Zapraszamy serdecznie do przyłączenia się do przygody!


CalendarCalendar  IndeksIndeks  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  GrupyGrupy  FAQFAQ  

Share | 
 

 Poradnik do Rzutu Kością

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Mistrz Gry
avatar


avatar

PisanieTemat: Poradnik do Rzutu Kością    Sro Paź 21, 2015 1:58 pm

Oto krótki i mam nadzieje jasny tutorial jak działa moduł rzucania kośćmi na naszym forum:


1. Aby przejść do widoku modułu należy wcisnąć przycisk [ODPOWIEDŹ] znajdujący się pod oknem szybkiej odpowiedzi.


2. Otworzy się wtedy nowe okno umożliwiające napisanie wiadomości i dodanie do niej różnych dodatków, jak np Ankieta albo właśnie Rzut kośćmi. Moduł znajduje się poniżej ramki przygotowanej na treść, ale aby dokonać rzutu należy pamiętać, że w ramce musi znajdować się jakiś tekst! Albo post albo chociażby jedno słowo - jeśli ten wymóg nie zostanie spełniony post się nie wyśle.


3. Moduł rzutu kośćmi:


Rodzaj kości -> w tej części wybieramy jakiego rodzaju kością rzucamy. Rodzajami stałymi są: Pojedynek, Lekcja, Quidditch, Jasnowidztwo i Teleportacja. Każda nadprogramowa kość jest dodawana przez Administracje z wyjaśnieniem jak i kiedy jej używać, najczęściej na czas loterii, konkursu, specjalnej dodatkowej lekcji lub kursu.
Ilość kości -> w tej kratce przygotowanej na treść wpisujemy cyfrą ilość kości, jaką chcemy użyć w jednym rzucie.
Ilość rzutów kośćmi -> przyciskając plusika [+] otwiera się drugi pasek o nazwie: "Rzuć kością #2" i jest on drugim rzutem, który również należny wypełnić tak, jak jego poprzednika - np. w przypadku, gdy postać rzuca drugie zaklęcie, albo podejmuje podczas lekcji dwie próby w jednym poście. Moduł pozwala na rzucenie w taki sposób dowolną ilość razy.

4. Wyniki:

- Pojedynek -> wyniki na tej kości to cyfry od 1 do 6. Aby dobrze rozumieć ich działanie należy zapoznać się z Systemem Magicznej obrony i Ataku.
W tym rzucie używamy zawsze dwóch kości! Pierwsza robi za celność, a druga za siłę zaklęcia/uderzenia. Wyjątkiem są uniki fizyczne, na które można rzucić jedną kością.

______________________________

- Lekcja -> są dostępne jedynie dwa wyniki:
*
*
Tego rodzaju kości postacie używają podczas lekcji, by określić czy udała im się próba wykonania polecenia zadanego przez nauczyciela.
W tym rzucie używamy zawsze jednej kości!

______________________________

- Quidditch -> są dostępne cztery wyniki:
*
*
*
*
Tego rodzaju kość postacie używają podczas treningów Quidditcha: próbując wrzucić kafla do bramki, odbić tłuczka, złapać znicza albo wykonać manewr mający przeszkodzić innemu graczowi.
W tym rzucie używamy zawsze jednej kości!

______________________________

- Jasnowidztwo -> są dostępne cztery wyniki:
*
*
*
*
Tego rodzaju kość postaci używają podczas próby przewidzenia przyszłości.
W tym rzucie używamy zawsze jednej kości! I jest to kość tylko dla osób posiadających genetykę Jasnowidza.

______________________________

- Teleportacja -> dostępnych jest pięć wyników:
*
*
*
*
*
Tego rodzaju kości postacie używają podczas próby teleportacji do innego miejsca.
W tym rzucie używamy zawsze jednej kości!

Dodatkowe / Okresowe:

- Nauka teleportacji -> dostępne są cztery wyniki:
*
*
*
*
Tego rodzaju kości postacie używają podczas prób teleportowania się podczas zajęć Kursu Teleportacji.
W tym rzucie używamy zawsze jednej kości!
Jest ona w użyciu tylko graczy zapisanych na kurs Teleportacji, którzy pracują na zajęciach oraz (ewentualnie) gracze posiadający specjalizacje z teleportacji.


______________________________
______________________________

Dla przećwiczenia tego został stworzony specjalny temat:
http://magiclullaby.forumpl.net/t1198-rzuc-sobie-koscia

_________________
Sowa Specjalna & Prośby do MG & Kącik przy kominku

“I enjoy talking to you. Your mind appeals to me. It resembles my own mind except that you happen to be insane.”
— George Orwell, 1984

Chcesz napisać prośbę do konkretnego Mistrza Gry na Prywatną Wiadomość? Użyj odpowiedniego określenia.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Poradnik do Rzutu Kością
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Stanowisko strzeleckie i rzucania nożami oraz oszczepem
» Pokemon Light Platinum
» Poradnik do Wikipedii
» Rzuty kością MG
» [Poradnik] Blokowanie denerwujących reklam w przeglądarce i na Androidzie

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Biblioteka :: Księga Praw Magicznych :: Pierwsze Kroki -