Zapraszamy serdecznie do przyłączenia się do przygody!


CalendarCalendar  IndeksIndeks  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  GrupyGrupy  FAQFAQ  

Share | 
 

 Cukierek albo psikus!

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Caroline Rockers
avatar


avatar
Dojrzały

PisanieTemat: Cukierek albo psikus!   Sro Lis 01, 2017 1:09 am

Dokładnie dzisiaj jest Halloween! Ulubione święto wielu czarodziejów, kiedy to w Hogwarcie ma miejsce niesamowita uczta, a poza nim sporo dzieci (i dorosłych) przebiera się by straszyć, bawić, rozczulać lub obrzydzać. Specjalnie dla Was z tej okazji, administracja Magic Lullaby przygotowała coś wyjątkowego!



Waszym zadaniem będzie zebranie cukierków, które potem będziecie mogli zamienić na ciekawe nagrody w tym temacie. Postacie, które postanowią nie uczestniczyć w zabawie otrzymają... psikusa! Nie ma żadnych wyjątków (oprócz tego, że psikusa nie otrzymują postacie nieaktywne).

Ale! Cukierki nie jest tak łatwo zdobyć - każdy można otrzymać za wykonanie zadania. Im trudniejsze zadanie tym więcej cukierków można otrzymać.

Każde wykonane zadanie należy zgłosić poniżej, uzupełniając podany kod:
Kod:
[b]Tytuł wykonanego zadania:[/b] [czyli jaką nazwę nosi wykonane przez postać zadanie]
[b]Link do sesji w której zostało wykonane:[/b] [konkretny link, który pozwoli sprawdzić jak zostało zadanie wykonane]

Macie czas do 01 grudnia! Postać, która zbierze najwięcej cukierków otrzyma dodatkową nagrodę, przygotowaną specjalnie dla niej. Wymiana cukierków na nagrody będzie dostępna dopiero od 02 grudnia. Dozwolone jest odebranie każdej z nagród - a także dowolnej ich liczby na jedną postać - jednak wyłącznie w jednej sztuce na postać. To oznacza, że postacią X możecie odebrać tylko 100 fasolek, nie więcej.


1 cukierek

- "Wszamię nawet testrala z kopytami!"
Opisz w jakiejś sesji, co jesz i w jakiej ilości. Niech opis jedzenia będzie miał przynajmniej 3 długie zdania. Nie może to być nic zwyczajnego, każde danie powinno zostać jakoś magicznie urozmaicone.

- "Za te podróże dadzą mi Order Merlina, skarbie"
Rozegraj minimum trzy wątki o dowolnej liczbie postów w różnych krajach. Możesz z miejsca uznać, że masz pozwolenie od Ministerstwa Magii, albo pokonujesz granice na własną rękę.  

- "Patrz co za gumochłony piszą w tej gazecie!"
Opisz w jakiejś sesji, co sądzisz o danej gazecie i dziennikarzach, którzy do niej pisują. Niech twoje wzburzenie trwa przez większość wątku. Nie zapomnij odnieść się do każdej rzeczy, która wzbudza twoje niezadowolenie.

- "Halo? Ten kombinezon jest za ciasny"
Idź na zakupy tak jak przystało na szalone lata 70. Niech inni klienci wiedzą, co sądzisz o tych długich spódnicach i kombinezonie, który jakaś ekspedientka próbuje ci wcisnąć. Nieważne, czy sesja odbędzie się w jakimś czarodziejskim czy mugolskim sklepie.

- "Kiedyś to były czasy..."
Opowiedz komuś o przygodach swoich przodków lub postaci o których przeczytałeś w książce. Nieważne, czy to będzie prawda czy też nie, niech twoja wyobraźnia pracuje na najwyższych obrotach. Nie zapomnij skrytykować obecnie trwających czasów.

2 cukierki

- "Namaluj mnie na polu makowym"
Zapozuj komuś i nieważne czy ta osoba będzie potrafiła rysować czy też nie, ma cię narysować. I to dokładnie na polu makowym, reszta szczegółów należy do ciebie. Niech ta sesja trochę potrwa byś na końcu mógł ocenić czyjeś dzieło.

- "Owoc, którego pożądam"
Podczas wybranej przez siebie sesji opis dany owoc bez używania jego nazwy. Niech pojawią się metafory,  przymiotniki, wszystko, co pozwoli drugiej osoby wyobrazić sobie to, co opisujesz.

- "Siedem czarów głównych"
Użyj siedem, różnych zaklęć podczas sesji z osobą, którą jeszcze nie grałeś. Pamiętaj by ich użycie miało sens.

- "Mów mi panie ministrze"
Zaimponuj innym poprzez działanie na rzecz magicznego społeczeństwa. Noszenie zakupów starszej sąsiadki, która nie potrafi już utrzymać różdżki? Rozdanie pieniędzy biednym sierotom z Nokturnu? Wykonaj przynajmniej dwa takie niecodzienne gesty by pomóc innym, niekoniecznie znanym tobie ludziom.

- "Ja w klubie disco mogę robić wszystko"
Nie liczy się to, czy potrafisz tańczyć czy też nie. Trwają wakacje, daj upust swojej energii, zdobądź tytuł mistrza parkietu dzięki swoim kocim ruchom i nieważne czy pójdziesz do magicznego czy też mugolskiego pubu i że będziesz na tym parkiecie sam. Daj się ponieść.

5 cukierków

- "Poznaj mój rocznik"
Nieważne czy ukończyłeś Hogwart dziesięć lat temu czy też nadal do niego powracasz, kolegów i koleżanek z tego samego roku się nie zapomina. Raczej. Nawet jeśli, gdzieś tam między książkami pewnie czai się jakaś stara, zapomniana fotografia. Odśwież pamięć i opisz komuś przynajmniej pięć osób, które uczęszczały do Hogwartu w tym samym czasie, co ty. I były z tego samego roku.

- "Uwarz mi życie"
Eliksiry są równie ważne, co zaklęcia, przy czym jest z nimi więcej problemów. Składniki, przepisy, sposób ustawienia kociołka... to wszystko ma znaczenie. Nawet jeśli eliksiry nie będą gotowe od razu, przygotuj trzy mikstury magiczne w jednej lub kilku sesjach. Pamiętaj by zrobić to krok po kroku.

- "Zestresował się i wbił mi różdżkę w oko"
Opowiedz komuś naprawdę straszną historię. Najlepiej zrób to w nocy, w dość przerażającym miejscu, które wcześniej odpowiednio przygotujesz za pomocą zaklęć i zaczarowanych przedmiotów, tak by zyskać na wiarogodności. Wszelkie chwyty dozwolone by przestraszyć osobę, która będzie ci towarzyszyć.

- "Jam niebezpieczny wojownik"
Słońce grzeje, ale czasem jest zwyczajnie za gorąco by coś konkretnego mogło przyjść do głowy. Co jednak ze sportami? No właśnie! I nieważne czy będziesz skakał na miotle w powietrzu, czy też odstrzeliwał lampiony zaklęciami, pokaż jaki niebezpieczny z ciebie przeciwnik. Musi to być magiczny sport i wymagany minimum jeden rywal w sesji.

10 cukierków

- "Halloween trwa cały rok"
Podczas jakiejś sesji wciel się w wybranego przez ciebie stwora kojarzącego ci się z Halloween, nie może to być jednak ani czarodziej ani też nic związanego z twoją genetyką, jeśli takową posiadasz, czyli jeśli jesteś wilkołakiem, nie możesz przebrać się za wilkołaka. Musisz poświęcić na to minimum 500 słów.

- "Zbieram na chore pufki"
Nie masz pieniędzy, ktoś ukradł wszystkie twoje oszczędności, a w szafkach nawet nie ma co szukać jedzenia. Żeby tego było mało, bliscy wyjechali,  więc zostałeś sam. Nie masz do kogo się zwrócić,  a pieniędzy sobie nie wyczarujesz. Złodzieje zostawili ci kartkę z kolorowymi ruszającymi się literami: "To za Halloween, chytry gobilinie". Kompletnie tego nie pamiętasz, a śladów brak, nie pozostaje więc nic innego jak pójść żebrać. Możesz się przebrać za nędzarza albo jakąś zabawą postać i pójść na Pokątną lub Nokturn. Przekonaj minimum dwie przypadkowe osoby by wrzucili jakieś sykle lub galeony do twojej starej tiary z pierwszego roku nauki.  Musisz poświęcić na to minimum 500 słów.


Dostępne nagrody:


- 15 fasolek (1 cukierek)
- 20 galeonów (1 cukierek)
- Piszczące majtki: piszczą, gdy jesteś bliski oddania w nich moczu albo czegoś innego (1 cukierek)
- Dynia rozumu: mała, kieszonkowa dynia, która upomina cię, gdy chcesz wypić za dużo alkoholu. Podaje dobre, konkretne argumenty (2 cukierki)
- Świecące w nocy naklejki: nałożone zostało na nie zaklęcie Lumos, jest mnóstwo różnych kształtów i przypominają tatuaże, jednakże przy naklejeniu na ciało, znikają po kilkunastu godzinach. W jednej paczce znajduje się pięć sztuk (2 cukierki)
- Gorączkowa kula: wydobywają się z niej wszystkie barwy tęczy, ale przy muzyce, kolory dopasowują się do nastroju, który panuje w pomieszczeniu.  Po kilku godzinach tańczący mają wrażenie jakby dostali gorączki od tańczenia (2 cukierki)
- 100 fasolek (5 cukierków)
- Wyuzdany czarnoksiężnik: magiczna gra planszowa, gdzie ma się figurki różnych czarnoksiężników, ale w dość nietypowych wersjach, na przykład Grindelwald ma brokatowe włosy i wciąż cmoka przy każdym ruchu. Są cztery figurki: Grindelwald, Herpon Podły, Emeryk Zły i Godelot. Wygrywa ten, kto pierwszy zdobędzie wszystkie czarnomagiczne stworzenia i dotrze do Morgany le Fay (5 cukierków)
- "Zaklnę twoją rodzinę" autorstwa Magnusa Gaunta: jedna nauczona za darmo łatwa klątwa, którą będzie można od razu wpisać do Karty Rozwoju (5 cukierków)
- Rozpraszacz: dyskretna przyssawka jednorazowego użytku. Przyczepiony do przedmiotu rozpraszacz neutralizuje użyte zaklęcia, dzięki czemu można przy jego pomocy otworzyć praktycznie każde drzwi, wyssać klątwę czy sprawić, że magiczny przedmiot stanie się bezużyteczny (5 cukierków)
- Jedna dodatkowa lokalizacja: nie trzeba wykupywać za fasolki ani prosić, czyli w momencie jak masz jedną lokalizację, a do bilokacji brakuje ci ileś tam postów, to ta nagroda sprawia, że masz to od razu z miejsca. W przypadku osób, które już nabiły sobie trilokację, pojawia się quadrolokacja (10 cukierków)
- Pokrycie kosztów jednego wybranego kursu (10 cukierków)
- Pierścień Zaświatów: umożliwia kontakt z wybraną osobą, która już nie żyje, kontakt jest jednak krótki, trwa zaledwie kilka minut. Należy znać wygląd tej osoby i przynajmniej jedną istotną informację na jej temat. Pierścień przestaje działać po trzech użyciach (10 cukierków, dostępne tylko dwie sztuki)

_________________


Ostatnio zmieniony przez Caroline Rockers dnia Nie Lis 12, 2017 2:40 am, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Marjorie Greyback
avatar


avatar
Strona światła

PisanieTemat: Re: Cukierek albo psikus!   Sro Lis 01, 2017 7:36 pm

Tytuł wykonanego zadania: "Siedem czarów głównych"
Link do sesji w której zostało wykonane: klik patrzę sobie

Tytuł wykonanego zadania: "Owoc, którego pożądam"
Link do sesji w której zostało wykonane: plumk

Tytuł wykonanego zadania: "Poznaj mój rocznik"
Link do sesji w której zostało wykonane: klik, tym razem listownie

Tytuł wykonanego zadania: "Kiedyś to były czasy..."
Link do sesji w której zostało wykonane: ponownie listownie, bum

Tytuł wykonanego zadania: "Zbieram na chore pufki"
Link do sesji w której zostało wykonane: tututu

_________________
You and I walk
a fragile line
I have known it all thistime
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora Online
James Potter
avatar


avatar
Dojrzały

PisanieTemat: Re: Cukierek albo psikus!   Sob Lis 04, 2017 12:55 am

Tytuł wykonanego zadania: "Owoc, którego pożądam"
Link do sesji w której zostało wykonane: Z serii: zachcianki po całowaniu się z kamieniem

_________________
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Marjorie Greyback
avatar


avatar
Strona światła

PisanieTemat: Re: Cukierek albo psikus!   Nie Lis 05, 2017 1:58 am

ciąg dalszy

Tytuł wykonanego zadania: "Wszamię nawet testrala z kopytami!"
Link do sesji w której zostało wykonane: tutaj

Tytuł wykonanego zadania: "Poznaj mój rocznik"
Link do sesji w której zostało wykonane: iii tu

Tytuł wykonanego zadania: "Wszamię nawet testrala z kopytami!"
Link do sesji w której zostało wykonane: tu

_________________
You and I walk
a fragile line
I have known it all thistime
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora Online
Pandora Sayre
avatar


avatar
Dojrzały

PisanieTemat: Re: Cukierek albo psikus!   Nie Lis 12, 2017 10:37 pm

Tytuł wykonanego zadania: "Poznaj mój rocznik"
Link do sesji w której zostało wykonane: w tym miejscu

Tytuł wykonanego zadania: "Kiedyś to były czasy..."
Link do sesji w której zostało wykonane: w tym miejscu

_________________
With shortness of breath, I’ll explain the infinite
How rare and beautiful it truly is that we exist.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sponsored content



PisanieTemat: Re: Cukierek albo psikus!   

Powrót do góry Go down
 
Cukierek albo psikus!
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Biblioteka :: Księga Praw Magicznych :: Konkursy-