Share
Go down

Amelia Wright

on Pią Lip 08, 2016 9:34 pm
Imię i Nazwisko:  Amelia Catherine Wright
Rok/Stanowisko: V rok
Genetyka i Zdolności: -

Ilość fasolek: 79

Fasolki otrzymane za:
- za rok - 50 fasolek
- 100 fasolek za zabicie Kathleen Wright
- 4 fasolki za uzupełniony profil
- 10 fasolek za lekcję Astronomii
- Podsumowanie dla wszystkich postaci za rok 1977/1978 - 40 fasolek
- Podróżowanie do Hogwartu - 5 fasolek
Fasolki zabrane za:
- 13 fasolek za lekcje zaklęć
Zaklęcia (- 143)

Wykupione progi:
Zaklęcia Użytkowe I, II, III (150 PD)
Eliksiry Klasyczne I (25 PD)

Opanowane zaklęcia:
Alohomora próg V:
Zaklęcie otwierające zamki i skrzynie.
Tarantellegra próg V:
Zaklęcie zmuszające przeciwnika do niekontrolowanych pląsów nóg.
Wingardium Leviosa próg V:
Zaklęcie, które wprawia dany przedmiot w lewitację, tzn. sprawia, że dany przedmiot lata.
Reparo próg VI:
Zaklęcie reperujące uszkodzone przedmioty.
Skurge próg VI:
Zaklęcie, które powoduje zniknięcie ektoplazmy z różnych przedmiotów, miejsc i osób. Może też posłużyć jako atak na różnego rodzaju zjawy i poltergeisty.
Diffindo próg V:
Zaklęcie, które rozcina/ucina różne rzeczy, na przykład sznury.
Relashio próg VI:
Zaklęcie, które zmusza dany obiekt do uwolnienia czarodzieja lub też odpycha kogoś od drugiej osoby.
Tergeo próg IV:
Zaklęcie czyszczące. Usuwa takie substancje jak krew, kurz, tłuszcz oraz pewnie kilka innych.
Bombarda próg V:
Zaklęcie niszczące zamki w drzwiach, ściany i tym podobne przesuwające obiekty.
Accio próg V:
Zaklęcie przywołujące rozmaite przedmioty. Należy się jednak bardzo skupić na swoim celu. Warto też wiedzieć, gdzie dany przedmiot się znajduje. Nie da się nim przywoływać żywych istot - jeśli nie licząc prymitywnych stworzeń, takich jak gumochłony. Nie działa także na budynki. Coraz częściej stosowane są przeciwzaklęcia na Accio na różnych przedmiotach.
Reducto próg VI:
Zaklęcie używane między innymi do niszczenia różnych przedmiotów (także oszołamiania ludzi).
Petrificus Totalus próg VI:
Zaklęcie, które powoduje zamrożenie i pełne porażenie ciała przeciwnika, sprawiając, że nie ma on możliwości, by wykonać ruch, czy nawet coś powiedzieć.
Lumos próg IV:
Powoduje, że na końcu różdżki zapala się światło o zasięgu ok. trzech metrów.
Nox próg IV:
Przeciwzaklęcie Lumos; powoduje zgaśnięcie  światła na końcu różdżki powstałego w związku użyciem zaklęcia oświetlającego Lumos.
Expelliarmus próg VII:
Zaklęcie rozbrajające, które wytrąca z ręki przeciwnika to, co trzyma w tym czasie. Daje to automatyczną przewagę nad przeciwnikiem.
Drętwota próg VI:
Zaklęcie pojedynkowe znane także jako zaklęcie oszołamiające lub oszołamiacz powodujące - w zależności od okoliczności użycia - utratę przytomności lub zatrzymanie poruszających się obiektów.
Immobulus próg VII:
Spowalnia/zamraża ofiarę (kiedy rzucamy zaklęcie, gdy jest ona w powietrzu - nie spada).
Riddiculus próg V:
Zaklęcie obronne pozwalające nałożyć lub zmienić bogina w coś śmiesznego.
Fumos próg V:
Z jego pomocą można wyczarować chmurę podobną do zasłony dymnej.
Protego:
Zaklęcie tarczy; nie chroni przed zaklęciami pradawnymi i niewybaczalnymi.

Opanowane eliksiry: [wpisujemy eliksiry, które opanowaliśmy na lekcjach, lub też wykupiliśmy za fasolki]

Oceny z egzaminów: [tę kategorię uzupełniamy już na koniec roku, znając swoje wyniki]

Wymyślone eliksiry: [tutaj wypisujemy eliksiry, które wymyśliliśmy]
Wymyślone zaklęcia: [tutaj wpisujemy zaklęcia, które wymyśliliśmy]
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach