Zapraszamy serdecznie do przyłączenia się do przygody!


CalendarCalendar  IndeksIndeks  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  GrupyGrupy  FAQFAQ  

Share | 
 

 Enzo Nero

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Enzo Nero
avatar


avatar
VI rok

PisanieTemat: Enzo Nero   Pią Cze 12, 2015 4:50 pm

Imię i Nazwisko:  Enzo Nero
Rok/Stanowisko: Uczeń V roku.
Genetyka i Zdolności:

Ilość fasolek: 36 fasolek
Fasolki otrzymane za:
Spoiler:
 

Fasolki zabrane za:
Spoiler:
 

Opanowane zaklęcia:

Rok I

Alohomora - Zaklęcie otwierające zamki.
Lumos - Zaklęcie, które powoduje zapalenie się niebieskiego światła o zasięgu ok. trzech metrów.
Locomotor Mortis - Zaklęcie zwierające, czy też paraliżujące nogi.
Nox - Przeciwzaklęcie Lumos; powoduje zgaśnięcie  światła na końcu różdżki powstałego w związku użyciem zaklęcia oświetlającego Lumos.
Petrificus Totalus - Zaklęcie, które powoduje zamrożenie i pełne porażenie ciała przeciwnika, sprawiając, że nie ma on możliwości, by wykonać ruch, czy nawet coś powiedzieć.
Flipendo - Zaklęcie, które jest podobne do Depulso. Działa tak samo, tylko to zaklęcie rani przeciwnika. Służy także do przesuwania przedmiotów.
Mimblewimble - Zaklęcie noszące nazwę Czaru Związanego Języka, zazwyczaj używane w pojedynkach. Sprawia ono, że przeciwnik nie może poprawnie rzucić zaklęcia.
Verdillious - Zaklęcie, które sprawia że z końca różdżki wydobywa się zielone światło złożone z iskier i dymu atakujące wroga.
Colloportus - Zaklęcie, które służy do zamykania zamków drzwi, okien itd.
Incendio - Zaklęcie, którym wyczarowuje się ogień.
Tarantellegra - Zaklęcie zmuszające przeciwnika do niekontrolowanych pląsów nóg.
Wingardium Leviosa - Zaklęcie, które wprawia dany przedmiot w lewitację, tzn. sprawia, że dany przedmiot lata.
Lacarnum Inflamarae - Zaklęcie powoduje, że z końca różdżki wystrzeliwuje mały promień.
Periculum - Zaklęcie pozwalające wysłać snopy czerwonych iskier z różdżki czarodzieja. Iskry w wyglądzie przypominają fajerwerki i mają szeroki zasięg.

Rok II

Expelliarmus - Zaklęcie rozbrajające, które wytrąca różdżkę z ręki przeciwnika, dając czarodziejowi automatyczną przewagę nad nim.
Arania Exumai - Zaklęcie wywołujące duży ból u pająków.
Drętwota - Zaklęcie pojedynkowe znane także jako zaklęcie oszołamiające lub oszołamiacz powodujące - w zależności od okoliczności użycia - utratę przytomności lub zatrzymanie poruszających się obiektów.
Enervate - Zaklęcie przywracające przytomność.
Densaugeo - Wydłuża przednie zęby, zarówno u zwierząt, jak i ludzi.
Immobulus - Spowalnia/zamraża ofiarę (kiedy rzucamy zaklęcie, gdy jest ona w powietrzu - nie spada).
Lumos Solem - Zaklęcie rozświetlające, dzięki któremu można wyczarować na końcu różdżki wiązkę światła. Prawdopodobnie jest gorąca i jasna tak samo jak słońce.
Mucus Ad Nauseam - Sprawia, że ofiara dostaje silnego kataru i przeziębienia.
Reparo - Zaklęcie reperujące uszkodzone przedmioty.
Spongify - Zaklęcie, które zmiękcza docelowy obszar lub obiekt. Staje się on gumowaty i skoczny.
Skurge - Zaklęcie, które powoduje zniknięcie ektoplazmy z różnych przedmiotów, miejsc i osób. Może też posłużyć jako atak na różnego rodzaju zjawy i poltergeisty.
Rictusempra - Nazywane także zaklęciem zniewalającej łaskotki; powoduje silny skurcz mięśni w miejscu trafienia, a tym samym łaskotki. Czasem prowadzi też do oszołomienia.
Finite Icantatem - Zaklęcie, które neutralizuje działanie innych zaklęć. Może być używane pojedynczo lub też na danym obszarze, by ściągnąć jakieś większe uroki. Wymaga to jednak od danego czarodzieja większego nakładu mocy.
Diffindo - Zaklęcie, które rozcina/ucina różne rzeczy, na przykład sznury.
Locomotor - Proste zaklęcie służące do przenoszenia różnych przedmiotów z miejsca na miejsce.
Chłoszczyść - Zaklęcie domowe, które sprząta, czyści i porządkuje. Można go też używać na ludziach, jednak nie daje to przyjemnego dla celu zaklęcia efektu.

Rok III

Ventus - Przede wszystkim stosuje się do pchania i usuwania przedmiotów z drogi, służy również do wytwarzania podmuchu wiatru, który może być użyty do ataku obiektów.
Fumos - Za jego pomocą można wyczarować chmurę podobną do zasłony dymnej.
Riddiculus - Zaklęcie obronne pozwalające nałożyć lub zmienić bogina w coś śmiesznego.
Lumos Maxima - Ulepszona wersja zaklęcia Lumos. Może spowodować wyczarowanie wielkiej kuli światła, która oderwie się od różdżki i będzie wisieć w powietrzu przez kilka minut.
Nox Maxima - Zaklęcie powodujące całkowitą ciemność. Jest przeciwzaklęciem Lumos Maxima.
Steleus - Zaklęcie, które powoduje, że przeciwnik kicha przez pewien czas. Zaklęcie używane w pojedynku, aby rozproszyć przeciwnika.
Furnunculus - Zaklęcie, które powoduje wytworzenie czyraków na twarzy przeciwnika.
Locomotor Wibbly - Czar uniemożliwia ruch poprzez sprawienie, iż nogi drżą jak galareta.
Relashio - Zaklęcie, które zmusza dany obiekt do uwolnienia czarodzieja lub też odpycha kogoś od drugiej osoby.
Tergeo - Zaklęcie czyszczące. Usuwa takie substancje jak krew, kurz, tłuszcz oraz pewnie kilka innych.
Deprimo - Zaklęcie, które tworzy dziurę w różnych rzeczach, między innymi w drewnie.
Glacius - Zaklęcie zamrażające wodę, gaszące pożary i ochładzające takie stworzenia jak ogniste salamandry.
Titillando - Zaklęcie znane pod nazwą Zniewalającej Łaskotki, podobnie jak Rictusempra. Przybiera formę purpurowych wstęg o kształcie rąk, owijających się wokół celu.
Bombarda - Zaklęcie niszczące zamki w drzwiach, ściany i tym podobne przesuwające obiekty.
Carpe Retractum - Rzuca magiczny, przypominający lasso, świetlny sznur na dane obiekty i przyciąga je do rzucającego zaklęcie (lub odwrotnie).
Butterflio - Zaklęcie, które wyczarowuje stado motyli, które otaczają tego, kto je przywołał.  
Crinus Muto - Zaklęcie, które zmienia kolor i styl włosów rzucającego – może dojść do przypadku, gdy jedna część włosów jest np. różowa, a druga niebieska.
Draconifors - Przekształca posążki smoka w małe, żywe, latające smoki, którymi można przez krótki czas kierować.
Ducklifors - Przekształca magiczne stworzenie w gumową kaczkę, która później wybucha i wtedy zwierze wraca do swojej pierwotnej postaci - jest jednak zdezorientowane.
Engorgio - Zaklęcie powiększające dane przedmioty.
Lapifors - Przekształca posążki królika w małe, żywe króliki, którymi można przez krótki czas kierować. Działa też na salamandry, które kiedy się zamienią w króliki to wybuchają.
Piscifors - Polega na przemienieniu danego obiektu w rybę. Nie trwa to jednak długo i ryba nie jest jadalna, jeśli zaklęcia nie używa zaawansowany adept Transmutacji.
Reducio - Zaklęcie pomniejszające dane przedmioty. Może działać także jako przeciwzaklęcie zaklęcia żarłoczności, powodując przywrócenie pierwotnego rozmiaru danego przedmiotu.
Snufflifors - Transmutuje średniej wielkości przedmioty w wybrane przez czarodzieja małe stworzenie, które nie posiada żadnych magicznych zdolności.

Rok IV

Colloshoo - Zaklęcie przyklejające buty do podłoża.
Depulso - Zaklęcie odpychające głównie przedmioty, będące przeciwieństwem Accio.
Reducto - Zaklęcie używane między innymi do niszczenia różnych przedmiotów (także do oszołamiania ludzi).
Confundus - Zaklęcie służące do zmylenia lub wprowadzenia w błąd czarodzieja, stworzenia lub przedmiotu magicznego.
Prodicto - Urok, który sprawia, że jeśli dana osoba zdradzi sekret rzucającego zaklęcie, na jej twarzy pojawiają się ogromne pryszcze układające się w wybrane przez czarodzieja słowo. Tym zaklęciem można  też „przekląć” pergamin z imionami i z nazwiskami osób, które dzielą z wybranym czarodziejem tajemnicę.  
Avifors - Zaklęcie to powoduje wylatywanie czarnych ptaków z różdżki, które następnie atakują przeciwnika.
Furnes - Zaklęcie, które pokrywa ofiarę futrem.
Accio - Zaklęcie przywołujące rozmaite przedmioty. Należy się jednak bardzo skupić na swoim celu. Warto też wiedzieć, gdzie dany przedmiot się znajduje. Nie da się nim przywoływać żywych istot - jeśli nie licząc prymitywnych stworzeń, takich jak gumochłony. Nie działa także na budynki. Coraz częściej stosowane są przeciwzaklęcia na Accio na różnych przedmiotach.
Ascendio - Zaklęcie polegające na tym, że różdżka z ogromną siłą pociąga rzucającego w górę. Prawdopodobnie te zaklęcie może też pociągnąć w inne strony.
Defodio - Zaklęcie odłamujące część przedmiotu, na który zostało rzucone. Używane jest zazwyczaj podczas drążenia w ziemi czy w kamieniach.
Impervius - Zaklęcie, które rzucone na jakiś przedmiot powoduje, że ten staje się wodoodporny lub umożliwia lepszą widoczność w złych warunkach pogodowych. Chroni także przed oparzeniami rzeczami na które rzucony został urok flagrante.
Mobilicorpus - Zaklęcie używane do lewitacji człowieka, który sam nie jest stanie chodzić albo przeciw jego woli.
Ayean - Mile ogrzewa ciało nawet w wielkie burze śnieżne, co pozwala na to by nie zamarznąć w trudnych warunkach.
Vermordere - Pokrywa czarodzieja niewidzialną osłona przed gryzącymi insektami.
Cauldieve - Zaklęcie, które zmienia kociołek w sitko, sprawiając że jego zawartość  „wypływa” z tysiąca małych dziurek.
Glisseo - Zaklęcie wygładzające (np. powierzchnię schodów).
Librotionem - Zaklęcie, które zamienia daną książkę w inną. Można tego zaklęcia użyć też na pergaminie.  Przydatny czar by nikt nie odkrył właściwej treści.
Orchideus - Zaklęcie tworzące na końcu różdżki wiązkę kwiatów lub zamieniające niektóre magiczne stworzenia w płatki różowych róż.
Pullus - Zaklęcie przemieniające cel w gęś. Źle rzucone może sprawić, że czarodziej, który próbował je rzucić sam zamienia się w gęś.
Repleo - Zaklęcie wypełniające puchar ponownie tym, co było w nim poprzednio, o ile na dnie będzie choć kilka kropel tego, co chce przywrócić.
Steelclaw - Zaklęcie, które transmutuje pazury zwierzęcia w  długie stalowe szpony.

Rok V

Everte Statum - Przydatne zaklęcie pojedynkowe, które wyrzuca ofiarę na daleką odległość.
Protego - Zaklęcie tarczy; nie chroni przed zaklęciami pradawnymi i niewybaczalnymi.
Rennervate - Formuła zaklęcia ożywiającego, budzącego z omdlenia.
Acusdolor - Proste zaklęcie powodujące ostry ból i puchnięcie w jakimś miejscu ciała ofiary; przypomina to użądlenie owada.
Slugulus Eructo - Zaklęcie niewerbalne, które wywołuje plucie ślimakami, lub ich spożywanie. Nie zna się dokładnego przeciwzaklęcia, najprawdopodobniej zaklęcie samo znika po wyrzuceniu z siebie dużej ilości ślimaków.
Somno - Zaklęcie, które sprawia, że nasza ofiara zapada w głęboki sen.
Incarcerous - Urok, który powoduje wypuszczenie z różdżki pędów krępujących ofiarę i ją duszą.
Wzmocnienie - Zaklęcie nakłada na ciało dodatkową, niewidzialną warstwę cząsteczek, która absorbuje większą część ataków fizycznych. Znika po zbyt wielu ich przyjęciu.

Rok VI

Oppugno - Zaklęcie, które kieruje obiekt lub osoby do ataku na ofiarę. Klątwa ta powoduje kontrole wyczarowanych stworzeń do ataku na cel.
Confringo - Zaklęcie służące do stworzenia silnej eksplozji raniącej ludzi stojących w miejscu wybuchu lub niszczeniu zapór np. z kamieni. Zaklęcie jest bardzo niebezpieczne, może być nawet śmiertelne.
Glacius Duo - Wzmocniona wersja zaklęcia Glacius, wykorzystywana w pojedynkach. Zaklęcie te sprawia, że przeciwnik zamienia się w bryłę lodu.
Upiorogacek - Zaklęcie niewerbalne wywołujące lęk i strach, wynalezione przez autorkę Księgi Czarów Mirandę Goshawk.
Expulso - Zaklęcie odrzucające o działaniu odśrodkowym (gdy trafi pomiędzy grupę osób, wszystkie zostają odrzucone) bazujące na zasadzie działania bomby, z tym że nie powoduje większych obrażeń.
Desmaio - Zaklęcie uderzające przeciwnika z dużą siłą.

Rok VII

Obliviate - Zaklęcie usuwające pamięć danej osoby.
Memcium - Zaklęcie, które „wczepia” ofierze fałszywe wspomnienia.
Bombarda Maxima - Zaklęcie powodujące dużą eksplozję przedmiotu wskazanego różdżką. Jest silniejszą wersją zaklęcia Bombarda.
Atmolio - Modyfikuje lub tworzy pewne warunki pogodowe nad daną osobą.
Orbis - Zaklęcie to atakuje ciało specjalną mocą opanowującą, jest to niezwykle silny urok na stworzenia magiczne. Służy do pętania przeciwnika świetlistymi promieniami.
Proteanius - Zaklęcie, które łączy ze sobą identyczne przedmioty, które stają się zależne od siebie nawzajem, czyli w momencie zmienienia czegoś na jednym przedmiocie, na pozostałych pojawia się również identyczna zmiana.Służy do komunikacji – zaklinać można np. monety.
Cistem Aperio - Zaklęcie zdolne otworzyć dobrze zabezpieczone skrzynie, bagażniki i pudełka za pomocą strumienia białego światła.
Siccitatis - Zaklęcie stosowane do wysuszania kałuż  i stawów. Nie jest jednak wystarczająco silne by zadziałało na jeziora, czy morza.


Opanowane eliksiry:

Oceny z egzaminów:

Spoiler:
 

Wymyślone eliksiry:
Wymyślone zaklęcia:
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Enzo Nero
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Enzo Andrea del Verrocchio

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Biblioteka :: Rzeczy Znalezione :: Rozwój Postaci -