Go down
Magic Lullaby
Mistrz Gry
Magic Lullaby

Lista eliksirów Empty Lista eliksirów

Sro Paź 12, 2016 6:22 pm
Eliksiry
Poniżej podany został spis eliksirów, które obowiązują na naszym forum. Przy każdym eliksirze znajduje się próg, od którego udaje się je uwarzyć.

Przykład: Eliksir Powój ma próg VI, czyli jeśli gracz wyrzuci 5 na kości "K6" eliksir będzie słaby i dość mętny, przy 6 będzie działać i wyglądać tak jak powinien, a przy 7, jeśli jeszcze doda do wyrzuconej 6, jeden wykupiony próg z Eliksirów Klasycznych, zadziała mocno.

O nauce eliksirów można dowiedzieć się z tego miejsca. Pomocny może być również temat specjalizacji.  Receptury dostępne są na forumowej wiki.  Wystarczy też kliknąć w daną nazwę magicznej mikstury, a zostanie się automatycznie przeniesionym do jej rozbudowanego przepisu.
Jeśli zauważysz, że jakiegoś eliksiru brakuje lub też jakiś wymyślisz to napisz w tym temacie, a być może administracja umieści go w spisie.

eliksiry klasyczne
eliksiry transmutacyjne
eliksiry mentalne
eliksiry zdrowotne
eliksiry ochronne
eliksiry czarnomagiczne
eliksiry miłosne
eliksiry pradawne


Legenda
× → Eliksir do opracowania
Kursywa → Eliksir przez kogoś wymyślony
► → Eliksir uczony na Eliksirach
Fiołkowy → Każdy może poznać wybrany eliksir
Ametystowy → Tylko wybrani mogą poznać dany eliksir
Fioletowy → Eliksir znają tylko te osoby, które dostąpiły tego zaszczytu od twórcy lub osoby, która już go poznała

Ostatnia Aktualizacja: 26.06.18 r.


Ostatnio zmieniony przez Magic Lullaby dnia Wto Cze 26, 2018 2:28 pm, w całości zmieniany 9 razy
Magic Lullaby
Mistrz Gry
Magic Lullaby

Lista eliksirów Empty Re: Lista eliksirów

Sro Paź 12, 2016 11:45 pm
Eliksiry Klasyczne

× ► Eliksir Blixt - zwiększa moc rzucanych zaklęć, nawet o połowę. Nie trwa jednak zbyt długo i bardzo wyczerpuje czarodzieja, który ten eliksir zażyje.
VII

Eliksir Ninde - celtycki wywar upiększający przedmioty. Może sprawić, że nawet najbrzydsza rzecz na świecie zmieni się w prawdziwe dzieło sztuki. Nie może być stosowany na ludziach.
Składniki: 200 ml Białej Mewy, 8 owoców kaliny, kawałek korzenia mandragory, suszone kwiaty szałwii (1 łodyga), błona płetwy trytona, 5 g sproszkowanych łusek smoka.
Czas warzenia: 2 dni (3-4 sesje).
Czas działania: nieznany.
VII

× ► Eliksir Postarzający - eliksir, który powoduje postarzenie się w danym momencie o kilka lub wiele lat. Ma działanie czasowe, które ustaje.
VIII

Eliksir Powój - eliksir zapewnia odporność na kwas. Bardzo przydatny w walce z potworami z trującymi wydzielinami. Zmniejsza również ryzyko innych obrażeń.
Składniki: 200 ml alkoholu, porcja zarodników grzybów, 2 owoce berberki, 10 płatków ginatii, sproszkowana biała perła, korzeń pimentu, para gruczołu jadowego akromantuli.
Czas warzenia: ok. 60 minut (cała sesja).
Czas działania: cały dzień (2-3 sesje).
VI

Eliksir Prawdy - słabsza i łatwiejsza do sporządzenia wersja Veritaserum. Łatwiej jest go jednak oszukać i nie jest w stanie zmusić danej osoby do zdradzenia jej największych sekretów.
Składniki: 200 ml wywaru z glistnika, cały irys, 3 kwiaty lawendy, 10 płatków arniki, skorupa żółwia, 5 ml białego octu, szczypta składnika standardowego, 3 świetliki świętojańskie.
Czas warzenia: 1 dzień i ok. 2 godziny (4 sesje).
Czas działania: 2 godziny (cała sesja).
VII

Eliksir Rozdymający - eliksir, który powoduje wzrost każdej rzeczy, na którą się go poleje.
Składniki: 100 ml Wierzby, cała suszona pokrzywa, para oczu diabła morskiego, śledziona nietoperza.
Czas warzenia: od 2 do 3 godzin (cała sesja).
Czas działania: nieokreślony.
V

× Eliksir Uzdrawiający - eliksir, który leczy wszelkiego rodzaju skaleczenia i siniaki, nieważne jakiej wielkości czy głębokości by one nie były.
VIII

× ► Eliksir Wielosokowy - jest to jeden z najbardziej skomplikowanych i najtrudniejszych eliksirów, jakie są na świecie. Dzięki niemu człowiek na jedna godzinę zamienia się w inna osobę, której odrobina ciała jest w jego eliksirze. Jest on również jednym z najniebezpieczniejszych eliksirów, ponieważ działa on tylko na ludzi. Istoty nie w pełni ludzkie nie mogą korzystać z tego eliksiru (np. półolbrzymy, najprawdopodobniej również wilkołaki i wampiry). Skutki próby zamiany człowieka w zwierzę mogą być bardzo niebezpieczne i trudne do przewidzenia. Nawet najbardziej doświadczeni czarodzieje mają z tym eliksirem kłopoty.
XI

Eliksir Wyostrzający Poczucie Humoru - eliksir, który wywołuje śmiech u każdego, kto go wypije.
Składniki: 200 ml Białej Mewy, 3 utłuczone skarabeusze, korzeń imbiru, porcja żółci pancernika.
Czas warzenia: 40 minut (3-4 posty).
Czas działania: przez cały dzień (2-3 sesje).
VI

× Eliksir Zapomnienia - jedna kropelka tego eliksiru potrafi sprawić, że zapomina się o wszystkim, co wydarzyło się ówczesnego dnia. Im większa ilość, tym więcej rzeczy się zapomina.
VIII

Wywar Dekompresyjny  - eliksir, który przywraca naturalny rozmiar rzeczy spryskanej Eliksirem Rozdymającym, a także zmniejsza opuchliznę wywołaną magicznie.
Składniki: 100 ml Wierzby, 5 kwiatów ciemiernika czarnego, 2 suszone szczurze ogony, kropla śluzu gumochłona, cebula zwyczajna.
Czas warzenia: od 4 do 5 godzin (1-2 sesje).
Czas działania: nieokreślony.
VII

× ► Wywar Dla Spetryfikowanych  - ożywia osoby, które zostały spetryfikowane przez stworzenie lub zaklęcie.
X


Ostatnio zmieniony przez Magic Lullaby dnia Pią Kwi 13, 2018 2:58 pm, w całości zmieniany 6 razy
Magic Lullaby
Mistrz Gry
Magic Lullaby

Lista eliksirów Empty Re: Lista eliksirów

Sob Paź 15, 2016 2:56 am
Eliksiry Transmutacyjne

Eliksir Bujnego Owłosienia - eliksir, który powoduje przyrost włosów. Siła przyrostu zależy od ilości wypitego eliksiru. Włosy wyrastają wszędzie, nie tylko na głowie. Nawet jedna kropla gwarantuje piorunujące efekty.
Składniki: 20 ml wody, 3 szczurze ogony, 2 liście dziurawca zwyczajnego, szczypta fosforu, trochę sierści centaura (w zależności od potrzeb).
Czas warzenia: 30 minut (3-4 posty).
Czas działania: jeśli ktoś chce zachować skutki eliksiru musi go pić, co pół roku, bo inaczej nowo powstałe włosy zaczną znikać.
V

Eliksir Brzydoty - eliksir, który czasowo sprawia, że dana osoba staje się brzydsza. Wiąże się to z chwilowym powstaniem defektów urody (znamiona, blizny, siwizna, przesuszone włosy, opuchlizna, przebarwienia na skórze). Stosowany na przedmiotach powoduje ich uszkodzenia (metal rdzewieje, drewno próchnieje, kwiaty więdną i tym podobne).
Składniki: 15 ml krwi salamandry, odrobinę pajęczyny, kwiat wilczej jagody, 5 listków mchu, trochę żabiego skrzeku (około 5 jaj), 2 śledziony nietoperza, 5 ml brodawkolepu.
Czas warzenia: 70 minut (cała sesja).
Czas działania: jedna fiolka starcza na cały dzień (3 sesje).
VIII

Eliksir Kurczący - powoduje kurczenie się ludzi i zwierząt, dlatego trzeba uważać, gdy się go przyrządza.
Składniki: 300 ml wywaru z płatków mirtu i aloesu, 3 korzenie stokrotek, suszona figa, 10 żywych dżdżownic, szczurza wątroba, 5 pijawek bez krwi.
Czas warzenia: ok. 25 minut (2-3 posty).
Czas działania: działa przez cały dzień, jeśli nie jest użyty jako antidotum na Eliksir Rosnący.
VI

× ► Eliksir Nietoperze Ucho - eliksir, który wyczula znacznie (nieznacznie zmienia) zmysł słuchu. Jest niebezpieczny, gdy osoba pod wpływem tego eliksiru znajdzie się w bardzo głośnym miejscu - może wtedy łatwo spowodować uszkodzenia słuchu lub nawet jego utratę. Przypadkowo stworzony przy pomyleniu składników przy ważeniu Oka Kota.
VIII

Eliksir Odmładzający - eliksir stosowany i chwalony przez wiele kobiet, pozwalający przysłowiowo cofnąć czas i sprawić, że osoba wygląda młodziej jak w rzeczywistości. Eliksir ten jednak nie jest upiększającym - jego efekt jest w 100% przewidywalny, gdyż zażywająca go osoba będzie wyglądać identycznie jak w przeszłości: jeśli niegdyś nie słynęła z urody, ten wywar tego nie naprawi.
Składniki: 200 ml wody, 200 ml absyntu, szczypta cykorii, płatki dzikiej róży, 2 liście dziurawca zwyczajnego, korzeń mandragory, gałązka piołunu, 5 kwiatów werbeny, włos jednorożca.
Czas warzenia: ok. 30 minut (3-4 posty).
Czas działania: ok. 24 godzin (cała sesja).
X

Eliksir Oko Kota - eliksir, który umożliwia widzenie w ciemnościach, nawet w tych największych. Jednakże występuje również nadwrażliwość na jakiekolwiek światło, przez co, mogą wystąpić różne nieprzyjemne powikłania ze wzrokiem.
Składniki: 150 ml Białej Mewy, 50 ml wody księżycowej, 3 kwiaty kapryfolium, wątroba wilka, włókno han, 2 g cienistego pyłu.
Czas warzenia: ok. 40 minut (3-4 posty). Spożyć można dopiero po pełni księżyca.
Czas działania: ok. 60 minut (cała sesja).
V

× ► Eliksir Pazur - eliksir, który zamienia paznokcie w ostre zwierzęce pazury, co sprawia, że dzięki nim można przeciąć większość przedmiotów, czy też użyć ich choćby do kopania w ziemi lub zaatakowania przeciwnika.  Przydatne w sytuacjach, kiedy magia jest zawodna.
V

× ► Eliksir Rogu - eliksir, który sprawia, że na czole osoby, która go wypije wyrasta róg. Bardzo twardy i ostry, może stanowić duże zagrożenie dla innych.
V

Eliksir Rosnący - powoduje wzrost ludzi i zwierząt, działa jednak stanowczo krócej od Eliksiru Kurczącego, ale stanowi też doskonałe lekarstwo na skutki wypicia tegoż eliksiru.
Składniki: 300 ml wywaru z berberki, 4 kwiaty akebii pięciolistkowej, 3 cykające świerszcze, zmiażdżona dżdżownica, 10 płatków ślazu.
Czas warzenia: ok. 20 minut (2-3 posty). Spożyć można dopiero po godzinie.
Czas działania: ok. 2 godzin (cała sesja) w zależności od mocy przygotowanego eliksiru, o ile nie jest użyty jako antidotum na Eliksir Kurczący.
VI

× Eliksir Skurczający - eliksir, który powoduje kurczenie różnych przedmiotów. Nie należy dawać dzieciom do zabawy, nie kłaść w pobliżu cennych rzeczy, a mężczyźni używający eliksiru powinni założyć fartuch, by uchronić część ciała, która znajduje się poniżej pasa.
VI

× Eliksir Złotej Wody - gdy doda się ten eliksir do wody, zmienia się ona w alkohol. Nie ma jednak jego smaku ani zapachu. Dostępne dla obecnych i byłych uczniów Slytherinu.
IV

Eliksir Zmieniający Kolor Włosów - eliksir, który powoduje zmianę koloru włosów z naturalnego koloru na barwę, o której pomyśli osoba zażywająca go.
Składniki: 200 ml wywaru z płatków mirtu i aloesu, rogaty ślimak, 5 liści babki zwyczajnej, skarabeusz, 2 muchy siatkoskrzydłe, włos z głowy.
Czas warzenia: ok. 25 godzin (cała sesja).
Czas działania: nieokreślony.
IV

× ► Eliksir Zwinności - ten eliksir pomaga w wypadku niskiej sprawności fizycznej. Może jednak również sprawić, że osoba zażywająca ten eliksir będzie jak z gumy i nie będzie w stanie się poruszać.
VI


Ostatnio zmieniony przez Magic Lullaby dnia Pią Kwi 13, 2018 3:01 pm, w całości zmieniany 6 razy
Magic Lullaby
Mistrz Gry
Magic Lullaby

Lista eliksirów Empty Re: Lista eliksirów

Nie Paź 16, 2016 2:41 am
Eliksiry Mentalne

Bełkoczący Napój -  powoduje, że osoba mówi bez ładu i składu, zupełnie nie można zrozumieć o co jej chodzi.
Składniki: 200 ml wywaru z blekotu, 30 g krwawego pieprzu, bezoar, żabi skrzek, język trójrogiej kozy, 4 świeże pokrzywy, nasiono kulczyby, 5 owoców jemioły.
Czas warzenia: ok. 24 godzin (2-3 sesje).
Czas działania: cały dzień (2-3 sesje).
V

× Eliksir Anaserrmo - pozwala przez pewien czas zrozumieć mowę danej bestii, której część dodało się do eliksiru (UWAGA! Działa tylko na bestie inteligentne!).
Składniki:  100 ml wody, część ciała bestii (np. łuska, włosie, kieł, pazur), kamień księżycowy, 5 pijawek, rdest ptasi, trawiak, rzeczna becia, motyle skrzydło, śnieżna bawełna.
VII

× ► Eliksir Czuwania - eliksir, który powoduje, że człowiek nie czuje się senny i przez jakiś czas nie musi spać. Stosowany za często powoduje ogromne zmęczenie, omdlenia, senność lub wycieńczenie.
V

Eliksir Dobrego Powodzenia - wypicie go daje gwarancję szczęścia na cały dzień. Eliksir ten jest jednak słabszy od Felix Felicis, ale też łatwiejszy do sporządzenia.
Składniki: 200 ml wywaru z płatków mirtu i aloesu, garść skaczących jagód, suszona figa abisyńska, kamień księżycowy, porcja sproszkowanej łuski smoka, 3 owoce dzikiej róży, wyciąg z liści grubosza.
Czas warzenia: ok. 4 dni i godziny (7 sesji).
Czas działania: ok. 2 godzin (cała sesja).
VIII

× ► Eliksir Euforii - eliksir, który powoduje przypływ energii. Może też niestety uzależniać. Ma kolor niebieskawy, zapach przypominający zapach kobiecych perfum, a nad nim unoszą się wirujące sprężynki.
VII

× ► Eliksir Grantactus - osoba która go wypije silniej odczuwa ból i dotyk. Może być dodawany do jedzenia, nie tracąc na mocy. Nie ma skutków ubocznych. Powstał przy pomyleniu składników eliksiru Lumentus.
VIII

× ► Eliksir Kefalisto - eliksir, który niweluje zaklęcia czarnomagiczne mające wpływ bezpośrednio na nerwy, czy też sam umysł (takie jak Ekrixi Nomizo) – podany odpowiednio szybko jest w stanie odbudować uszkodzone neurony, układ nerwowy.
Składniki: 100 ml wody, kora drzewa Wiggen, 20 ml krwi wampira, pióro jastrzębia, mała perła, asfodelus, 30 ml krwi salamandry, 5 kolców jeżozwierza.
IX

× Eliksir Lęku  - od czasu podania, osoba, która go zażyła zaczyna czuć się osaczona, narasta w niej przerażenie, aż w końcu dostaje niekontrolowanego ataku paniki. Podczas działania eliksiru przeraża ją wszystko, nawet rzeczy i osoby, które zwykle lubi. Czas trwania zależy od ilości spożytej mikstury. Podawanie w napoju lub jedzeniu nie wpływa na skuteczność eliksiru.
X

× ► Eliksir Lumentus - osoba, która go wypije, słabiej odczuwa ból oraz dotyk. Im więcej się go wypije, tym większe ma on działanie. Jeśli się go przedawkuje, pojawiają się efekty uboczne takie jak odrętwienie kończyn lub brak czucia w dłoniach.
VIII

Eliksir Pomieszania - eliksir, który sprawia, że osoba, która go zażyje myśli, że jest zupełnie kimś lub czymś innym i zaczyna robić coś, czego zazwyczaj by nie zrobiła.
Składniki: 100 ml wywaru z blekotu, 50 ml absyntu, 3 nasiona wroniego oka/kulczyby, połowa cebuli pokrojonej w pióra, 2 żądła szerszenia.
Czas warzenia: ok. 45 minut (prawie cała sesja).
Czas działania: cały dzień (2-3 sesje).
VI

Eliksir Słodkiego Snu - eliksir, który powoduje natychmiastowe zaśnięcie. Jest podawany osobom chorym, cierpiącym na bezsenność i małym dzieciom mającym problem z usypianiem. Można podać go doustnie, nasączyć nim jakiś pokarm lub dodać do jakiegoś napoju. Eliksir ma kolor zielony, jest gęsty i ma zapach cynamonu. Ten eliksir wykorzystuje się w szpitalach. Po zażyciu tego eliksiru osobie której go podano nic się nie śni.
Składniki: 100 ml wody, 2 krople śluzu gumochłona, 4 gałązki lawendy, 4 gałązki waleriany, 6 miarek składnika standardowego.
Czas warzenia: 2 godziny (cała sesja).
Czas działania: 250 ml - ok. 5 godzin; 50 ml - 1 godzina.
VII

× ► Eliksir Spokoju – eliksir, mimo, że nie jest uważany za eliksir czarnomagiczny – może mieć właściwości nieodwracalne. Jeśli zostanie źle uwarzony (drżenie ręki podczas ważenia eliksiru) przyczyni się do śpiączki, z której osoba pijąca eliksir nie jest w stanie się wybudzić. Eliksir ma za zadanie pomóc osobie pijącej go w wyzbyciu się lęku i strachu.
VI

Eliksir Zamieć - przyspiesza refleks, poprawia koordynację i koncentrację. Pozwala na szybsze wykonanie ruchu, co może być niezwykle przydatne podczas chociażby pojedynków.
Składniki: 100 ml Białej Mewy, błona lotna, winny kamień, 2 szyszki chmielu, garść płatków białego mirtu (około 10).
Czas warzenia: ok. 2 dni i 40 minut (4 sesje).
Czas działania: 30 minut (3-4 posty).
V

× ► Felix Felicis -  eliksir znany także jako "Płynne Szczęście". Mikstura sprawia, że pijący ma wielkie szczęście oraz niezwykłą pewność siebie i podejmowanych wyborów. Jest to niezwykle złożony i skomplikowany eliksir.
XI

× Felix Malediceret -  przeciwieństwo Felix Felicis; wystarczy mała dawka, żeby delikwentowi, któremu się ją poda, przytrafiały się same nieszczęścia danego dnia.
Składniki: 200 ml dowolnego alkoholu, jad langustnika ladaco, jajo akromantuli, waleriana, mucha siatłoskrzydła.
XI

× Plot Twist -  bardzo silny eliksir, który umożliwia zmianę dowolnego wspomnienia na inny. Po jego wypiciu czarodziej w skupieniu wybiera wspomnienie, które chce zmienić i wyobraźnią nagina tam rzeczywistość oszukując samego siebie. Wszystko to odbywa się kosztem faktycznego wspomnienia, które ginie bezpowrotnie, a po zmianie wspomnień nie pozostają żadne ślady, nawet Veritaserum nie jest w stanie niczego wykazać.
Składniki: sproszkowany kamień księżycowy, 4 gałązki waleriany, korzeń mandragory, 100 ml eliksiru zapomnienia, liść rdestu ptasiego.
XII

× Somni Serum - ten sam eliksir wypity przez dwóch czarodziejów jest w stanie wywołać łączący ich Pałac Snów. Jest to zjawisko, w którym dwie osoby śnią ten sam sen, dodatkowo jest to sen świadomy, gdzie dowolnie mogą zmieniać otaczająca ich quasi-rzeczywistość, konsultować się i pobudzać wyobraźnie bez pociągania konsekwencji w realnej rzeczywistości.
Składniki: składnik standardowy (pokrojony w kostkę korzeń imbiru, dżdżownice, liście Asfodelusa), sok z granatów (kilka kropel), 2 gałązki waleriany i i ślina dwóch czarodziejów.
Czas warzenia: 2 tygodnie, niemniej  przez dwa ostatnie dni  musi warzyć się pod łóżkami śpiących czarodziejów (od kilku do kilkunastu sesji).
Czas działania: w zależności od tego jak długo będą spać obaj czarodzieje.
XI

× Veritaserum - najsilniejszy eliksir prawdy, znany w świecie czarodziejów. Po jego wypiciu, człowiek odpowiada na wszystkie zadane mu pytania nie tylko całkowicie szczerze, ale jak najbardziej wyczerpująco. Ministerstwo Magii wyznaczyło ścisłe granice, pozwalające na użycie tego eliksiru tylko w niektórych przypadkach. Nie zawsze zasady te są stosowane. Uwarzenie go trwa przez pełny cykl księżyca i bardzo trudno zdobyć składniki. Ponadto samo przyrządzenie nie należy do najłatwiejszych. Wystarczą trzy krople mikstury, by zmusić każdego do ujawnienia swoich najgłębszych sekretów. Prawidłowo uwarzony, powinien być bezbarwny i bezwonny, więc praktycznie nie sposób go wykryć.
XIII

× Woda Księżycowa  - poprawia zdolność koncentracji oraz szybkość i swobodę przyswajania wiedzy, jednak nie jest to silny eliksir, działa jedynie na zasadzie stymulującego leku. Przed rozpoczęciem rytuału tworzenia należy spalić w szklanym naczyniu gałązki waleriany.
Składniki: szklane naczynie, gałązki waleriany i pitna woda – wystawiane na zewnątrz przez trzy dni pełni (przed, podczas i po), za dnia trzymane w cieniu tak, by nie dotknęły ich promienie słońca – jeśli do tego dojdzie, eliksir traci moc.
VI

Wywar Zamraczający - powoduje, że osoba, która go wypiła jest bardzo lekkomyślna i nie powinno polegać się na jej zdaniu. Robi i mówi dokładnie to na co ma ochotę, niejednokrotnie siejąc wokół siebie zamęt.
Składniki: 100 ml absyntu, porcja ektoplazmy, 2 sztuki ziela rdestu ptasiego, porcja żółci pancernika, szczypta cynamonu, szyszka chmielu, 4 żądła pszczoły tygrysiej.
Czas warzenia: 2 dni i 45 minut (4 sesje).
Czas działania: cały dzień (3 sesje).
V


Ostatnio zmieniony przez Magic Lullaby dnia Pią Kwi 13, 2018 3:05 pm, w całości zmieniany 6 razy
Magic Lullaby
Mistrz Gry
Magic Lullaby

Lista eliksirów Empty Re: Lista eliksirów

Pią Paź 28, 2016 2:25 am
Eliksiry Zdrowotne

× ► Antidotum Na Odpadanie Kończyn I Zanik Kości - eliksir, który usuwa wszelkie złe działanie eliksirów lub zaklęć po których odpadają kończyny lub zanikają kości. Przede wszystkim działa na te lżejsze przypadki.
VII

Biały Miód - redukuje działanie większości eliksirów, a zwłaszcza ich skutków ubocznych. Nie dotyczy to jednak większości silniejszych trucizn.
Składniki:  200 ml Białej Mewy, 50 ml piątej esencji. 2 księżycowe drobiny, sztuka calcium equum, 5 ml krwi trytona, 2 płatki zimiejki.
Czas warzenia: ok. 30 minut (3-4 posty).
Czas działania: nieokreślony.
VIII

× ► Eliksir Neelama - dodaje żywotności i przyspiesza gojenie się ran.
IX

Eliksir Pieprzowy - eliksir podawany by zapobiegać różnym chorobom. Znakomity na przeróżne przeziębiania, wzmacnia odporność.
Składniki: 250 ml wody, 250 ml alkoholu, korzeń madragory, szczypta sproszkowanego rogu dwurożca, 5 liści mięty pieprzowej, 2 główki rumianku zebranego o świcie.
Czas warzenia: ok. 13 godzin (cała sesja).
Czas działania: nieokreślony.
V

× ► Eliksir Tasardur - dodaje energii i możliwe jest rzucanie zaklęć bez zmęczenia.
VIII

× Eliksir Trzeźwości- podany od razu budzi daną osobę ze snu lub stanu nieprzytomności, dodając mały zastrzyk adrenaliny. Nadużywany podczas tortur.
Składniki: 200 ml wody, ząbek czosnku, mandragora, lawenda, skrzydło nietoperza.
V

× ► Eliksir Vermiculo - eliksir tamujący krwawienie i wspomagający gojenie się głębokich ran.
VIII

Eliksir Wiggenowy - eliksir regenerujący zdrowie. Nawet mała buteleczka po wypiciu leczy ciężkie rany. Tylko naprawdę doświadczeni w warzeniu eliksirów czarodzieje powinni brać się za przygotowanie mocniejszej wersji tego wywaru.
Składniki: pół litra soku z chorbotka, 2 krople śluzu gumochłona, 7 kłów chropianka, płat kory drzewa wiggen, porcja śluzu z żądeł żądlibąka, gałązka mięty, fiolka soku z wybuchającej jagody, duszona mandragora, kropla wody miodowej, porcja śluzu mózgu leniwca, kropla księżycowej rosy, kropla krwi salamandry, 10 kręgosłupów skorpeny, róg jednorożca, cały tojad, garść płatków ciemiernika.
Czas warzenia: od  60 do 120 minut, zależy od stopnia zaawansowania i mocy eliksiru (1-2 sesje).
Czas działania: nieokreślony.
IX

× Enelya Aldarion - natychmiast usuwa skutki upojenia alkoholowego i przywraca trzeźwość bez kaca.
V

Napój Leczący Czyraki - ten eliksir bardzo skutecznie leczy czyraki, nawet te wywołane zaklęciem. Za jego pomocą można pozbyć się także krost, pokrzywki i innych przypadłości. Jest bardzo silny.
Składniki: 200 ml wody, suszona pokrzywa, 6 kłów węża, 4 rogate ślimaki, 2 kolce jeżozwierza, 2 gryzące cebule, porcja Śluzu gumochłona, korzeń imbiru, 3 kolce jeżanki.
Czas warzenia: 60 minut (cała sesja). Eliksir jest gotowy do spożycia po 24 godzinach.
Czas działania: żeby skutecznie działał przez długi czas, należy pić 1 porcję na dwa tygodnie przez około trzy miesiące. Potem czyraki i inne przypadłości skóry nie powinny się pojawiać.
VI

Napój Z Czyraków - zwany też Wywarem Czyrakobulwowym Na Trądzik. Eliksir, dzięki któremu można pozbyć się drobnych zmian ze swojego swojego ciała np. trądziku, zaskórników. Bardzo popularny wśród młodych osób. Słabszy od Napoju Leczącego Czyraki.
Składniki: 500 ml alkoholu, 20 czyraków wypełnionych ropą.
Czas warzenia: ok. 20-30 minut (3-4 posty).
Czas działania: nieokreślony.
V

Szkiele-Wzro - eliksir, który powoduje odrastanie utraconych kości oraz wspomaga ich zrastanie. Używany przez magiczną służbę zdrowia.
Składniki: 200 ml Wierzby, 100 ml wody, cały rdest ptasi, 2 listki melisy, główka przekwitniętego maku, lśniąca pieczarka, 10 g fosforu, żabi skrzek, serce krokodyla.
Czas warzenia: 3 tygodnie (od 10 do 20 sesji).
Czas działania: nieokreślony.
VII

× Wywar Tojadowy - wywar ten przydaje się osobom zarażonym likantropią, czyli wilkołactwem. Przez tydzień poprzedzający pełnię, taka osoba zażywa eliksir. Kiedy najdzie noc, kiedy to księżyc ukazuje się w całej swej okazałości, zarażony człowiek przemienia się w wilkołaka, aczkolwiek zachowuje świadomość. Nie jest wtedy groźny dla otoczenia i panuje nad sobą. Jest niesamowicie trudny do wykonania, a na dodatek dopiero co pojawił się na rynku. Tylko nieliczni Mistrzowie Eliksirów mają dostęp do tego przepisu.
XIII

× Wywar Z Mniszka Lekarskiego - eliksir dobry na grypę i bóle brzucha.
V


Ostatnio zmieniony przez Magic Lullaby dnia Pią Kwi 13, 2018 3:08 pm, w całości zmieniany 3 razy
Magic Lullaby
Mistrz Gry
Magic Lullaby

Lista eliksirów Empty Re: Lista eliksirów

Czw Lis 17, 2016 2:31 am
Eliksiry Ochronne

× ► Eliksir Kameleona - eliksir powoduje, że postać, która go wypije przybiera wygląd otoczenia. Nie mylić z Eliksirem Niewidzialności.
VI

× Eliksir Maskujący - pozwala ukryć zapach eliksiru, jeśli jednak doda się go więcej niż jedną kroplę, może wpłynąć tragicznie na jakość danej substancji do której został dodany.
Składniki: 50 ml wody, korzeń nirnu, kieł węża, skrzydło ćmy.
VII

× ► Eliksir Niewidzialności - osoba, która wypije ten eliksir, staje się niewidoczna dla otoczenia. W przeciwieństwie do Eliksiru Kameleona nie można jej dotknąć, jej obecność jest ledwo wyczuwalna.
VII

× Eliksir Spokojnego Sumienia - niweluje prawdopodobieństwo zajścia w ciążę do 99%. Należy go spożyć przed lub najpóźniej 24 godziny po stosunku.
IX


Ostatnio zmieniony przez Magic Lullaby dnia Pią Kwi 13, 2018 3:09 pm, w całości zmieniany 3 razy
Magic Lullaby
Mistrz Gry
Magic Lullaby

Lista eliksirów Empty Re: Lista eliksirów

Pon Lis 28, 2016 12:06 am
Eliksiry Czarnomagiczne

× Auxilium - eliksir sprawia, że osoba, która go zażyła, traci jakiekolwiek opory przed zaufaniem nam i powierzeniem swego życia w nasze ręce – ze względu na czarnomagiczne pochodzenie i jego niezwykłą siłę, proces łamania blokad może się okazać stały u słabszych jednostek. Taka osoba staje się służącym tego, kto przyrządził eliksir lub nawet grupy osób – w zależności od tego, czyja cząstka ciała znalazła się w wywarze (w przypadku grupy osób działanie to jest osłabione, jeśli nie poda się w większej dawce). Dana persona nadal zachowuje wolną wolę w stosunku do innych, jest względnie sobą, zmienia się jedynie nastawienie do twórcy Auxilium – jest gotowa na każdą zachciankę i pomaga nawet przy najmniejszym skinieniu palca. Uwaga! Eliksir nie wpływa na uczucia!
Składniki: 80 ml wody z rzeki Lete, smocza wątroba, jad langustnika ladaco, łuska hipokamusa, włos kelpie, cząstka osoby (lub osób) której ofiara ma zaufać.
XI

× Czarny Sen - wywołuje koszmarne, ponure wizje w snach śniącego, przemieniając jego życie i wszystkie powodzenia w pasmo porażek i niepowodzeń i tym samym przysłania rzeczywistość, u większości osób doprowadzając do całkowitego zatracenia, kończącego się samobójstwem. Mogą mu się oprzeć osoby o silnej woli, silnym charakterze, w mniejszej podstawowej dawce. Eliksir ten jest bezzapachowy, dlatego bardzo łatwo go dodać do czyjejś herbaty... Wystarczą trzy krople, by osiągnąć zamierzony efekt. Jedna kropla eliksiru wywołuje jedynie koszmary i porą nocną bezsenność z ich powodu.
Składniki: 100 ml wybranego przez siebie alkoholu, róg dwurożca, kieł padalca, mucha siatkoskrzydła, smocza wątroba, 5 kolców róży.
XII

× Eliksir Męczeńskiej Śmierci - u osoby która spożyła eliksir po dziesięciu minutach występują drgawki. Przez następne 2 godziny drgawki stopniowo rosną, a następnie występują mdłości i odpadają palce u nóg i rąk. Następuje wykrwawienie ofiary która kona w straszliwych mękach.
XIII

× ► Eliksir Nienawiści - ten eliksir zasiewa w spożywającym niezwykłą nienawiść do wszystkiego lub do jednej wybranej osoby - niemniej skutkuje to tym, że efekt jest bardziej dosadny. Życie celu zamienia się w najgorsze piekło, zwłaszcza, jeśli była ona bliska człowiekowi, który tę miksturę wypił.
X

× Eliksir Rozpaczy – eliksir ma za zadanie sprawić by ofiara, który go wypiła poczuła ból, rozpacz i by wszystkie najgorsze wspomnienia wróciły do niej. Mówi się, że czarnoksiężnicy stosują go do torturowania ofiar. Zbyt duża dawka eliksiru może zabić.
IX

× Trupi Jad - eliksir, który powoduje powolne, stopniowe gnicie ciała – jeśli ma się szczęście, tylko żołądek i skórę, jeśli pecha – atakuje od razu wszystkie narządy wewnętrzne. Nie objawia swego działania na zewnątrz. Łatwo go rozpoznać przez fakt, że powoduje wymioty krwią i wydobywający się z ust zapach zgnilizny – niestety wtedy jest to już późne stadium, mogące się okazać nieodwracalnym. Eliksir ten ma charakterystyczny zapach zgniłych jaj, powoduje wyjątkowo bolesną, długą śmierć – jeśli objawy nie zostaną wykryte wcześniej, skutków eliksiru może nie być w stanie wyleczyć żaden uzdrowiciel.
Składniki: 40 ml krwi inferiusa, asfodelus, 60 ml jadu czarnej mamby, pijawka, skrzydło nietoperza.
XII

× Wywar Śmiertelnego Omdlenia - osobę, która wypije dany wywar zacznie brać niezmierna gorączka i duszności. Do czterech godzin będą one narastały. W następnym etapie osoba będzie mdlała i budziła się na przemian. Ostatnim etapem jest tworzenie się wielkiej wypukłości na krtani, która z chwilą wzrasta i pęka powodując natychmiastową śmierć.
XI

× ► Wywar Żywej Śmierci - eliksir powodujący omdlenia, które dla niedoświadczonych czarodziejów mogą być podobne do śmierci. Jest też wykorzystywany jako środek łagodzący ból. Lecz nie należy używać go w dużych ilościach, gdyż może spowodować uszkodzenie mózgu lub nawet śmierć.
IX


Ostatnio zmieniony przez Magic Lullaby dnia Pią Kwi 13, 2018 3:11 pm, w całości zmieniany 3 razy
Magic Lullaby
Mistrz Gry
Magic Lullaby

Lista eliksirów Empty Re: Lista eliksirów

Pon Lis 28, 2016 12:15 am
Eliksiry Miłosne

× ► Amortencja - najsilniejszy eliksir miłosny na świecie. Nie wzbudza prawdziwej miłości, powoduje jedynie silne zauroczenie albo obsesję. Łatwo poznać ją po szczególnym, przypominającym macicę perłową połysku i oparach tworzących charakterystyczne spirale. Siła tego eliksiru zależy od długości jego przetrzymywania. Zapach Amortencji każdy odczuwa inaczej, w zależności od tego, co go najbardziej pociąga.
XII

× ► Eliksir Miłosny Na Absyncie - wzbudza mocne zauroczenie, ale nie aż takie jak Amortencja. Danej osobie wydaje się, że ma skrzydła na których się unosi w powietrzu, a to wszystko za sprawą tego uczucia. Ukradkowo obserwuje obiekt swojego uniesienia, wręcza tajemnicze liściki i tym podobne. Eliksir sprawia, że ofiara "zakochuje się" w tym, komu pośle swoje pierwsze spojrzenie po wypiciu mikstury.
VIII


Ostatnio zmieniony przez Magic Lullaby dnia Pią Kwi 13, 2018 3:19 pm, w całości zmieniany 3 razy
Magic Lullaby
Mistrz Gry
Magic Lullaby

Lista eliksirów Empty Re: Lista eliksirów

Pon Lis 28, 2016 12:19 am
Eliksiry Pradawne

× Eliksir Wiecznego Snu  - za jego pomocą nakłada się tak zwaną „Klątwę Wiecznego Snu”, podobną do jednego z pradawnych zaklęć – zatrzymuje ona funkcje życiowe organizmu i „zamraża go”, nie pozwalając mu się starzeć. Osoba taka zapada w głęboki sen. W zależności od długości snu mogą potem występować problemy z pamięcią, jednak nie grozi amnezją – z klątwy tej wyzwolić może jedynie pocałunek prawdziwej miłości. By przygotować odpowiednio klątwę należy zanurzyć owoc w kociołku z eliksirem – przy pierwszym kęsie owocu dana osoba zapada w śpiączkę.
VIII
Sponsored content

Lista eliksirów Empty Re: Lista eliksirów

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach