Go down
Emmelina Vance
Szpital św. Munga
Emmelina Vance

Emmelina Vance  Empty Emmelina Vance

Pon Kwi 06, 2015 9:21 pm
Imię i Nazwisko:  Emmelina Vance
Rok/Stanowisko: Uzdrowiciel
Genetyka i Zdolności: Oklumencja
Ilość fasolek:193
Fasolki otrzymane za:
- karta - 10 + 85
- kanon - 7
- członek Zakonu 6
- uzupełnienie profilu - 4
- sesje fabularne - 20 +
- radiowa zgadywanka postaci - + 11 fasoli
- działalność Zakonu Feniksa - misja - +80 fasolek
- event na Ulicy - 30 fasolek
- prezent od administracji za pomoc - 50 fasolek

Fasolki zabrane za:
- 90 za zaklęcia : Haemorrhagia Iturus, Redactum Skullus, Reparifors, Algarum Frigi

Wykupione progi:
Zaklęcia uzdrawiające I, II, III
Zaklęcia użytkowe I i II
Zaklęcia ofensywne I

Opanowane zaklęcia:

- Ferula - zaklęcie opatrujące uszkodzenia ciała (bandażujące złamania, itp.)

- Rennervate —  formuła zaklęcia ożywiającego, budzącego z omdlenia (np. po użyciu zaklęcia oszałamiającego). Zaklęcie to nie działa w przypadku próby wskrzeszenia kogoś.

- Anapneo - zaklęcie, które udrożnia drogi oddechowe. Można go użyć np. w przypadku zadławienia.

- Portus - zaklęcie zmieniające jakąś rzecz w świstoklik.
Czas działania: wybrana rzecz staje się świstoklikiem tylko jednorazowo!

- Aquamenti - zaklęcie wytwarza strumień czystej wody lub innej cieczy tryskający z różdżki.

- Accio - zaklęcie przywołujące rozmaite przedmioty. Należy się jednak bardzo skupić na swoim celu. Warto też wiedzieć, gdzie dany przedmiot się znajduje. Nie da się nim przywoływać żywych istot - jeśli nie licząc prymitywnych stworzeń, takich jak gumochłony. Nie działa także na budynki.

- Alohomora - zaklęcie otwierające zamki i skrzynie. Nie działa jednak na potężniejsze czary zamykające.

- Bombarda Maxima - zaklęcie powodujące dużą eksplozję przedmiotu wskazanego różdżką.

- Carpe Retractum - rzuca magiczny, przypominający lasso, świetlny sznur na dane obiekty i przyciąga je do rzucającego zaklęcie (lub odwrotnie).
Czas działania: przez krótki moment (góra 2 posty).

- Enervate  - zaklęcie przywracające przytomność.

- Finite Incantatem - zaklęcie, które neutralizuje działanie innych zaklęć. Może być używane pojedynczo lub też na danym obszarze, by ściągnąć jakieś większe uroki. Wymaga to jednak od danego czarodzieja większego nakładu mocy.

- Lumos - powoduje, że na końcu różdżki zapala się światło o zasięgu ok. trzech metrów.
Czas działania: aż ktoś nie użyje przeciwzaklęcia.

- Mobilicorpus - zaklęcie używane do lewitacji człowieka, który sam nie jest stanie chodzić albo przeciw jego woli. Często przypomina niewidzialne nosze na których umieszczony jest obiekt czarodzieja.

- Magicus extremos – wzmacnia siłę zaklęć.
Czas działania: dodaje +1 oczko do siły zaklęć na jeden post.

- Prior Incantato -  stosowane na różdżce, wywołuje retrospekcję zaklęć, do rzucenia których posłużyła.

- Specjalis Revelio  – zaklęcie, które pomaga nam się dowiedzieć czy na jakimś przedmiocie ciąży klątwa. Jeśli tak, to przedmiot pod wpływem zaklęcia zaczyna się poruszać i świecić.

- Ventus - przede wszystkim stosuje się do pchania i usuwania przedmiotów z drogi, służy również do wytwarzania podmuchu wiatru, który może być użyty do ataku obiektów.

- Wingardium Leviosa - zaklęcie dzięki któremu rzeczy unoszą się w powietrze.
Czas działania: dopóki dany czarodziej kontroluje lot przedmiotu za pomocą swojej różdżki.

- Drętwota - zaklęcie pojedynkowe znane także jako zaklęcie oszołamiające lub oszołomienie powodujące - w zależności od okoliczności użycia - utratę przytomności lub zatrzymanie poruszających się obiektów.
Czas działania: przestaje samo działać po upływie trzydziestu minut lub po użyciu przeciwzaklęcia (przez 4-7 posty).

- Desmaio- zaklęcie uderzające przeciwnika z dużą siłą.

- Protego -  zaklęcie obronne, wyczarowujące niewidzialną tarczę chroniącą przed urokami i zaklęciami; nie chroni przed zaklęciami pradawnymi i niewybaczalnymi, a także przed częścią zaklęć czarnomagicznych i białomagicznych.
Czas działania: jako bariera magiczna działa przez kilka minut (2 posty).

- Incarcerous- zaklęcie powodujące pojawienie się pęt krępujących ofiarę, które ją duszą.
Czas działania: dopóki ktoś nie użyje przeciwzaklęcia, albo ofiara nie zostanie uduszona.

- Petrificus Totalus - zaklęcie,  które powoduje zamrożenie i pełne porażenie ciała przeciwnika, sprawiając, że nie ma on możliwości, by wykonać ruch, czy nawet coś powiedzieć.
Czas działania: trwa do czasu, aż ktoś nie użyje przeciwzaklęcia, albo nie przeczeka z godziny (przez całą sesję).

