CalendarCalendar  IndeksIndeks  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  GrupyGrupy  FAQFAQ  

Share | 
 

  R. Jules Nox

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
avatar
avatar
Zwracaj się do mnie : Rycerz z lśniącą gitarą

Cytat : Cytat

Punkty doświadczenia : 200

Punkty życia : 90

391

Czystość krwi : połkrwi 1/4wila

Sakiewka : 109

Gif : https://redcdn.net/hpimg15/pics/281861ONEDIRECTIONNiallHoran3.png

Różdżka : 11 cali, Lipa,włos jednorozca


Ravenclaw

PisanieTemat: R. Jules Nox    Wto Lis 08, 2016 7:50 pm

Imię i Nazwisko:  Jules Nox
Rok/Stanowisko: V Hogwart Krukon prefekt
Genetyka i Zdolności: 1/4 Willa ATRYBUTY:UWODZENIE
Ilość fasolek: 391
Fasolki otrzymane za:

Kreowanie postaci:
- Napisanie Karty Postaci = 40 f
- Zapisanie się do Klubu Prostej Kreski i Klubu Magii Nut=10 f
- Nowa KP -5 f
- Prowadzenie Notatnika=1f
- pisanie sów z Katherine Cullen =3 f
- pisanie sowy z Anne= 1
-
Sesje Fabularne:
- Sesja z Julie ławki=10f
-kawiarnia-niemen - Kath i Jules 10f
-Koniec roku w Hogwart- 15 f
- Hogwart Express- Przedział dla prefektów -  5 f
-Astronomia 7 f - lekcja powtórki dodatkowa praca na temat pierścieni Saturna
Mocny Nędzny -3f
- zaklęcia - dodatkowa praca odnośnie zaklęcia Proteanius co robiłem/am nie tak?-15f
- OPCM Zadowalający-14 f
-Eliksiry+17 fasolek
ONMS nie odbyło się 20f
-Dziedziniec sesja kródka 10f
-
Techniczne:
- Poprawne uzupełnienie wszystkich pól w profilu =4 f
- Loteria Listopadowa =10 f
- loterię świąteczną -15 f
- udział w loterii świątecznej 10
- udział w loterii grudniowej (45 nagroda + 10 za udział)55 f
- Plebiscyt Sylwestrowy 2016r 50f
- Loteria styczniowa 10 f
-Wymyślenie zaklęcia 20f
-Loteria Marzec/Kwiecień -10f
-Loteria maj -10f
-Loteria czerwiec -10f
-Loteria lipiec/sierpień -10f
-Loteria wrzesień -10f
-Loteria urodzinowa -15f
-Loteria Listopadowa -10f
-Zaproszenie na forum-  Katherine Esme Cullen-6 f
-Szczęśliwego Nowego Roku! 96
-Loteria Luty-10f
-czekoladowy zając który zawiera 50 fasolek
-Dementorowe otwarcie nowe forum-25 fasolek+10
- wywiązywanie się ze swoich obowiązków prefekta - 10 PD (co aktywny miesiąc fabularny)
- 10 fasolek Będzie to jednak obowiązywało, kiedy zaczną się dyżury prefektów! za wrzesień i październik,
-
-
ZAJECIA I LEKCJE:
- Astronomia
-Zaklęcia  zaklęcie Proteanius
- zaklęcie Locomotor Mortis OPCM
-EliksirySkładniki i tworzenie własnych wywarów
-ONMS nie odbyło się
-
-
EVENT:
-Martwy tryton na brzegu +10 PD, +25 fasolek (aktywność, ale brak większych działań)

-Fasolki zabrane za:
Episkey,Inflatus,Orbis,Homenum Revelio,Bombarda Maxima,
Cistem Aperio,Carpe Retractum,Billowio, Oppugno,Conjunctivus
Opanowane zaklęcia:

Zaklęcia użytkowe:
Bombarda Maxima-zaklęcie powodujące dużą eksplozję przedmiotu wskazanego różdżką.
Carpe Retractum- rzuca magiczny, przypominający lasso, świetlny sznur na dane obiekty i przyciąga je do rzucającego zaklęcie (lub odwrotnie).
Czas działania: przez krótki moment (góra 2 posty).
Cistem Aperio-zaklęcie zdolne otworzyć dobrze zabezpieczone skrzynie, bagażniki i pudełka za pomocą strumienia białego światła
Inflatus  - zaklęcie do nadmuchiwania magicznych stworzeń.
Czas działania: stworzenia wracają do swojej formy po jakimś czasie (1 sesja)
Zaklęcia uzdrawiające:
Ferula- zaklęcie opatrujące uszkodzenia ciała (bandażujące złamania, itp.)
Episkey - zaklęcie uzdrawiające niewielkie uszkodzenia ciała np. złamany nos lub skaleczenia
Zaklęcia Transmutacyjne:
Billowio-zaklęcie, które zamienia wybraną osobę w śnieżnego bałwana, jednak nie na długo.
Czas działania: przez 40 minut (5 postów).
Zaklęcia ofensywne/pojedynek:
Conjunctivus- oślepia ofiarę, na którą rzucono zaklęcie.  Działa dobrze także na stworzenia gruboskóre, takie jak smoki czy też olbrzymy. Kilkakrotnie użyte na jednym czarodzieju może doprowadzić do utraty wzroku.
Czas działania: przez kilkanaście minut (2 posty).
Drętwota-zaklęcie pojedynkowe znane także jako zaklęcie oszołamiające lub oszołomienie powodujące - w zależności od okoliczności użycia - utratę przytomności lub zatrzymanie poruszających się obiektów.
Czas działania: przestaje samo działać po upływie trzydziestu minut lub po użyciu przeciwzaklęcia (przez 4-7 posty).
Przeciwzaklęcie: Rennervate, Enervate.
Oppugno - zaklęcie, które kieruje obiekt lub osoby do ataku na ofiarę. Klątwa ta powoduje kontrole wyczarowanych stworzeń do ataku na cel.
Czas działania: przez pół godziny (5-6 postów).
Orbis- zaklęcie to atakuje ciało specjalną mocą opanowującą, jest to niezwykle silny urok na stworzenia magiczne. Służy do pętania przeciwnika świetlistymi promieniami.
Czas działania: przez jakiś czas (około 3 posty)
Zaklęcia obronne/ ochronne:
Homenum Revelio- - zaklęcie, który wykrywa obecność ludzi w najbliższym otoczeniu. Zaklęcie wskazuje na ciało poprzez znacznik, którego przyczyna pojawiania się jest jeszcze nieznana. Rzucony może być wyczuty przez wykrywanego jako coś „spadającego” na niego lub na nią
Protego -  zaklęcie obronne, wyczarowujące niewidzialną tarczę chroniącą przed urokami i zaklęciami; nie chroni przed zaklęciami pradawnymi i niewybaczalnymi, a także przed częścią zaklęć czarnomagicznych i białomagicznych.
Czas działania: jako bariera magiczna działa przez kilka minut (2 posty).

Opanowane eliksiry:
Eliksir Wiggenowy-eliksir regenerujący zdrowie. Nawet mała buteleczka po wypiciu leczy ciężkie rany. Tylko naprawdę doświadczeni w warzeniu eliksirów czarodzieje powinni brać się za przygotowanie mocniejszej wersji tego wywaru.
Składniki:
sok z chorbotka, śluz gumochłona,fiolka krwi salamandry
2 kły chropianka, mięta pieprzowa, róg jednorożca
mandragora, woda miodowa,tojad
Sposób przyrządzenia:
Do gotującej się wody dodaj dziesięć kropli wody miodowej, a po dziesięciu minutach dwie krople krwi salamandry. Mieszaj w przeciwnym kierunku do ruchu wskazówek zegara, aż wywar przybierze kolor czerwony. Dodaj dwa kły chropianka i odstaw wywar na trzy godziny w chłodne miejsce. Po tym czasie dodaj do kociołka śluz gumochłona. Twój eliksir powinien przybrać kolor zgniłej zieleni. Postaw kociołek nad palnikiem i pilnuj, aby temperatura mikstury nie przekroczyła 326° Kelwina (56° Celsjusza). Dodaj mięte pieprzową oraz sok z chorbotka, a gdy eliksir stanie się zielony, dodaj sproszkowany róg jednorożca. Po dwóch godzinach włóż wysuszoną mandragorę i mieszaj brązowy płyn przez trzy minuty. Zwiększ temperaturę do 363° Kelwina (90° Celsjusza) i dodaj świeżo zerwane kwiaty tojadu.


Oceny z egzaminów:
Zielarstwo - Wybitny
ONMS - Wybitny
Eliksiry - Zadowalający
Zaklęcia i Uroki - Powyżej Oczekiwań
OPCM - Powyżej Oczekiwań
Historia Magii - Nędzny
Astronomia - Zadowalający
Mugoloznawstwo - Zadowalający

Wymyślone eliksiry:

Wymyślone zaklęcia:

Nagrody dodatkowe i inne:
tajne pomieszczenie
Zaczarowany Kompas(wskazuje drogę najbardziej korzystną dla danego czarodzieja)


Ostatnio zmieniony przez Jules Nox dnia Pon Wrz 03, 2018 6:29 pm, w całości zmieniany 99 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://magiclullaby.forumpl.net/t2216-jules-nox-uczen http://magiclullaby.forumpl.net/t2223-jules-nox-uczen http://magiclullaby.forumpl.net/t2224-skrytka-1312#36373 http://magiclullaby.forumpl.net/t2225-bestia-i-blue#36374 http://magiclullaby.forumpl.net/t2252-notatnik-krukona-i-takie-inne#36798
avatar
avatar
Zwracaj się do mnie : Rycerz z lśniącą gitarą

Cytat : Cytat

Punkty doświadczenia : 200

Punkty życia : 90

391

Czystość krwi : połkrwi 1/4wila

Sakiewka : 109

Gif : https://redcdn.net/hpimg15/pics/281861ONEDIRECTIONNiallHoran3.png

Różdżka : 11 cali, Lipa,włos jednorozca


Ravenclaw

PisanieTemat: Re: R. Jules Nox    Pią Sty 13, 2017 5:42 pm

Plebiscyt Sylwestrowy 2016r.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://magiclullaby.forumpl.net/t2216-jules-nox-uczen http://magiclullaby.forumpl.net/t2223-jules-nox-uczen http://magiclullaby.forumpl.net/t2224-skrytka-1312#36373 http://magiclullaby.forumpl.net/t2225-bestia-i-blue#36374 http://magiclullaby.forumpl.net/t2252-notatnik-krukona-i-takie-inne#36798
avatar
avatar
Zwracaj się do mnie : Rycerz z lśniącą gitarą

Cytat : Cytat

Punkty doświadczenia : 200

Punkty życia : 90

391

Czystość krwi : połkrwi 1/4wila

Sakiewka : 109

Gif : https://redcdn.net/hpimg15/pics/281861ONEDIRECTIONNiallHoran3.png

Różdżka : 11 cali, Lipa,włos jednorozca


Ravenclaw

PisanieTemat: WYZWANIA,ATRYBUTY,ATUTY I SŁABOŚCI    Pią Sie 03, 2018 6:12 pm

ATRYBUTY:
Uwodzenie
Cecha, która sprawia, że postać z krwią wili może wpłynąć lub owinąć sobie wokół palca wybraną osobę. Przy większej ilości osób wymagana jest większa świadomość plusów i minusów wynikających z tej mocy.
Atuty:
-
Słabości:
WYZWNIA:
♢ Pora na przygodę
Weź udział w przynajmniej 5 eventach w których będziesz aktywnie uczestniczył do ich końca. Nagroda: 10 PD, 20 fasolek.
-Martwy tryton na brzegu aktywność

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://magiclullaby.forumpl.net/t2216-jules-nox-uczen http://magiclullaby.forumpl.net/t2223-jules-nox-uczen http://magiclullaby.forumpl.net/t2224-skrytka-1312#36373 http://magiclullaby.forumpl.net/t2225-bestia-i-blue#36374 http://magiclullaby.forumpl.net/t2252-notatnik-krukona-i-takie-inne#36798
Sponsored content


PisanieTemat: Re: R. Jules Nox    

Powrót do góry Go down
 
R. Jules Nox
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Magic Lullaby :: Biblioteka :: Kroniki :: Uczniowie :: Jules Nox-
Skocz do: