Zapraszamy serdecznie do przyłączenia się do przygody!


CalendarCalendar  IndeksIndeks  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  GrupyGrupy  FAQFAQ  

Share | 
 

 Jules Nox

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Jules Nox
avatar


avatar
V rok

PisanieTemat: Jules Nox    Wto Lis 08, 2016 7:50 pm

Imię i Nazwisko:  Jules Nox
Rok/Stanowisko: IV Hogwart Krukon
Genetyka i Zdolności: Willa
Ilość fasolek: 113
Fasolki otrzymane za:
- Napisanie Karty Postaci = 40 f
- Zapisanie się do Klubu Prostej Kreski i Klubu Magii Nut=10 f
- Poprawne uzupełnienie wszystkich pól w profilu =4 f
- Loteria Listopadowa =10 f
- Sesja z Julie ławki=10f
- Prowadzenie Notatnika=1f
- loterię świąteczną -15 f
- udział w loterii świątecznej 10
- udział w loterii grudniowej (45 nagroda + 10 za udział)55 f
- Plebiscyt Sylwestrowy 2016r 50f
- Loteria styczniowa 10 f
-Wymyślenie zaklęcia 20f
-Loteria Marzec/Kwiecień -10f
-Loteria maj -10f
-Koniec roku w Hogwart- 15 f
-Loteria czerwiec -10f
-Loteria lipiec/sierpień -10f
- Nowa KP -5f
-Loteria wrzesień -10f
-Loteria urodzinowa -15f

Fasolki zabrane za:
Episkey.Homenum Revelio.Cistem Aperio.Billowio.Oppugno.
Conjunctivus.Inflatus.Bombarda Maxima.Orbis.Carpe Retractum.
Opanowane zaklęcia:

Zaklęcia użytkowe:
Bombarda Maxima-zaklęcie powodujące dużą eksplozję przedmiotu wskazanego różdżką.
Carpe Retractum- rzuca magiczny, przypominający lasso, świetlny sznur na dane obiekty i przyciąga je do rzucającego zaklęcie (lub odwrotnie).
Czas działania: przez krótki moment (góra 2 posty).
Cistem Aperio-zaklęcie zdolne otworzyć dobrze zabezpieczone skrzynie, bagażniki i pudełka za pomocą strumienia białego światła
Inflatus  - zaklęcie do nadmuchiwania magicznych stworzeń.
Czas działania: stworzenia wracają do swojej formy po jakimś czasie (1 sesja)
Zaklęcia uzdrawiające:
Ferula- zaklęcie opatrujące uszkodzenia ciała (bandażujące złamania, itp.)
Episkey - zaklęcie uzdrawiające niewielkie uszkodzenia ciała np. złamany nos lub skaleczenia
Zaklęcia Transmutacyjne:
Billowio-zaklęcie, które zamienia wybraną osobę w śnieżnego bałwana, jednak nie na długo.
Czas działania: przez 40 minut (5 postów).
Zaklęcia ofensywne/pojedynek:
Conjunctivus- oślepia ofiarę, na którą rzucono zaklęcie.  Działa dobrze także na stworzenia gruboskóre, takie jak smoki czy też olbrzymy. Kilkakrotnie użyte na jednym czarodzieju może doprowadzić do utraty wzroku.
Czas działania: przez kilkanaście minut (2 posty).
Drętwota-zaklęcie pojedynkowe znane także jako zaklęcie oszołamiające lub oszołomienie powodujące - w zależności od okoliczności użycia - utratę przytomności lub zatrzymanie poruszających się obiektów.
Czas działania: przestaje samo działać po upływie trzydziestu minut lub po użyciu przeciwzaklęcia (przez 4-7 posty).
Przeciwzaklęcie: Rennervate, Enervate.
Oppugno - zaklęcie, które kieruje obiekt lub osoby do ataku na ofiarę. Klątwa ta powoduje kontrole wyczarowanych stworzeń do ataku na cel.
Czas działania: przez pół godziny (5-6 postów).
Orbis- zaklęcie to atakuje ciało specjalną mocą opanowującą, jest to niezwykle silny urok na stworzenia magiczne. Służy do pętania przeciwnika świetlistymi promieniami.
Czas działania: przez jakiś czas (około 3 posty)
Zaklęcia obronne/ ochronne:
Homenum Revelio- - zaklęcie, który wykrywa obecność ludzi w najbliższym otoczeniu. Zaklęcie wskazuje na ciało poprzez znacznik, którego przyczyna pojawiania się jest jeszcze nieznana. Rzucony może być wyczuty przez wykrywanego jako coś „spadającego” na niego lub na nią
Protego -  zaklęcie obronne, wyczarowujące niewidzialną tarczę chroniącą przed urokami i zaklęciami; nie chroni przed zaklęciami pradawnymi i niewybaczalnymi, a także przed częścią zaklęć czarnomagicznych i białomagicznych.
Czas działania: jako bariera magiczna działa przez kilka minut (2 posty).

Opanowane eliksiry:
Eliksir Wiggenowy-eliksir regenerujący zdrowie. Nawet mała buteleczka po wypiciu leczy ciężkie rany. Tylko naprawdę doświadczeni w warzeniu eliksirów czarodzieje powinni brać się za przygotowanie mocniejszej wersji tego wywaru.

Oceny z egzaminów:

Wymyślone eliksiry:

Wymyślone zaklęcia:

Nagrody dodatkowe i inne:
tajne pomieszczenie
Zaczarowany Kompas(wskazuje drogę najbardziej korzystną dla danego czarodzieja)


Ostatnio zmieniony przez Jules Nox dnia Sob Wrz 30, 2017 4:35 pm, w całości zmieniany 28 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Jules Nox
avatar


avatar
V rok

PisanieTemat: Re: Jules Nox    Pią Sty 13, 2017 5:42 pm

Plebiscyt Sylwestrowy 2016r.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Jules Nox
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Biblioteka :: Rzeczy Znalezione :: Rozwój Postaci -