Zapraszamy serdecznie do przyłączenia się do przygody!


CalendarCalendar  IndeksIndeks  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  GrupyGrupy  FAQFAQ  

Share | 
 

 Zapisy do ficzka

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Enzo Nero
avatar


avatar
VI rok

PisanieTemat: Zapisy do ficzka   Czw Lut 16, 2017 12:55 am

Wiele milionów lat przed Nieśmiertelnym i jego Rządem Naczelnym pojawiło się życie, a wraz z nim magia, która towarzyszy wszystkim stworzeniom we wszystkich wymiarach od zarania dziejów. Przez wieki ludzie, demony czy zmiennokształtni nauczyli się z niej korzystać. Każdy miał w tym odrębny cel, co nie zmienia faktu, że pojawili się również pierwsi, którzy zamierzali wykorzystać magiczne zdolności do podporządkowywania sobie innych. Nieliczni posiedli tak wielką moc, by móc wcielić takie plany w życie. Jednemu tylko się to udało...

Nieśmiertelny, bo tak nazywany jest we wszystkich wymiarach wielki... właściwie kto? imperator? król? cesarz? Nic z tych rzeczy. Po prostu, Nieśmiertelny. Był to tak potężny mag, że nawet najznamienitsi sztukmistrzowie i wojownicy, musieli złożyć mu pokłon. Nikt nie wie skąd ten tajemniczy mag pochodził, ciężko też określić jakiej jest rasy. Wiadomo tylko tyle, że jest w stanie zrównać z ziemią wszystkie wymiary, których mianował się nieśmiertelnym władcą.

W roku 10.000 Old World, Nieśmiertelny wyznaczył cztery wymiary, które zostały scharakteryzowane jako "Główne": Ludzi, Demonów, Zmiennokształtnych i Rządu Naczelnego. Pierwsze trzy wymiary zostały wyselekcjonowane dla największych reprezentacji ras we wszystkich światach. Ludzie otrzymali pozwolenie Nieśmiertelnego na nazwanie swojego wymiaru Ziemią, demony postanowiły wybrać lennika Nieśmiertelnego, który jednocześnie będzie służył wielkiemu władcy Rządu Naczelnego. Tak o to na tronie zasiadł ród Khan, który trwa we władzy do dziś. Zmiennokształtni zaś stanowili rasę wszystkich tych, którzy potrafili przybierać różne formy zwierząt oraz zmieniać cechy swojego wyglądu na własne potrzeby. Ostatni wymiar Rządu Naczelnego został stworzony z myślą o nagrodzie. Wymiar Rządu jest główną siedzibą wszystkich najważniejszych osobistości we wszystkich wymiarach. To tam odbywają się główne narady, a także rezyduje sam Nieśmiertelny razem ze Światową Szlachtą, która kontroluje pozostałe wymiary.

Późniejsze wieki przyniosły wiele wojen oraz wielkich postaci, które przyczyniły się nie tylko do rozwoju kultury, historii i magii, ale również do wielkich zmian w prawach rządzących wszystkimi światami. Zaczęły powstawać magiczne klany, mające korzenie w dawnych tradycjach poszczególnych ras, zaczęły również działać wielkie organizacje takie jak rządy, czy królestwa, które zamierzały kontrolować swoje ziemie na różne możliwe sposoby.
Po latach wojen, w każdym z wymiarów wykształciła się pewna idea, która przyświecała życie każdej rasie, każdemu człowiekowi. Demony po wielu konfliktach nadal nie zaprzestają wojen, pomimo podpisania pokojowego paktu z 1945 roku New World. Podbijają mniejsze wymiary, celem przygotowania armii do wielkiej wojny przeciw pozostałym rasom. Zmiennokształtni stali się azylem dla zbłąkanych dusz, weteranów wojennych mających dosyć walki i dla wszystkich tych, którzy szukali pokoju oraz integracji z naturą. Ludzie zaś żyli w swoim świecie, odbudowując miasta po wyniszczających konfliktach ze wszystkimi rasami. Nastała długa era pokoju. Została powołana również Rada Czterech, która składa się z przedstawicieli wszystkich pięciu głównych wymiarów i jest ona niczym innym jak delegacją oraz głosem konkretnego świata w sprawach dotyczących przyszłości wszystkich.

Rok 2000 - Pokój!

Tak brzmiał tytuł gazety "New York Times" w 2000 roku, a dokładniej 1 Stycznia, gdy podpisany został "Pakt Tysiącletniego Spokoju", na którym widniał podpis między innymi Wielkiego Imperatora Khana czy jednego z delegatów Królestwa Majabani. Wydarzenie to odbiło się szerokim echem nie tylko w czterech głównych wymiarach, ale również w poszczególnych mniejszych światach, nawet tych nieodkrytych.

Życie Demonów i Zmiennokształtnych wróciło na swoje dawne tory. Ludzie zaś zapomnieli o magii - nieliczni wiedzą o jej istnieniu, nie wspominając już o istnieniu klanów i organizacji, które stosują ją w życiu codziennym. Decyzją wszystkich najwyżej postawionych osób w wymiarze ludzi, magia powinna zostać utrzymana w tajemnicy i tylko nieliczni wiedzą o jej istnieniu. Archiwa zastąpiły komputery, rozwinęła się technologia, ludzie teraz zamiast telepatią, porozumiewają się telefonami komórkowymi. Zamiast przemieszczać się teleporterami, podróżują samochodami. Magia poszła w zapomnienie... ale czy aby na pewno?

Wzór Zapisu

Imiona:
Nazwisko:
Pseudonim:*
Wiek:
Rasa: Człowiek/Demon/Zmiennokształtny
Płeć: Mężczyzna/Kobieta
Zawód: **Miejsce pracy postaci (począwszy od cukiernika, skończywszy na prywatnym ochroniarzu Imperatora)
Organizacja/Klan:
Ludzie- Mare Calmo (Może wstąpić do Klanu najemników)
Demony-Imperium Khana Wielkiego(Może wstąpić do Klanu najemników)
Zmiennokształtni-Królestwo Majabani (Może wstąpić do Klanu najemników)

Miejsce Zamieszkania: Wspominamy tutaj czy mieszkamy w siedzibie klanu, mamy kawalerkę, własne mieszkanie, apartament czy nawet willę z basenem. Obowiązkowo należy podać również miasto zamieszkania.
Rodzina: Lista wszystkich ważniejszych członków rodziny, które miały/mają wpływ na postać, wraz z ich statusem (Żyje/Martwy/Brak Informacji).

Część Opisowa

Wygląd/Znaki Szczególne: Jest to miejsce, w którym można opisać wygląd postaci. Wystarczy napisać tylko kilka/kilkanaście istotnych cech i znaków szczególnych, które wyróżniają postać. Proponujemy by umieścić te, które nie są widoczne dobrze na avatarze, np. tatuaże, blizny czy kolor oczu.
Charakter: Wymagane jest minimum pięć zdań złożonych, opisujących dokładny charakter tworzonej postaci. Warto zawrzeć tam takie informacje jak: ogólne zachowania, osobowość, stosunek do poszczególnych ras czy organizacji.
Historia: Minimum osiem zdań złożonych, opisujących wydarzenia z przeszłości, które ukształtowały postać taką, jaka jest. Warto zawrzeć tam takie informacje jak: okoliczności narodzin, pierwsza styczność z magią (tyczy się tylko magów), wyszkolenie sztuki magicznej (tyczy się tylko magów), okoliczności dołączenia do organizacji, inne wydarzenia, które ukształtowały postać (np. wątki miłosne, śmierć członków rodziny, zawarcie związku małżeńskiego, narodziny dzieci, etc.).

Umiejętności

Nazwa Magii: W przypadku prostej magii wystarczy sama nazwa jeśli jednak jest bardziej rozbudowana proszę rozpisać jej działanie.

Specjalne Zdolności: Lista zdolności, które posiada postać, wyróżniających ją z tłumu (w tym zdolności przypisane danej rasie). Np. dyplomacja wśród polityków, charyzma generałów czy umiejętność przesłuchiwania zakładników.
Zdolności Bitewne: Lista zdolności bitewnych, które posiada dana postać. Chodzi tu o sztuki walki, doświadczenia związane z pól walki, posługiwanie się konkretnym rodzajem broni, etc.
Pozostałe Zdolności: Wszystkie inne zdolności, które nie pasują do powyższych spisów. Może tu zostać uwzględnione wszystko, począwszy od pieczenia ciastek, skończywszy na doskonałym pilotowaniu śmigłowców. Warto też napomknąć w tym miejscu o znanych postaci językach.

Pozostałe

Ekwipunek: Chodzi tu o wymagające wyróżnienia rzeczy, które posiada postać w swojej kieszeni/szafie/mieszkaniu. Np. różne magiczne bronie czy zdjęcie uścisku z prezydentem USA.
Ciekawostki: Lista wszystkich tych rzeczy, które nie pasują do żadnego z powyższych opisów. Prosimy by uwzględnić tu takie rzeczy jak: lęki postaci, preferowana kuchnia, ulubiony kolor, rzeczy lubiane, rzeczy nielubiane, warte odnotowania etapy życia postaci.
Strona Konfliktu: *Dobro/zło/neutralność - należy wybrać. Jeśli nie jest się pewnym, zostawić puste.

* - nieobowiązkowe
** - każdy mag wpisuje tam "Mag/inny zawód". W miejscu "inny zawód" może się znaleźć wszystko: najemnik, gwardia, agent specjalny, etc.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Giotto Nero
avatar


avatar
VI rok

PisanieTemat: Re: Zapisy do ficzka   Czw Lut 16, 2017 1:48 am

Imiona: Giotto Salvatore
Nazwisko: Nero
Pseudonim: Shadow (świat magów) / Marchewka (Enzo)
Wiek: 29 lat
Rasa: Człowiek
Płeć: Mężczyzna
Zawód: Mag / Polityk / Lider Klanu / Wędkarz (to najczęściej)
Organizacja/Klan: Mare Calmo

Miejsce Zamieszkania: Willa w Los Angeles
Rodzina:
- Brat: Enzo Nero
- Daleki kuzyn: Marco Serafino
- Dziadek: Egidio Nero (nie żyje)
- Ojciec: Salvatore Nero (nie żyje)
- Matka: Felicia Nero (nie żyje)

Część Opisowa

Wygląd/Znaki Szczególne: Brett Dalton
Na 190 centymetrów jego wzrostu, przypada 90 kilogramów wagi, które są doskonale wyrzeźbionymi mięśniami dzięki treningowi. Ciemne oczy koloru brązowego, trzy tatuaże – TRIBAL, który zakrywa lewą połowę jego ciała, krzyż na prawym przedramieniu po wewnętrznej stronie i literkę N na brzuchu, mniej więcej na środku. Posiada wiele blizn po starciach z różnymi potworami, między innymi wielką szramę, która przechodzi przez środek jego klatki piersiowej. Posiada również mniejszą bliznę na szyi, która przechodzi obok tchawicy i kończy się na prawym obojczyku.

Charakter: Shadowy, wiesz o co biega.

Historia:
Dwadzieścia dziewięć lat temu, w słonecznym Palermo na Sycylii, przyszedł na świat pierwszy z dwójki synów państwa Salvatore i Felicji Nero – Giotto, który imię odziedziczył po swoim dalekim, znanym z klanowych legend, przodku. Jako najstarszy syn lidera klanu Mare Calmo, już od najmłodszych lat był traktowany dosyć szczególnie i jego los został przypieczętowany już w chwili wydania pierwszego niemowlęcego krzyku. Zgodnie z tradycją klanu Mare Calmo, najstarszy syn obecnego lidera, staje się jego następcą. Wraz z wolą przodków, Giotto już jako małe dziecko przygotowywany był do przejęcia sterów w kalifornijskim klanie.
W wieku czterech lat mały Giotto został przygarnięty pod skrzydła jednego z najlepszych multimistrzów sztuk walki, który po rozmowie z ojcem chłopca, postanowił nauczyć przyszłego lidera klanu wszystkiego czego potrafi – zaczęło się od karate i judo. Pomimo swego młodego wieku od początku było czuć w nim krew rodu Nero, który słynął z wielkich pokładów magicznych, oraz ze szkolenia znakomitych wojowników, którzy walkę i dowodzenie mieli we krwi. Będąc zaledwie sześcioletnim dzieckiem, potrafił podporządkować sobie resztę rówieśników, z którymi trenował, czy też bawił się, ukazując tym samym swoje wielkie umiejętności przywódcze i charyzmę.
Wraz z przyjściem na świat drugiego syna państwa Nero, chłopak jeszcze bardziej przykładał się do wszystkich zajęć, chcąc dać jasno do zrozumienia, że jest najodpowiedniejszym kandydatem do przejęcia schedy po Salvatore Nero. Pomimo tego, że nie traktował Enzo jak rywala, to jednak myśl posiadania brata, który jest drugi w kolejności po nim do przejęcia władzy w klanie, była budulcem i wielką motywacją, która pchała Nero do przekraczania wszelakich granic – nie tylko ciała ale i duszy.
Pomimo ciężkich i wykańczających treningów sztuk walki, Nero chciał ćwiczyć jeszcze więcej, dzięki czemu zaczął poznawać również inne dyscypliny sportowe: wushu, taekwondo, aikido czy brazylijskie jiu jitsu. Podporządkował całe swoje życie pod etykę pracy oraz ciągłe samodoskonalenie się. Dzięki temu obudził w sobie wielkie pokłady magiczne już w wieku dziesięciu lat, czerpiąc energię z własnej niezłomności i mocnej osobowości. Mała liczba przeżytych wiosen na karku nie przeszkadzała mu w tym, by stawać się coraz lepszym oraz by pokonywać starszych czy też silniejszych od siebie konkurentów do pasów. Traktował ich tylko jako kolejne poprzeczki, które trzeba po prostu przeskoczyć i skupiać się na dalszych celach.
Gdy młodszy brat trochę podrósł, Giotto wziął go pod swoje skrzydła i nauczył podstawowych zasad treningu oraz trenowali wspólnie sztuki walki. Enzo miał dużo większy potencjał niż uznawany do tej pory za geniusza brunet, co jednak nie zrobiło zbytniego wrażenia na starszym z synów Felicji. Cieszył się, że jego brat od samego początku uznawał Giotto za prawowitego, przyszłego lidera klanu i nie zamierzał z nim konkurować w żaden sposób. Dzięki temu braterska więź zrodziła również prawdziwą, szczerą przyjaźń i od tej pory obaj szkolili się tylko po to, by nawzajem się uzupełniać. Podczas gdy Enzo szkolił się w boju, Giotto mając ten etap nauki za sobą, uczył się całej historii magii, a także zasad panujących we wszystkich wymiarach. Nie zmienia to jednak faktu, że często bracia trenowali ze sobą, chcąc sprawdzać efekty swoich ćwiczeń,
Jako nastolatek Giotto wziął udział w kilku mniejszych misjach u boku swego ojca, czy też ważniejszych członków klanu, którzy pomagali mu przystosowywać się do warunków panujących w każdym z poszczególnych wymiarów. Zasmakował też wtedy prawdziwego życia, poznając na przykład miasto Los Angeles od tej bardziej celebryckiej strony – mecze Lakersów, wieczory spędzane w pubach na bilardzie, czy też inne przyjemności, z których Giotto dosyć często korzystał.
Przyszedł również czas na wykonanie pierwszej samodzielnej misji, z której Giotto otrzymał wynik celujący. Jego solowym zadaniem było pokonanie garstki demonów, okupujących jeden z opuszczonych magazynów. Starszy z braci Nero nie dość, że wrócił z zadania bez żadnego zadrapania, to jeszcze pokrzyżował plany współpracującej z nimi organizacji przestępczej, działającej na terenie Los Angeles. Momentem przełomu w jego życiu była jednak wspólna misja z Enzo…
Pełnoletni Giotto wziął ze sobą na misję piętnastoletniego, młodszego brata, dla którego było to pierwsze oficjalne zadanie dla organizacji Mare Calmo. Obaj pomimo braku większego doświadczenia pokazali, że nie bez powodu są uznawani za przyszłość klanu. Wykonali zadanie w stu procentach, co było tym bardziej imponujące, gdyż zadanie należało do tych bardzo trudnych. Mieli zapolować na żądnego krwi demona, który terroryzował jeden z okolicznych regionów, nie pozostawiając po sobie żadnych śladów. Nastolatkowie dali radę pokonać potwora, a sam Giotto przekonał się co do intencji Enzo, gdy ten chciał poświęcić własne życie, byleby tylko następca klanu Mare Calmo uszedł cało z tego ciężkiego zadania. Wtedy też starszy brat przekonał się, że Enzo jest jego najbardziej lojalnym przyjacielem, a przy okazji, pierwszym, który w razie potrzeby go zastąpi. Od tego czasu Enzo jest jedyną osobą, której Giotto bezgranicznie ufa.
Moment najsmutniejszy, a zarazem przełomowy w życiu starszego z synów Salvatore była śmierć schorowanej matki, która od dawna była pogodzona ze swoim losem. Chciała jednak dożyć osiemnastych urodzin swojego młodszego syna, czego nie dała rady zrobić. To wydarzenie zmieniło obu młodych mężczyzn, którzy przeszli wtedy prawdziwy test charakteru. Strata matki bolała, jednakże nie dali po sobie tego poznać – oboje skupili się na rozwoju swoich magii i pozostałych umiejętności, wspierając siebie i ojca w tych trudnych chwilach.
Kilka miesięcy później Salvatore również umarł – został brutalnie zamordowany przez nieznanych sprawców, którzy sponiewierali również ciało lidera Mare Calmo, wypalając na nim słowo „zemsta” w języku demonów na jego klatce piersiowej. Był to oczywiście znak, że według demonów było to wyrównanie jakichś rachunków, o których młodzi bracia Nero nie wiedzieli. Niemniej jednak wydarzenie to miało ogromny wpływ na nich, Giotto rzucił studia i z miejsca stał się nowym liderem klanu Mare Calmo, a Enzo obrał za życiowy cel znalezienie morderców ojca. Tak oto w wieku dwudziestu jeden lat Giotto stał się głównodowodzącym klanu z Los Angeles, a Enzo stał się jego nieformalną prawą ręką.
Kilka tygodni później młodszy z braci Nero wyruszył w podróż, chcąc odnaleźć morderców ojca, co zlecił mu sam Giotto. Sam lider klanu postanowił najpierw poukładać wszystkie sprawy wewnątrz organizacji. Niecały miesiąc później on również zaczął śledztwo, w którym pomógł mu jeden ze starych przyjaciół jego ojca oraz dziadka. Szef Mare Calmo udał się bezpośrednio do najemnika, jedynego demona, który jest godny zaufania – przynajmniej według zapewnień dziadka i ojca. Demon bez chwili wahania przekazał wszystkie istotne informacje oraz zobligował się do nauczenia Giotto język demonów. Później nawet przyłączył się do poszukiwań, będąc wielkim wsparciem dla młodego lidera.
Zemsta dokonała się około rok później. Wspólnie zaplanowany atak razem z Enzo, przy wsparciu logistycznym tajemniczego demona przyniósł oczekiwany skutek – mordercy Salvatore zostali zgładzeni. Wtedy też Giotto otrzymał przydomek Shadow, który głośnym echem odbił się nie tylko w wymiarze ludzkim, ale dotarł również do samego Khana Wielkiego.
To jednak nie był koniec problemów Giotto. Jak się później okazało młody lider miał problem z odnalezieniem się w nowej roli, do której był przygotowywany całe życie. Rola klanu Mare Calmo w świecie magii drastycznie zmalała, Enzo wyruszył w samotną podróż chcąc odnaleźć siebie, a Giotto został sam ze wszystkimi problemami. Rozwój innych klanów przyczynił się do wielu rozłamów – dawni członkowie klanu przeszli do „konkurencji”, nieliczni zostali tylko przy niedoświadczonym liderze.

Umiejętności

Nazwa Magii: Moc Przodków (szeroko pojęte moce psychiczne)

Specjalne Zdolności:
- Zwiększona przyswajalność magii;
- Wielka charyzma, która czyni go zarówno świetnym liderem, dowódcą, jak i kluczową dla pewnych wydarzeń postacią;
- Niezłomność;
- Adaptacja do warunków pozostałych wymiarów.

Zdolności Bitewne:
- Najwyższe pasy w karate tradycyjnym, taekwondo, wushu, aikido, brazylijskim jiu jitsu i krav madze;
- Zwiększony refleks;
- Zwiększona szybkość (reakcji, osiąganie większych prędkości oraz przyspieszenie);
- Zahartowane ciało;
- Doskonale posługuje się bronią białą;
- Świetna praca nóg;
- Przeszedł kurs posługiwania się bronią;
- Wielkie doświadczenie;
- Analityczny i strategiczny umysł;
- Doskonała znajomość słabych i mocnych stron przeciwników.

Pozostałe Zdolności:
- Świetnie gra w bilard i darts (mistrz gier barowych);
- Wie jak przyrządzić kilka podstawowych drinków;
- Świetny wędkarz (w przyszłości chce poprowadzić w TV program "Na Rybę... albo flaszkę")
- Dobrze gra w koszykówkę i piłkę nożną;
- Jest doskonałym aktorem;
- Ma bardzo dobre oko, chodzi tu głównie o celność;
- Potrafi się posługiwać dosyć dobrze sprzętem elektronicznym (komputery, smartfony, etc);
- Posługuje się następującymi językami: basic, angielski, włoski i demonów;
- Dobrze obchodzi się z dziećmi;
- Dobrze pływa;
- Świetnie prowadzi samochody i motocykle.

Pozostałe

Ekwipunek: Pistolet P226 w kaburze, portfel, marchewka, telefon komórkowy, zegarek.
Ciekawostki:
- Jego ulubiony kolor to czarny (wł. Nero = czarny);
- Uwielbia włoską kuchnie;
- Miłośnik bilarda, darts, ujeżdżania byków, piłki nożnej i koszykówki;
- Uwielbia słodycze i słone przekąski;
- Jest śpiochem;
- Uprawia Tai-chi;
- Dużo i często medytuje;
- Jest malarskim antytalentem (potrafi narysować jedynie patyczaki);
- Ma bardzo niski głos;
- Nie potrafi zbyt dobrze gotować (tylko podstawowe rzeczy);
- Ma bardzo delikatną i gładką skórę;
- Z wykształcenia jest politologiem (ukończył University of California);
- Uwielbia pikantne jedzenie;
- Chciałby kiedyś zamieszkać w Hiszpanii;
- Lubi jeździć na desce snowboardowej, ale robił to tylko kilka razy w życiu;
- Jest fanem drużyn: FC Barcelona i Los Angeles Lakers;
- Czasami sparuje z młodszym bratem;
- Jeździ czarną Yamahą R6 i Nissanem Skyline GTR R-34, które znajdują się w garażu jego willi;
- Lubi wędkować, ale nie praktykuje tego zbyt często, przez brak spokoju i wolnego czasu;
- Uważa, że jego brat zostanie najpotężniejszym magiem we wszystkich wymiarach.

Strona Konfliktu: Neutralność
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Zapisy do ficzka
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» London Eye
» Zapisy
» Zapisy
» Impreza u Starka - zapisy
» ~Zapisy [4/5]~

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Dyrekcja :: Wolna Magia :: Tiara Przydziału-