoje nie byli magicznie uzdolnieni
Krew: Mugolska
Miejsce zamieszkania: Niewielkie domostwo w Londynie, Greenwich
Wykształcenie: Hogwart, Ravenclaw
Miejsce pracy/wyuczony zawód: Prorok Codzienny (reporter)


Cechy wyglądu


Wzrost: 182 centymetry
Waga: 75 kilogramów
Kolor włosów: Ciemnobrunatne
Kolor oczu: Piwny
Budowa ciała i postura: Dosyć wysoki, młody mężczyzna o - można by rzec - dość przeciętnej postawie, skłaniającej się bardziej w stronę "szczupły" niż "normalny". Rzadko jednak widzi się go w odpowiednio dopasowanym stroju; sam często kupuje i ubiera się w nieco luźniejsze płaszcze czy koszule. Dodatkowo zwykle lekko się garbi i często widuje się go przemęczonym, przez co przysłowiowo "chudnie w oczach". Sprawia to wszystko nieco groteskowe wrażenie.
Znaki szczególne: Poza ogółem jego wyglądu, raczej trudno byłoby wyszczególnić konkretny element, jaki najbardziej rzuca się w oczy. Przez dość specyficzną urodę dość łatwo jednak zapamiętać Willa.
Preferowany ubiór: Mugolskie płaszcze, koszule, spodnie. Wszystko to w tonie elegancji, w jakiej całkowita prezencja Cursebella pozostawia odrobinę do życzenia. Will ma tendencję do utrzymywania swojej garderoby w odcieniach szarości i bardzo rzadko odbiega od tego zwyczaju.


Umagicznienie


Specyfikacja różdżki: Cisowe, dość giętkie, dwunastocalowe dzieło wykonane spod ręki Olivandera. Zapieczętowany jest weń włos z głowy wili. Rzemieślnik był zapewne dość dumny z tego dzieła, zamieszczając na nim kursywą, wzdłuż całego uchwytu, swoje nazwisko.
Bogin: Strach na wróble. Przy domu rodzinnym Willa postawiono takich trzy sztuki. Gdy ten był małym chłopcem, pewnego wietrznego wieczoru, jedna z wspomnianych konstrukcji została wyrwana z ziemi i poleciała wprost na dziecko, przewracając je i uderzając, dość mocno, w oko. Od tamtej pory zawsze młody Cursebell ma się na baczności. Wobec bezładnie złączonych ze sobą patyków, słomy i szmat, żywi silny lęk. Mniej czy bardziej uzasadniony.
Amortencja: Wrzosowisko tuż po burzy.
Widok z Ain Eingarp: Samotny obiad przy rodzinnym stole. Rzec o jego rodzinie, że go nigdy nie wspierała, to mało powiedziane. Nie znęcano się może nad nim tak, jak w co bardziej patologicznych domach; Zachowanie i stosunek "najbliższych" odbił jednak dość mocno swoje piętno na Willu. Nie złorzeczy może swoim krewnym, nie życzy im na pewno śmierci. Gdyby miał powiedzieć, co by sobie cenił naprawdę mocno, byłby to po prostu spokój i odcięcie od tego rodu.
Zwierzę totemiczne: Czarnowron.


Przeszłość i przyszłość


Podsumowanie posiadanej wiedzy i umiejętności: Jako korespondent popularnego czasopisma, Will posiada wiele świeżych informacji o otaczającym go świecie. Ma sieć bliższych czy dalszych kontaktów; mówiąc mniej formalnie, znajomych. Dobrze zna również popularne frazesy, hasła, przysłowia i tym podobne związki wyrazowe. Jeśli zaś o zdolności magiczne chodzi - jest dość uniwersalnym czarownikiem. Nie był może orłem w Hogwarcie, ale inteligencja i regularna praca pozwoliły mu na opanowanie większości nauczanych tam przedmiotów w stopniu co najmniej przeciętnym. Nigdy się jednak w żadnej z tych gałęzi nie wyróżniał.
Słabością młodego Cursebella jest z pewnością jego wątłe ciało. Ma wątpliwą siłę fizyczną, podobnie rzecz ma się z jego kondycją. Nie jest też najbardziej brawurowym człekiem, więc o ile charyzma czy inteligencja nadają mu nieco siły przebicia, to w razie otwartej konfrontacji woli się wycofać. O ile to możliwe, rzecz jasna.
Koncepcja gracza:
Will jest młodym mężczyzną, który ma specyficzne podejście do życia. Niezbyt szanuje swoje zdrowie, śpiąc po kilka godzin dziennie. Nie przykłada zbyt wielkiej uwagi do tego, co go otacza. Choć na pierwszy rzut oka sprawia wrażenie dość normalnej osoby, może poza odrobinę specyficznym zachowaniem w rozmowie (wydaje się, że troszkę za często korzysta ze znanych mu powiedzień czy mądrości ludowych), to chyba z biegiem czasu coraz bardziej traci sens swojego dalszego istnienia. Wiele rzeczy wzbudza jego ciekawość, ale jest to jedynie chwilowe i po zapoznaniu się z ich powierzchnią, zwykle traci zainteresowanie. Z tego powodu trudno jest znaleźć mu jakieś interesujące hobby czy przyjaciela, z którym dobrze byłoby mu spędzać czas; dlatego też jego codzienne życie wygląda bardzo monotonnie - budź się, jedz, pracuj, jedz, próbuj zabić czas, jedz, śpij.
Od jakiegoś czasu jego chęć do życia to równia pochyła, kierująca się - choć bardzo lekko - to wciąż i wciąż stale w dół. Nie potrafi sam siebie od tego uratować i szczerze wątpi, żeby ktoś mu w tym pomógł.
Pora umierać? Nie do końca. Mimo swojego przykrego podejścia, Cursebellowi nie śpieszy się do opuszczania tego padołka. Dalej tli się w nim iskra nadziei na to, że coś obudzi w nim chęć do życia - albo nawet jeśli nie, to może przeżyje jakąś przygodę, dzięki której to nie on będzie wypytywał, a w końcu inni reporterzy będą zabijać się o wywiad z nim (bo przecież przy dalszej egzystencji tego typu, to wnukom tego nie opowie...). To brzmi interesująco.
Może nie na długi dystans, ale... zawsze coś.
Ideologicznie Will bardzo oddziela się od społeczeństwa i polityki, będąc raczej aktywnym obserwatorem (bo na tym, poniekąd, opiera się jego praca). Raczej nie uczestniczy w dyskusjach przedstawiając "swoje zdanie", lecz potrafi wejść komuś w słowo kiedy widzi, że ten po prostu plecie głupoty lub ma bardzo skrajne (i niebezpieczne zatem) poglądy.

Technicznie rzecz biorąc: nie stworzyłem Willa z żadnym bardzo ukierunkowanym zamysłem. Zależy mi na ciekawych wątkach, ale nie muszą być o konkretnej tematyce. Cursebell nie jest typem wojownika czy bohatera, więc raczej nie będzie angażował się w obronę słabszych etc., ale potrafi mniej-więcej dbać o interes swój czy ludzi, którzym dobrze życzy. Nie oznacza to, że jako gracz "nie życzę sobie" mordobicia, a jeśli przypadkiem Willowi się umrze albo oderwie rękę czy nogę, to trudno ^^


Ostatnio zmieniony przez Will Cursebell dnia Sob Gru 01, 2018 1:16 pm, w całości zmieniany 1 raz
Vakel B. Bułhakow
Nauka
Vakel B. Bułhakow

Will Cursebell Empty Re: Will Cursebell

Czw Sty 03, 2019 2:16 pm

Witaj na Magicznej Kołysance!



Twoja karta została właśnie zaakceptowana. Dobra robota! Możesz odetchnąć, zacząć tworzyć inne tematy techniczne i rozpoczynać pierwsze sesje. Poniżej wrzucam ci listę przydatnych linków oraz przydzielone twojej postaci atuty i słabości. Przypominam również, że gdybyś miał jakiś problem, możesz zawsze zgłosić się do mnie na PW!

Kliknij aby rozwinąć listę przydatnych linków:




Na podstawie karty przydzielam ci 5 atutów 2 słabości:

Atuty


Optymista - nieważne jak złe rzeczy dzieją się wokół, postać zawsze potrafi znaleźć ich pozytywny aspekt. Zamieć śnieżna w środku lata? Jak wspaniale, że można lepić bałwanki! Wypracowanie na dwie rolki pergaminu o czerwonych kapturkach? Magiczne stworzenia są takie ciekawe, jak cudownie będzie się o nich dowiedzieć jeszcze więcej!
Lwie serce - postać, choć na co dzień może odznaczać się nieśmiałością, a nawet bojaźliwością, w przypadku gdy zagrożone będzie dobro przyjaciół, a może i całej czarodziejskiej nacji, nie zawaha się. Postąpi mężnie, czy to stając na drodze przyjaciołom chcącym zrobić głupstwo, czy to idąc z nimi na szaleńczą misję w siódmy krąg piekła. W razie potrzeby zabije tez węża mieczem samego Godryka Gryffindora, ale to już zupełnie inna historia.
Natchniony - postać dostrzega więcej niż inni. Jest w niej pewna liryczność, potrafi spojrzeć na rzeczywistość z innej perspektywy, dostrzec elementy, które nie są widoczne dla zwykłych śmiertelników.
Magia to nie wszystko - postać zna się na kulturze i obyczajach mugoli. Jest w stanie odnaleźć się w normalnym świecie bez żadnego problemu w porównaniu do większości czarodziejów. Najnowsze trendy w muzyce i sztuce? Najsławniejszy celebryta z mugolskich brukowców? Powie ci jak to wygląda u zwykłych szarych ludzi radzących sobie bez różdżek.
Świat stoi otworem - postać jest ciekawa, głodna informacji na temat otaczającego ją świata i zjawisk. Nie odpuszcza, dopóki nie dowie się czegoś więcej.


Słabości


Ślimaczy alergik (pyłki drzewa gruszy) - czarodzieje chorują rzadziej od mugoli, ale jak już to z przytupem. Alergia u nich również występuje, dotyczy jednej lub kilku magicznych substancji, zaś jej objawy są następujące: duża ilość ślimaczego śluzu z nosa, podczas kichania rży się jak koń, zaś w przypadku kontaktu z bodźcem na skórze mogą pojawić się swędzące bąble połyskujące niczym wnętrze muszli.
Słaba głowa - postać bardzo szybko się upija, czasem wystarczą jej zaledwie dwa piwa by plątał jej się język i wykazywała nadmierną wesołość, a zmieszanie alkoholi prowadzi do różnych nieprzyjemnych powikłań zakończonych po pobudce słynnym kacem-mordercą.
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach