Zapraszamy serdecznie do przyłączenia się do przygody!


CalendarCalendar  IndeksIndeks  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  GrupyGrupy  FAQFAQ  

Share | 
 

 Mundungus Fletcher

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Mundungus Fletcher


Strona światła

PisanieTemat: Mundungus Fletcher   Czw Maj 07, 2015 2:15 am

Imię i Nazwisko:  Mundungus Fletcher
Rok/Stanowisko: Złodziej, kieszonkowiec.
Genetyka i Zdolności: Okradanie ludzi.

Ilość fasolek: 166 fasolek

~*~
Fasolki otrzymane za:

$ KREOWANIE POSTACI:

- Karta postaci: 85 fasolek
- Wybitna karta postaci: 20 fasolek
- Zrobienie postaci kanonicznej: 7 fasolek
- Zrobienie postaci męskiej: 7 fasolek
- Zrobienie postaci dorosłej: 7 fasolek
- Bycie członkiem Zakonu Feniksa: 6 fasolek

$ TECHNICZNE:

- Poprawne uzupełnienie wszystkich pól w profilu: 4 fasolki
- Loteria maj/czerwiec: 10 fasolek

$ FABULARNE:

- Pokątna; wtorek, 31 marca 1978: 10 fasolek
- Browary i Gulasze; wtorek, 31 marca 1978: 10 fasolek
- Opuszczony dom; wtorek 31 marca/środa 1 kwietnia 1978: trwa

~*~
Fasolki zabrane za:

~*~
Opanowane zaklęcia:

Zaklęcia Użytkowe:
$ Accio - zaklęcie przywołujące.
$ Alohomora - zaklęcie otwierające.
$ Carpe Retractum - Rzuca magiczny, przypominający lasso, świetlny sznur na dane obiekty i przyciąga je do rzucającego zaklęcie (lub odwrotnie).
$ Bombardo - zaklęcie niszczące (wybuchające? bombowe?) zamki w drzwiach, ściany i tym podobne przesuwające obiekty.
$ Bombarda Maxima -  zaklęcie powodujące dużą eksplozję przedmiotu wskazanego różdżką.
$ Diffindo - Zaklęcie którym rozcina się sznury, worki, żywopłoty, itp.
$ Defodio — zaklęcie odłamujące część przedmiotu, na które zostało rzucone.
$ Finite Incantatem - zaklęcie neutralizujące inne zaklęcia.

Zaklęcia Ochronne:
$ Cave Inimicum - wyczarowuje barierę, która sygnalizuje pojawienie się w okolicy innych osób.
$ Niewidzialności Zaklęcie - zaklęcie o nieznanej inkantacji, które może uczynić przedmioty, na które jest rzucane niewidzialnymi. Aby odwrócić skutki zaklęcia, a jednocześnie go nie przerwać, należy ubrać Okulary Widoczności.

Zaklęcia Ofensywne:
$ Relashio — zaklęcie uwalniające lub odrzucenie kogoś od drugiej osoby.
$ Petrificus Totalus - zaklęcie paraliżujące.
$ Rictusempra - zaklęcie zniewalającej łaskotki; powoduje silny skurcz mięśni w miejscu trafienia, a tym samym łaskotki.

Zaklęcia Defensywne:
$ Expelliarmus - zaklęcie rozbrajające przeciwnika.
$ Impedimenta - Na pewien czas unieruchamia ofiarę.
$ Impervius - Zaklęcie, które nadaje celowi właściwości odpychające (nie można tego dotknąć).
$ Protego - zaklęcie tarczy; nie chroni przed zaklęciami pradawnymi i niewybaczalnymi.
$ Protego Horribilis - Prawdopodobnie najsilniejsze zaklęcie ochronne.

Zaklęcia Uzdrawiające:
$ Episkey - zaklęcie uzdrawiające uszkodzenia ciała np. złamany nos lub skaleczenia.
$ Ferula - zaklęcie opatrujące uszkodzenia ciała (bandażujące złamania, itp.)

~*~
Opanowane eliksiry:
$ Oko Kota - eliksir, który umożliwia widzenie w ciemnościach.
$ Wywar Zamraczający - powoduje, że osoba, która go wypiła jest bardzo lekkomyślna i nie powinno polegać się na jej zdaniu.
$ Eliksir Dobrego Powodzenia - wypicie go daje gwarancję szczęścia na cały dzień. Eliksir ten jest jednak słabszy od Felix Felikis, ale też łatwiejszy do sporządzenia.
$ Eliksir Wiggenowy - eliksir regenerujący zdrowie. Nawet mała buteleczka po wypiciu leczy ciężkie rany. Składniki to śluz gumochłona i kora drzewa Wiggen.

~*~
Oceny z egzaminów: Meh.

~*~
Wymyślone eliksiry:
Wymyślone zaklęcia:
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Mundungus Fletcher
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Biblioteka :: Kroniki :: Rozwój Postaci-