Go down
Queisha Mumbee
Ministerstwo Magii
Queisha Mumbee

Karta Rozwoju Empty Karta Rozwoju

Pon Maj 28, 2018 6:02 pm
Imię i Nazwisko: Queisha Mumbee
Rok/Stanowisko: Dyrektor ds. Rozwoju i Projektowania Parków Rozrywki i Ośrodków Sportu i Rekreacji, Departament Czarodziejskich Gier i Sportów.
Genetyka i Zdolności: Specka Zaklęć Użytkowych

Ilość fasolek: 100

Fasolki otrzymane za: KP
Fasolki zabrane za:

Wykupione progi: [podajemy jakie progi zostały wykupione i za ile PD]

Opanowane zaklęcia: [wpisujemy zaklęcia, które opanowaliśmy na lekcjach, lub też wykupiliśmy za fasolki]
Opanowane eliksiry: [wpisujemy eliksiry, które opanowaliśmy na lekcjach, lub też wykupiliśmy za fasolki]

Oceny z egzaminów: [tę kategorię uzupełniamy już na koniec roku, znając swoje wyniki]

Wymyślone eliksiry: [tutaj wypisujemy eliksiry, które wymyśliliśmy]
Wymyślone zaklęcia: [tutaj wpisujemy zaklęcia, które wymyśliliśmy]

Atuty: Dobra opinia - postać zazwyczaj jest przygotowana do zajęć, punktualna i w ogóle zachowuje się bez zarzutu, dlatego nawet jeśli coś się jej przytrafi, nauczyciele patrzą na nią łagodniej, a o szlaban będzie musiała się naprawdę postarać.
- Królowa jest tylko jedna - postać wyróżnia się na tle innych. Wszyscy liczą się z jej zdaniem, jest wybierana na przewodniczącego szkolnego koła, kapitana drużyny, prefekta, czy choćby lidera grupy na zajęciach. Rozpoznawalna w całej szkole, wysyłana w delegacje przez pracodawców, bo któż prezentuje się lepiej?
- Zimna krew - w sytuacjach stresowych postać nie traci głowy. Czy to szalejące nad głową Avady, czy (co gorsza) złamany paznokieć, umie zachować trzeźwe myślenie i sensownie podejść do problemu.
- Francuski szyk - savoir vivre w małym palcu, a elegancja bije od postaci na kilometr. Potrafi się ubrać, panować nad tonem i wie jak skrytykować kogoś tak, by nie urazić czyjś uczuć.
- Whisky w żyłach - postać niełatwo upić. Może szybki metabolizm, a może nabyte doświadczenie jest przyczyną, grunt, że postać ma naprawdę mocny łeb do alkoholu.
- Kolekcjoner - postać kolekcjonuje mnóstwo różnych rzeczy, począwszy od starych znaczków z podobizną Merlina a skończywszy na dziwacznych aniołkach samoprzylepnych. Dzięki temu jej czujne oko jest w stanie wyłapać prawdziwe perełki wśród morza śmieci.


Słabości: - Fobia - postać panicznie się czegoś boi. Zauważy pajączka w klasie? Ucieknie. W nocy rozpęta się burza? Nie zaśnie. A nauczyciel OPCM budzi w niej irracjonalny lęk...? Cóż, może warto przemyśleć rezygnację z przedmiotu.
- Sztywny jak pal Azji - postać ma wyznaczone zasady, których kurczowo się trzyma przez co trudniej jej nawiązać pozytywne relacje z innymi osobami. Sobotni wieczór i wszyscy z biura idą na piwo, ale ona woli pracować? Ktoś proponuje że poświęci dla niej życie, ale ona tylko grzecznie dziękuje i mówi że musi coś załatwić? Standard.
- Zaślepienie - postać ma swój pogląd na dany temat i za nic w świecie nie przyzna, że się myli. Może to być twierdzenie o wyższości czarodziejów czystokrwistych, może przekonanie o tym, że centaury są bezrozumnymi zwierzętami, a może zwyczajnie nie przyjmuje do wiadomości, że ktoś woli smarować bułkę najpierw masłem, a dopiero potem dyniowym dżemem. Żadne logiczne tłumaczenia nie są dla postaci wiarygodne, a nawet widzą na własne oczy, że się mylą, próbują dowieść swojej racji.

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach