Zapraszamy serdecznie do przyłączenia się do przygody!


CalendarCalendar  IndeksIndeks  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  GrupyGrupy  FAQFAQ  

Share | 
 

 Lucjusz A. Malfoy

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Lucjusz Malfoy
avatar


avatar
Strona cienia

PisanieTemat: Lucjusz A. Malfoy   Pon Lip 11, 2016 4:05 pm

Lucjusz Abraxas Malfoy


DEPARTAMENT MIĘDZYNARODOWEJ WSPÓŁPRACY CZARODZIEJÓW


Ilość fasolek: 286

MAGIA BEZRÓŻDŻKOWA

Bonusy:
 

Oceny z egzaminów:
 

Fasolki otrzymane za:
 

Fasolki wydane na:
 



_________________
What is heaven for? Is it a prison we can't break free?


Ostatnio zmieniony przez Lucjusz Malfoy dnia Sob Paź 01, 2016 8:25 am, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Lucjusz Malfoy
avatar


avatar
Strona cienia

PisanieTemat: Re: Lucjusz A. Malfoy   Czw Wrz 29, 2016 1:20 pm


OPANOWANE CZARY


NIEWYBACZALNE

CRUCIATUS (30%) 
- używany jest najczęściej przez czarnoksiężników do torturowania ofiar, ponieważ wysyła falę paraliżującej energii, która sprawia niewyobrażalny ból przeciwnikowi, jednak nie uśmierca.
Czas działania: w zależności od mocy magicznej danego czarodzieja. Jest to regulowane przez ilość procentów jaką posiada:
→ 30% - 40% - kilka minut
→ 50% - 60% - ok. 30 min.
→ 70% - 80% - ok. 40 min.
→ 90% - 1h
→ 100% - ponad 1h + możliwe nieodwracalne skutki
Przeciwzaklęcie: najprawdopodobniej nie istnieje.

IMPERIUS (30%) 
- zaklęcie sprawia, że ofiara nie posiada zdolności samodzielnego myślenia, a jedynie wykonuje rozkazy rzucającego zaklęcie. Istnieje jednak możliwość przezwyciężenia zaklęcia. Wymaga to jednak silnej woli i samoświadomości.
Czas działania: w zależności od mocy magicznej danego czarodzieja. Jest to regulowane przez ilość procentów jaką posiada.
→ 30% - 40% - kilkanaście minut
→ 50% - 60% - 1h
→ 70% - 80% - kilka godzin
→ 90% - cały dzień
→ 100% - czas nieokreślony (zaklęcie przestaje działać w zależności od woli ofiary)
Przeciwzaklęcie: nieznane.

AVADA KEDAVRA (30%)
- najgroźniejsze zaklęcie z Zaklęć Niewybaczalnych; powoduje natychmiastową śmierć. Nie pozostawia żadnych śladów na ciele ofiary.
Wymagania: poniżej 70% nie zadziała, jedynie ewentualnie wywoła krwotok z nosa albo jakieś mniejsze czy większe obrażenia ciała.
Przeciwzaklęcie: nie istnieje.


CZARNOMAGICZNE

ACIDUM
- z końca różdżki wytryskuje żrący kwas, który powoduje stały uszczerbek na zdrowiu, jeśli dotknie skóry lub dostanie się do organizmu. Oczywiście jest możliwość leczenia za pomocą wywaru z gumochłonów, ale jest ono skuteczne jedynie przy niewielkich poparzeniach.
(I stopień trudności)

CURABITUR EXPRIME
- na czaszkę osoby, na którą zostało rzucone zaklęcie, napiera wysokie ciśnienie powodując niesamowity ból. Może doprowadzić do śmierci, lub trwałego uszczerbku na zdrowiu. Im lepiej się je wyćwiczy, tym lepsze efekty. Pod pewnymi względami przypomina klątwę Cruciatus. 
Czas działania: kilkanaście minut
(I stopień trudności)

FERVIDUS
- sprawia, że krew w żyłach ofiary zaczyna się robić coraz cieplejsza, gęstnieje i może się nawet zagotować. Siła zaklęcia zależna jest od woli rzucającego, może nim torturować poprzez wycieńczanie ofiary albo gotującą się krwią może zabić kogoś od środka niszcząc przy tym narządy wewnętrzne tej ofiary. 
Przeciwzaklęcie: Algarum Frigi.
(III stopień trudności)

FYSALLIADANOS
- zaklęcie, które zatrzymuje zdolności oddychania i wywołuje realne uczucie duszenia – prowadzi do śmierci. 
Czas działania: jeśli zaklęcie będzie utrzymane i nikt nie użyje przeciwzaklęcia, ofiara umiera (około 4 posty)
Przeciwzaklęcie: Finite
(III stopień trudności)

OBLIVIATE
- zaklęcie usuwające i przy okazji modyfikujące pamięć danej osoby.
Przeciwzaklęcie: Albedo
(II stopień trudności)


TRANSMUTACYJNE

EVANESCO
- zaklęcie, które sprawia, że jakiś przedmiot, ożywiony lub nieożywiony, znika. Poprawne rzucenie zaklęcia staje się coraz trudniejsze wraz z większą złożonością zwierzęcia lub rzeczy, która ma zniknąć. Tego zaklęcia nie można stosować na ludziach.
OBSCURO
- na czyichś oczach pojawia się czarna opaska, przez którą nic nie widać.

OFENSYWNE

ANTHISI FOTIA 
- przed czarodziejem pojawia się wysoka, potężna fala ognia, która sunie przez parę metrów, zanim opadnie i rozpryśnie się – jednak to, co podpaliła po drodze, nadal się pali. 
Czas działania: 10 min. lub do przeciwzaklęcia
Przeciwzaklęcie: silniejsze zaklęcia wodne

CONJUNCTIVITIS
- oślepia ofiarę, na którą rzucono zaklęcie.  Działa dobrze także na stworzenia gruboskóre, takie jak smoki czy też olbrzymy. Kilkakrotnie użyte na jednym czarodzieju może doprowadzić do utraty wzroku.
Czas działania: kilkanaście minut


DEFENSYWNE

AEQUS
- zaklęcie o działaniu silnie uspokajającym. Powoduje u przeciwnika obojętność i apatię. Czarodziej odczuwa niechęć do dalszej walki, najczęściej pada bezwładnie na ziemie, w pełni świadomy swojego stanu. Jest przeciwzaklęciem dla Impetus. 
Czas działania: kilka godzin

IMMOBULUS
- spowalnia/zamraża ofiarę (kiedy rzucamy zaklęcie, gdy jest ona w powietrzu - nie spada).
Czas działania: kilka godzin


UŻYTKOWE

CISTEM APERIO
- zaklęcie zdolne otworzyć dobrze zabezpieczone skrzynie, bagażniki i pudełka za pomocą strumienia białego światła.
FINITE INCANTATEM
- zaklęcie, które neutralizuje działanie innych zaklęć. Może być używane pojedynczo lub też na danym obszarze, by ściągnąć jakieś większe uroki. Wymaga to jednak od danego czarodzieja większego nakładu mocy.

OCHRONNE

MIMETES VULNUS
-  ulepszone zaklęcie maskujące, które upodobania wskazany fragment zranionej skóry do nienaruszonej faktury reszty, jaka znajduje się naokoło. Zaklęcie jest o tyle mocne, że poza ukrywaniem siniaków, krwiaków, otarć, ran ciętych i innych temu podobnych, zasłania także opatrunek, jakim takowe mogą być zabezpieczone do stopnia w którym nawet dotykając danego miejsca nie jest się w stanie wyczuć różnicy. 
Czas działania: 1 dzień

PROTEGO HORRIBILLIS
- najpotężniejsze współczesne zaklęcie ochronne. Potężniejszą tarczę mogą wytworzyć tylko czarodzieje władający magią starożytną. Zaklęcie wyczarowuje tarczę wokół wskazanego terenu, potrafi przetrwać większość zaklęć i uroków czarnomagicznych. Tarcza działa również odpychająco np. na Śmierciożerców. 
Czas działania: dopóki nie zostanie złamane


UZDRAWIAJĄCE

ANAPNEO
- zaklęcie, które udrożnia drogi oddechowe. Można go użyć np. w przypadku zadławienia.
ALIUS CRETUM
- sprawia, że poparzenia i większość magicznych wysypek znikają.

_________________
What is heaven for? Is it a prison we can't break free?


Ostatnio zmieniony przez Lucjusz Malfoy dnia Czw Wrz 29, 2016 2:15 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Lucjusz Malfoy
avatar


avatar
Strona cienia

PisanieTemat: Re: Lucjusz A. Malfoy   Czw Wrz 29, 2016 2:15 pm


OPANOWANE ELIKSIRY



MENTALNE

ELIKSIR LUMENTUS
- osoba, która go wypije, słabiej odczuwa ból oraz dotyk. Im więcej się go wypije, tym większe ma on działanie. Jeśli się go przedawkuje, pojawiają się efekty uboczne takie jak odrętwienie kończyn lub brak czucia w dłoniach.
VERITASERUM
- najsilniejszy eliksir prawdy, znany w świecie czarodziejów. Po jego wypiciu, człowiek odpowiada na wszystkie zadane mu pytania nie tylko całkowicie szczerze, ale jak najbardziej wyczerpująco. Ministerstwo Magii wyznaczyło ścisłe granice, pozwalające na użycie tego eliksiru tylko w niektórych przypadkach. Nie zawsze zasady te są stosowane. Uwarzenie go trwa przez pełny cykl księżyca i bardzo trudno zdobyć składniki. Ponadto samo przyrządzenie nie należy do najłatwiejszych. Wystarczą trzy krople mikstury, by zmusić każdego do ujawnienia swoich najgłębszych sekretów. Prawidłowo uwarzony, powinien być bezbarwny i bezwonny, więc praktycznie nie sposób go wykryć.

CZARNOMAGICZNE

ELIKSIR MĘCZEŃSKIEJ ŚMIERCI
- u osoby która spożyła eliksir po dziesięciu minutach występują drgawki. Przez następne 2 godziny drgawki stopniowo rosną, a następnie występują mdłości i odpadają palce u nóg i rąk. Następuje wykrwawienie ofiary która kona w straszliwych mękach.

ZDROWOTNE

ELIKSIR WIGGENOWY
- eliksir regenerujący zdrowie. Nawet mała buteleczka po wypiciu leczy ciężkie rany. Tylko naprawdę doświadczeni w warzeniu eliksirów czarodzieje powinni brać się za przygotowanie mocniejszej wersji tego wywaru.
SKŁASNIKI: pół litra soku z chorbotka, 2 krople śluzu gumochłona, 7 kłów chropianka, płat kory drzewa wiggen, porcja śluzu z żądeł żądlibąka, gałązka mięty, fiolka soku z wybuchającej jagody, duszona mandragora, kropla wody miodowej, porcja śluzu mózgu leniwca, kropla księżycowej rosy, kropla krwi salamandry, 10 kręgosłupów skorpeny, róg jednorożca, cały tojad, garść płatków ciemiernika.
CZAS WARZENIA: od  60 do 120 minut, zależy od stopnia zaawansowania i mocy eliksiru .

_________________
What is heaven for? Is it a prison we can't break free?
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sponsored content



PisanieTemat: Re: Lucjusz A. Malfoy   

Powrót do góry Go down
 
Lucjusz A. Malfoy
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Lucjusz A. Malfoy
» Lucjusz Malfoy
» Lucjusz Malfoy
» Lucjusz Malfoy
» Lucjusz Malfoy [dorosły]

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Biblioteka :: Rzeczy Znalezione :: Rozwój Postaci -