Zapraszamy serdecznie do przyłączenia się do przygody!


CalendarCalendar  IndeksIndeks  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  GrupyGrupy  FAQFAQ  

Share | 
 

 Moduł rzutu kością - poradnik

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Mistrz Gry
avatar


avatar

PisanieTemat: Moduł rzutu kością - poradnik   Sro Paź 21, 2015 1:58 pm

Oto krótki i mam nadzieje jasny tutorial jak działa moduł rzucania kośćmi na naszym forum:


1. Aby przejść do widoku modułu należy wcisnąć przycisk [ODPOWIEDŹ] znajdujący się pod oknem szybkiej odpowiedzi.


2. Otworzy się wtedy nowe okno umożliwiające napisanie wiadomości i dodanie do niej różnych dodatków, jak np Ankieta albo właśnie Rzut kośćmi. Moduł znajduje się poniżej ramki przygotowanej na treść, ale aby dokonać rzutu należy pamiętać, że w ramce musi znajdować się jakiś tekst! Albo post albo chociażby jedno słowo - jeśli ten wymóg nie zostanie spełniony post się nie wyśle.


3. Moduł rzutu kośćmi:


Rodzaj kości -> w tej części wybieramy jakiego rodzaju kością rzucamy. Rodzajami stałymi są: Pojedynek, Lekcja, Quidditch, Jasnowidztwo i Teleportacja. Każda nadprogramowa kość jest dodawana przez Administracje z wyjaśnieniem jak i kiedy jej używać, najczęściej na czas loterii, konkursu, specjalnej dodatkowej lekcji lub kursu.
Ilość kości -> w tej kratce przygotowanej na treść wpisujemy cyfrą ilość kości, jaką chcemy użyć w jednym rzucie.
Ilość rzutów kośćmi -> przyciskając plusika [+] otwiera się drugi pasek o nazwie: "Rzuć kością #2" i jest on drugim rzutem, który również należny wypełnić tak, jak jego poprzednika - np. w przypadku, gdy postać rzuca drugie zaklęcie, albo podejmuje podczas lekcji dwie próby w jednym poście. Moduł pozwala na rzucenie w taki sposób dowolną ilość razy.

4. Wyniki:

- Pojedynek -> wyniki na tej kości to cyfry od 1 do 6. Aby dobrze rozumieć ich działanie należy zapoznać się z Systemem Magicznej obrony i Ataku.
W tym rzucie używamy zawsze dwóch kości! Pierwsza robi za celność, a druga za siłę zaklęcia/uderzenia. Wyjątkiem są uniki fizyczne, na które można rzucić jedną kością.

______________________________

- Lekcja -> są dostępne jedynie dwa wyniki:
*
*
Tego rodzaju kości postacie używają podczas lekcji, by określić czy udała im się próba wykonania polecenia zadanego przez nauczyciela.
W tym rzucie używamy zawsze jednej kości!

______________________________

- Quidditch -> są dostępne cztery wyniki:
*
*
*
*
Tego rodzaju kość postacie używają podczas treningów Quidditcha: próbując wrzucić kafla do bramki, odbić tłuczka, złapać znicza albo wykonać manewr mający przeszkodzić innemu graczowi.
W tym rzucie używamy zawsze jednej kości!

______________________________

- Jasnowidztwo -> są dostępne cztery wyniki:
*
*
*
*
Tego rodzaju kość postaci używają podczas próby przewidzenia przyszłości.
W tym rzucie używamy zawsze jednej kości! I jest to kość tylko dla osób posiadających genetykę Jasnowidza.

______________________________

- Teleportacja -> dostępnych jest pięć wyników:
*
*
*
*
*
Tego rodzaju kości postacie używają podczas próby teleportacji do innego miejsca.
W tym rzucie używamy zawsze jednej kości!

Dodatkowe / Okresowe:

- Nauka teleportacji -> dostępne są cztery wyniki:
*
*
*
*
Tego rodzaju kości postacie używają podczas prób teleportowania się podczas zajęć Kursu Teleportacji.
W tym rzucie używamy zawsze jednej kości!
Jest ona w użyciu tylko graczy zapisanych na kurs Teleportacji, którzy pracują na zajęciach oraz (ewentualnie) gracze posiadający specjalizacje z teleportacji.


______________________________
______________________________

Dla przećwiczenia tego został stworzony specjalny temat:
http://magiclullaby.forumpl.net/t1198-rzuc-sobie-koscia

_________________
Sowa Specjalna & Prośby do MG & Kącik przy kominku

“I enjoy talking to you. Your mind appeals to me. It resembles my own mind except that you happen to be insane.”
— George Orwell, 1984

Chcesz napisać prośbę do konkretnego Mistrza Gry na Prywatną Wiadomość? Użyj odpowiedniego określenia.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Moduł rzutu kością - poradnik
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Moduł rzutu kością - poradnik
» Stanowisko strzeleckie i rzucania nożami oraz oszczepem
» Pokemon Light Platinum
» Wikipedia - poradnik [do edycji]
» Rzuty kością MG

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Biblioteka :: Księga Praw Magicznych :: Mechanika Gry -