Zapraszamy serdecznie do przyłączenia się do przygody!


CalendarCalendar  IndeksIndeks  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  GrupyGrupy  FAQFAQ  

Share | 
 

 P.M.S.

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Pomona Sprout
avatar


avatar
Niosący naukę

PisanieTemat: P.M.S.   Pią Wrz 02, 2016 10:58 pm

IMIĘ I NAZWISKO: Pomona Magnolia Sprout
STANOWISKO: Opiekunka Hufflepuffu, nauczycielka Zielarstwa w Hogwarcie
GENETYKA I ZDOLNOŚCI: ~~~


ILOŚĆ FASOLEK: 27


Fasolki otrzymane za:
 

Fasolki zabrane za:
 

Przywileje i inne nagrody:
 




OPANOWANE ZAKLĘCIA


ZAKLĘCIA TRANSMUTACYJNE

Antrospis -  transmutacja mniejszych części roślin w jakieś małe obiekty, takie jak guziki, spinki, kamienie. Wszystko zależy od tego, co czarodziej sobie wyobraża.
Auditio - zaklęcie zwiększające znacznie słuch czarującego, pozwala usłyszeć bicie serca każdej, żyjącej osoby z okolicy kilku metrów oraz inne, normalnie niesłyszalne dźwięki.
Avis - zaklęcie, które wyczarowuje małe stado ptaków z końca różdżki. Nie są to jednak prawdziwe zwierzęta, a jedynie widma. Im czarodziej lepiej opanuje zaklęcie, tym bardziej będą one bardziej realnie wyglądać.
Aperacjum - zaklęcie ujawnia niewidzialny tusz. Nie dotyczy to jednak przedmiotów na które zostały nałożone szczególnie silne zaklęcia ochronne. 
Bąblogłowy - zaklęcie tworzące wokół głowy bańkę powietrza. Przydatne pod wodą.
Bespridusz - transmutacja grubszych małych rzeczy  w cieńsze. Na przykład książki, piłki, torby, etc. Dzięki temu można łatwiej coś schować. 
Billowio - zaklęcie, które zamienia wybraną osobę w śnieżnego bałwana, jednak nie na długo.
Bracchium Emendo - powoduje zanik kości w wybranej przez czarodzieja części ciała. Nie sprawia to bólu, jednakże bywa niezwykle kłopotliwe. Jego skutków można się pozbyć jedynie za pomocą Szkiele-Wzro.
Baubillious - zaklęcie, której uwalnia jasny, żółty, biały piorun. To może być potencjalnie szkodliwe dla każdego, w kogo uderzy.
Butterflio - zaklęcie, które wyczarowuje stado motyli, które otaczają tego, kto je przywołał.  
Caught - zaklęcie, które przemienia najbliższe obiekty w łańcuchy w których zostaje zamknięty przeciwnik.  Nie pozwalają się mu poruszyć. 
Cauldieve - zaklęcie, które zmienia kociołek w sitko, sprawiając że jego zawartość  „wypływa” z tysiąca małych dziurek. 
Colovaria - zaklęcie, które zmienia kolor danego obiektu. Na człowieka działa w taki sposób, że całe ciało zostaje pokryte wybraną barwą.
Combiacro - zaklęcie, które pozwala zamienić jedno zwierzę w drugie tej samej wielkości. Im jednak bardziej skomplikowane stworzenie, tym trudniej jest je zmienić. 
Densaugeo - wydłuża przednie zęby, zarówno u zwierząt, jak i ludzi. 
Draconifors - przekształca posążki smoka w małe, żywe, latające smoki, którymi można przez krótki czas kierować.
Ducklifors - przekształca magiczne stworzenie w gumową kaczkę, która później wybucha i wtedy zwierze wraca do swojej pierwotnej postaci - jest jednak zdezorientowane. 
Duro - zaklęcie, które zamienia przedmioty w kamień.
Engorgio - zaklęcie powiększające dane przedmioty.
Epoximise - zaklęcie, które łączy dwa obiekty razem.
Evanesco -  zaklęcie, które sprawia, że jakiś przedmiot, ożywiony lub nieożywiony, znika. Poprawne rzucenie zaklęcia staje się coraz trudniejsze wraz z większą złożonością zwierzęcia lub rzeczy, która ma zniknąć. Tego zaklęcia nie można stosować na ludziach.
Fumus Species - rzucone na dym sprawia, że na chwilę formuje się w zamierzony przez rzucającego obraz, przedmiot, zwierzę etc. Bardzo szybko się rozmywa, jak to zwykle dym.
Igitur Evanesink - zaklęcie pozwala na usunięcie tuszu z kartki w postaci kleksów, bez uszkadzania notatek, które kleksy zalały, lub po prostu pojedynczych słów, czy liter. Działa tylko na atrament!
Incarcifors - zamienia dany przedmiot w klatkę i pozwala na uwięzienie w niej magicznego stworzenia, czy też czarodzieja.
Melofors - zaklęcie, które zamieszcza na głowie magicznego stworzenia dynię, przez którą nic nie widać.
Obscuro - na czyichś oczach pojawia się czarna opaska, przez którą nic nie widać.

ZAKLĘCIA UŻYTKOWE
Bublessi - pod niewielkim ciśnieniem wypuszcza kilkadziesiąt baniek mydlanych z końca różdżki.
Calovest - powoduje natychmiastowe wysuszenie mokrego materiału (jak na przykład ubranie).
Deletrius - usuwa widmo zaklęcia wywołane czarem Prior Incantato.
Dronus - zaklęcie, które wytwarza niepożądany hałas.
Finite - zaklęcie kończące dany urok (dotyczy tylko pojedynczych przypadków).
Flagrate - zaklęcie służące do tworzenia ognistych liter w powietrzu albo oznaczania obiektów danym znakiem.
Flamma Glacius - zaklęcie, które sprawia, że języki płomieni chłodzą i łaskoczą, zamiast parzyć.
Flagrante - zaklina przedmiot tak, że dotknięty przez kogokolwiek rozgrzewa się do ogromnych temperatur.
Herbivicus - zaklęcie, które powoduje szybki wzrost tempa rozwoju roślin i rozkwit kwiatów.
Ignis Interio - zwiększenie temperatury ciała i zwiększona odporność na chłód. Działa na wskazanym różdżką obszarze. Kojące ciepło sprawia również, że mięśnie delikwenta zaczynają lepiej pracować, co wpływa na lepsze oddychanie i motoryczność. Ochrania od wewnątrz, wpływając przy okazji na lepsze funkcjonowanie organizmu. 
Iocus - natychmiastowo odrywa od ubrania wskazanego czarodzieja wszystkie guziki.
Igninu - zaklęcie, które pozwala na wyczarowanie płomieni, które mogą być przechowywane dłoni, bez jej spalania.
Lumos Maxima - ulepszona wersja zaklęcia Lumos. Może spowodować wyczarowanie wielkiej kuli światła, która oderwie się od różdżki i będzie wisieć w powietrzu.
Mobiliarbus - zaklęcie używane do lewitacji roślin i drzew. Przypomina Wingardium Leviosa, ale jest zdecydowanie efektywniejsze, jeśli chodzi o florę. Nie ma też żadnych większych ograniczeń.
Nox Maxima - zaklęcie powodujące całkowitą ciemność. Jest przeciwzaklęciem Lumos Maxima.
Olfato -  zmienia przykry zapach w jakiś przyjemniejszy do zniesienia (np. kwiatów, kobiecych perfum) w zależności od upodobań rzucającego. Zmianę odczuwają jednak wszyscy, nie tylko on.
Pakuj - powoduje składanie przedmiotów (na przykład prania) i od razu pakuje je do wskazanego pojemnika/miski/kartonu.
Santareh - wywołuje potężną burzę.
Waterdesso - zaklęcie przypomina Aquamenti, ale jego siła jest znacznie potężniejsza. Z różdżki bowiem wylatuje duża fala, zdolna całkowicie zatopić dane pomieszczenie.

ZAKLĘCIA OCHRONNE:
Prostassia - zaklęcie powoduje wzmocnienie różdżki na parę godzin, czyniąc ją praktycznie niezniszczalną.
Repello Muggletum - urok, który  odpycha mugoli z danego obszaru.
Waulimor - zaklęcie, które nakłada na dany teren niewidzialną linię, którą jeśli przekroczy jakiś intruz, uruchomi  głośny alarm. 

ZAKLĘCIA OFENSYWNE:
Eripitus - zaklęcie, które sprawia, że na ciele przeciwnika pojawiają się maleńkie kolce, które wybuchają.  
Gaudium Etiam - sprawia, że ofiara nie może przestać się śmiać do takiego stopnia, iż ją to obezwładnia. 
Orbis - zaklęcie to atakuje ciało specjalną mocą opanowującą, jest to niezwykle silny urok na stworzenia magiczne. Służy do pętania przeciwnika świetlistymi promieniami.

ZAKLĘCIA DEFENSYWNE:
Aequs - zaklęcie o działaniu silnie uspokajającym. Powoduje u przeciwnika obojętność i apatię. Czarodziej odczuwa niechęć do dalszej walki, najczęściej pada bezwładnie na ziemie, w pełni świadomy swojego stanu. Jest przeciwzaklęciem dla Impetus. 
Ponduturo - zaklęcie powodujące, że nogi stają się tak ciężkie, że uniemożliwione jest nawet chodzenie.
Protego -  zaklęcie obronne, wyczarowujące niewidzialną tarczę chroniącą przed urokami i zaklęciami; nie chroni przed zaklęciami pradawnymi i niewybaczalnymi, a także przed częścią zaklęć czarnomagicznych i białomagicznych.
Protego Persona - zaklęcie tarczy, które można rzucić na pojedynczą jednostkę i która otacza ją silną barierą magiczną, jaką mogą przełamać jedynie silne zaklęcia ofensywne lub czarnomagiczne. Nie działa na niewybaczalne. Wadą zaklęcia jest to, że jest również swoistą klatką, nie można więc zza niej rzucać czarów ani się z niej wydostać.

ZAKLĘCIA UZDRAWIAJĄCE
Anapneo - zaklęcie, które udrożnia drogi oddechowe. Można go użyć np. w przypadku zadławienia.
Alius Cretum - sprawia, że poparzenia i większość magicznych wysypek znika.
Cogulio - zwiększa krzepliwość krwi. Zaklęcie koagulujące.
Ferula- zaklęcie opatrujące uszkodzenia ciała (bandażujące złamania, itp.).
Tergeo - zaklęcie czyszczące, zwane też oczyszczającym. Usuwa takie substancje jak krew, kurz, tłuszcz oraz pewnie kilka innych. Bardzo przydatne w przypadku oczyszczenia jakieś rany. 



OPANOWANE ELIKSIRY


ELIKSIRY KLASYCZNE
Eliksir Powój - eliksir zapewnia odporność na kwas. Bardzo przydatny w walce z potworami z trującymi wydzielinami. Zmniejsza również ryzyko innych obrażeń.
Eliksir Uzdrawiający - eliksir, który leczy wszelkiego rodzaju skaleczenia i siniaki, nieważne jakiej wielkości czy głębokości by one nie były.
Wywar Dla Spetryfikowanych - ożywia osoby, które zostały spetryfikowane przez stworzenie lub zaklęcie.

ELIKSIRY TRANSMUTACYJNE
Eliksir Brzydoty - eliksir, który czasowo sprawia, że dana osoba staje się brzydsza. Wiąże się to z chwilowym powstaniem defektów urody (znamiona, blizny, siwizna, przesuszone włosy, opuchlizna, przebarwienia na skórze). Stosowany na przedmiotach powoduje ich uszkodzenia (metal rdzewieje, drewno próchnieje, kwiaty więdną i tym podobne). 
Eliksir Skurczający - eliksir, który powoduje kurczenie różnych przedmiotów. Nie należy dawać dzieciom do zabawy, nie kłaść w pobliżu cennych rzeczy, a mężczyźni używający eliksiru powinni założyć fartuch, by uchronić część ciała, która znajduje się poniżej pasa.

ELIKSIRY MENTALNE
Eliksir Anaserrmo - pozwala przez pewien czas zrozumieć mowę danej bestii, której część dodało się do eliksiru (UWAGA! Działa tylko na bestie inteligentne!).
Woda Księżycowa  - poprawia zdolność koncentracji oraz szybkość i swobodę przyswajania wiedzy, jednak nie jest to silny eliksir, działa jedynie na zasadzie stymulującego leku. Przed rozpoczęciem rytuału tworzenia należy spalić w szklanym naczyniu gałązki waleriany.

ELIKSIRY ZDROWOTNE
Eliksir Trzeźwości - podany od razu budzi daną osobę ze snu lub stanu nieprzytomności, dodając mały zastrzyk adrenaliny. Nadużywany podczas tortur.
Enelya Aldarion - natychmiast usuwa skutki upojenia alkoholowego i przywraca trzeźwość bez kaca.
Napój Leczący Czyraki - ten eliksir bardzo skutecznie leczy czyraki, nawet te wywołane zaklęciem. Za jego pomocą można pozbyć się także krost, pokrzywki i innych przypadłości. Jest bardzo silny.
Wywar Z Mniszka Lekarskiego - eliksir dobry na grypę i bóle brzucha.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
P.M.S.
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Biblioteka :: Rzeczy Znalezione :: Rozwój Postaci -