- Relashio — zaklęcie, które zmusza dany obiekt do uwolnienia czarodzieja lub też odpycha kogoś od drugiej osoby.

- Expelliarmus -  zaklęcie rozbrajające, które wytrąca z ręki przeciwnika to, co trzyma w tym czasie. Użyte w momencie rzucania przez innego czarodzieja uroku, Expelliarmus jest w stanie je odbić (o ile są to mniejsze zaklęcia).

- Impedimento -  - zaklęcie spowalniające ofiarę, które daje nieznaczną przewagę nad przeciwnikiem.
Czas działania: około 10 sekund (1 post).

- Protego Horribilis — najpotężniejsze współczesne zaklęcie ochronne. Potężniejszą tarczę mogą wytworzyć tylko czarodzieje władający magią starożytną. Zaklęcie wyczarowuje tarczę wokół wskazanego terenu, potrafi przetrwać większość zaklęć i uroków czarnomagicznych. Tarcza działa również odpychająco np. na Śmierciożerców.
Czas działania: dopóki zaklęcie nie zostanie złamane.

- Alius cretum – sprawia, że poparzenia i większość magicznych wysypek znika.

- Episkey - zaklęcie uzdrawiające niewielkie uszkodzenia ciała np. złamany nos lub skaleczenia.

- Finite - zaklęcie kończące dany urok (dotyczy tylko pojedynczych przypadków).

- Redactum Skullus – odwraca skutki zaklęcia Engorgio Skullus, sprawiając, że czaszka wraca do poprzedniego stanu. Może też być używane do usuwania wszelkich skutków związanych z czarami wpływającymi na głowę, nie dotyczy to jednak potężniejszych zaklęć czarnomagicznych.

- Haemorrhagia Iturus - tamuje krwotok. Różdżką wykonujemy ruch nad każdą raną od brzegu do brzegu na całej długości, jakbyśmy chcieli ją zaszyć niewidzialną nicią. To zaklęcie jest przede wszystkim stosowane do cięższych przypadków.

- Reparifors – zaklęcie, które usuwa dolegliwości spowodowane urokami, takie jak paraliż, czy zatrucie.
Opanowane eliksiry:

Eliksir Wiggenowy - eliksir regenerujący zdrowie. Nawet mała buteleczka po wypiciu leczy ciężkie rany. Tylko naprawdę doświadczeni w warzeniu eliksirów czarodzieje powinni brać się za przygotowanie mocniejszej wersji tego wywaru.
Składniki: pół litra soku z chorbotka, 2 krople śluzu gumochłona, 7 kłów chropianka, płat kory drzewa wiggen, porcja śluzu z żądeł żądlibąka, gałązka mięty, fiolka soku z wybuchającej jagody, duszona mandragora, kropla wody miodowej, porcja śluzu mózgu leniwca, kropla księżycowej rosy, kropla krwi salamandry, 10 kręgosłupów skorpeny, róg jednorożca, cały tojad, garść płatków ciemiernika.
Czas warzenia: od  60 do 120 minut, zależy od stopnia zaawansowania i mocy eliksiru (1-2 sesje).
Czas działania: nieokreślony.

- Veritaserum - najsilniejszy eliksir prawdy, znany w świecie czarodziejów. Po jego wypiciu, człowiek odpowiada na wszystkie zadane mu pytania nie tylko całkowicie szczerze, ale jak najbardziej wyczerpująco. Ministerstwo Magii wyznaczyło ścisłe granice, pozwalające na użycie tego eliksiru tylko w niektórych przypadkach. Nie zawsze zasady te są stosowane. Uwarzenie go trwa przez pełny cykl księżyca i bardzo trudno zdobyć składniki. Ponadto samo przyrządzenie nie należy do najłatwiejszych. Wystarczą trzy krople mikstury, by zmusić każdego do ujawnienia swoich najgłębszych sekretów. Prawidłowo uwarzony, powinien być bezbarwny i bezwonny, więc praktycznie nie sposób go wykryć.

- Biały Miód - redukuje działanie większości eliksirów, a zwłaszcza ich skutków ubocznych. Nie dotyczy to jednak większości silniejszych trucizn.
Składniki:  200 ml Białej Mewy, 50 ml piątej esencji. 2 księżycowe drobiny, sztuka calcium equum, 5 ml krwi trytona, 2 płatki zimiejki.
Czas warzenia: ok. 30 minut (3-4 posty).
Czas działania: nieokreślony.

Eliksir Słodkiego Snu - eliksir, który powoduje natychmiastowe zaśnięcie. Jest podawany osobom chorym, cierpiącym na bezsenność i małym dzieciom mającym problem z usypianiem. Można podać go doustnie, nasączyć nim jakiś pokarm lub dodać do jakiegoś napoju. Eliksir ma kolor zielony, jest gęsty i ma zapach cynamonu. Ten eliksir wykorzystuje się w szpitalach. Po zażyciu tego eliksiru osobie której go podano nic się nie śni.
Składniki: 100 ml wody, 2 krople śluzu gumochłona, 4 gałązki lawendy, 4 gałązki waleriany, 6 miarek składnika standardowego.
Czas warzenia: 2 godziny (cała sesja).
Czas działania: 250 ml - ok. 5 godzin; 50 ml - 1 godzina.

- Eliksir Vermiculo - eliksir tamujący krwawienie i wspomagający gojenie się głębokich ran.

- Eliksir Neelama - dodaje żywotności i przyspiesza gojenie się ran.

Oceny z egzaminów: -
Wymyślone eliksiry: -
Wymyślone zaklęcia: -
Powrót do góry
Similar topics
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach